Gameface's Dagboek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Kevster View Post
    U mad?

Verkijk je niet hoor. Ik denk dat hij nog wel eens groter kan zijn dan de meeste hier.

Als je je een beetje focussed en flink aan de juice gaat dan moet dat wel lukken denk ik zo.

2 massakuurtjes en een cutkuur.

Mirin'
    Hier was die nog naturel zeggen ze..

Comment

• Jep, die straie tot zijn biceps komt van de push-ups.

Ik betwijfel het pik.

Mirin x10 though.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Zomer 2012 dan :P?

Comment

• Originally posted by gameface View Post
          Zomer 2012 dan :P?
          zomer 2013
          Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by gleke View Post
              Ecto is voor mij , abs duidenlijk zichtbaar, overal aders..

Dus maakt niet uit hoe groot hij is.
              ecto is gewoon iemand met een snelle stofwisseling. Zijn stofwisseling past zich daarnaast ook zeer snel aan als er meer wordt gegeten, waardoor aankomen vrij moeilijk is (maar niet onmogelijk).

maar een pure endo, kan nog steeds compleet ripped/aders hebben. en een ecto kan vet worden. allen kost dat voor beiden veel moeite.

ik denk dat gameface geen ecto is. maar gewoon dun/weinig spier. dat is heel wat anders.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Zomer 2012 dan :P?
                dat fysiek kun je zomer 2012 wel halen. of je dat ook daadwerkelijk gaat halen, ligt aan je eigen motivatie, inzet etc.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Dat wordt bakkie rijst met kip meenemen tijdens het uitgaan chestbrah, jk
                  Last edited by Joshua90; 18-01-2011, 00:46.
                  You can be part of my meal tonight.

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                    Jep, die straie tot zijn biceps komt van de push-ups.

Ik betwijfel het pik.

Mirin x10 though.
                    Haha, ik heb ze ook tot biceps. Alleen niet zo'n armen

Comment

• Kijk als ik ga cutten zal mn motivatie wel stijgen.. maar lage bf op mijn kippeborst zal er niet uitzien denk ik. Bulken zou ik meer progressie kunnen boeken maar zal ik niet zoveel zien totdat ik echt diep ga cutten.

Ik ga gewoon op 3500 laag in carbs en vlak voor de zomer gewoon cutten tot 10-12%, ligt eraan hoe het bulken is gegaan.

Comment

Kijk als ik ga cutten zal mn motivatie wel stijgen.. maar lage bf op mijn kippeborst zal er niet uitzien denk ik. Bulken zou ik meer progressie kunnen boeken maar zal ik niet zoveel zien totdat ik echt diep ga cutten.

Ik ga gewoon op 3500 laag in carbs en vlak voor de zomer gewoon cutten tot 10-12%, ligt eraan hoe het bulken is gegaan.
                        De 3500 kcal snap ik nog wel. maar wat is de redenatie laag in carbs? dat je dan minder vet pakt?

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                          De 3500 kcal snap ik nog wel. maar wat is de redenatie laag in carbs? dat je dan minder vet pakt?
                          Ik haat het gwn om carbs te eten .. brood rijst pasta etc..
                          En er word wel eens gespeculeerd dat je minder vet pakt..

Comment

• carbs 's morgens en voor en na de training, zo moet het denk ik
                            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Je lichaam kan maar op een bepaald tempo glycogeen aanvullen. sochtends en voor/na de training ligt dit tempo een stuk hoger. (de carbs voor de training worden grotendeels pas tijdens/na de training verwerkt). Hoe snel dit exact is verschilt ook weer van persoon tot persoon.

Je kan dus grotere hoeveelheden koolhydraten op deze momenten eten, zonder dat je de capaciteiten van je lichaam om koolhydraten op te slaan als glycogeen overschreid, en een teveel krijgt en dus koolhydraten gaat opslaan als vetten. (dit opslaan van koolhydraten als vetten kan dus plaatsvinden, zonder dat de glycogeen voorraden vol zijn).

Hoe voller de glycogeen voorraden, hoe langzamer de synthese. en hoe groter de kans is dat het op dat moment teveel carbs zijn.
                              ----------------------------

als je algemene carb inname relatief laag is. zal dit vrijwel nooit gebeuren. maar de vraag is of jij wel genoeg glycogeen in je spieren kunt krijgen om op de juiste intensiteit te trainen (dat is onder andere een voorwaarde voor groei en behoud van spieren).

Als ik vrij laag zit in mijn carbs/glycogeen. dan heb ik moeite met 10x70 bankdrukken. zit ik helemaal nokvol, dan doe ik met moeite 10x80. Ik kan een hogere intensiteit aan van trainig. en dat heeft invloed op spiermassa.
                              -----------------------------

Is de algemene carb inname hoog. dan kan ik zeker op volledige intensiteit trainen. maar dan is de kans om teveel op sommige momenten te nemen groot. en de kans dat er wat glucose wordt opgeslagen als lichaamsvet neemt toe.

Door de carbs op de juiste momenten te nemen. zorg je dat je wel in staat bent om relatief hoge inname van carbs gedurende de dag te hebben. zonder dat het veel teveel is, en je lichaam vet gaat opslaan.
                              -----------------------------------

Je lichaam verwerkt de carbs van in de ochtend, en die van voor/na training sneller. maar ook hier is een grens aan de snelheid.

dus stel je wil 450g carbs per dag eten (vrij veel). dan kun je niet zomaar bij je ontbijt 150, voor training 150, en na training 150. en de rest van de maaltijden geen carbs.

die 150g op deze momenten is wellicht ondanks de snellere opname toch teveel. een betere aanpak zou dan zijn: ontbijt 100g. maaltijd erna 50, maaltijd erna 50, pre workout 100, post workout 100, maaltijd erna 50.

door een betere verspreiding, maar wel met pieken op de juiste momenten, kun je glycogeen vooraden maximaal houden, met een minimum aan vetopslag. (iemand die 300g carbs per dag eet, omdat hij minder goed carbs tollereert, zou 65 ontbijt, 35, 35, pre 65, post 65, 35 kunnen doen).
                              ---------------------------------

als je een aanpak hebt met zowieso niet zoveel carbs (300 ofzo): dan boeit het zowieso niet zoveel qua timing, aangezien je de capacitieten van het lichaam om glycogeen te hervullen zowieso niet zo snel en dus nauwlijks overschreidt.

ps. langzame koolhydraten, icm veel vezels, een langzaam verteerdbare proteine bron, en enkele grammen vetten. zorgen dat een complete maaltijd veel langzamer verteerd wordt. en de afgifte van glucose is veel langzamer/stabieler. (denk aan een 500g groenten, 300g kipfilet, 150g ongekookt afgewogen zilvervlies rijst, 10-15 ml zonnebloem/olijfolie).

Deze maaltijden zijn zowieso zeer voedaam (voedzamer dan broodmaaltijden). deze maaltijd bevat misschien wel 125-130g koolhydraten. maar omdat deze ook veel langer erover doet om te verteren, maakt de totale hoeveelheid in deze maaltijd minder uit, omdat de afgifte ook langzamer plaastvindt, en zo de synthese van glycogeen de afgifte van glucose kan bijhouden.

wil je bijvoorbeeld een maaltijd eten, en kun je daarna 5-6 uur niet meer eten (of train je savonds, en eet je laat een post workout maaltijd). dan is een dergelijke maaltijd gewenst/optimaal.

een broodmaaltijd (zelfs volkoren brood heeft vrij hoge gi) of met veel minder groenten (laagste gi, en veel vezels), of met veel minder magere proteine bronnen. is normaal als je elke paar uur eet ok. maar als je langere tijd niet eet niet.
                              --------------------------------

mbt tot je bijbaantje, en niet kunnen eten, kan een maaltijd zoals ik hem hierboven omschreef een goede oplossing zijn. dan maakt het niet veel uit dat je zolang niet kan eten. bij thuiskomst nog een bak kwark erachteraan, en dan slapen.

misschien dat je hier wat aan hebt.

Comment

• Woow Dyna.. wat een toppost weer! Als ik je hier karma voor kon geven had ik dat gelijk gedaan.

Ik heb hier echt wat aan en ik zal het in mijn schema verwerken zodra ik wat tijd heb daarvoor.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X