best bodyweight ouwe heb je log ook totaal gemist blijkbaar
Sean's Logje
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View PostIk zie deze log gewoon voor het eerst vet vaag.
even een post achterlaten voor als ik 65 paginas tijd heb
Anyway, training d'aujourd-hui.
Deadlift: 5x5x145kg. Staat gelijk aan mijn vorige VPR op de 5x5, maar gevoelsmatig zit ik nu nog lang niet aan mijn limiet. Which is Nice, want bij mijn vorige VPR woog ik ca 3kg meer. Eens kijken of ik door kan bouwen naar 155-160kg. Ik speel wel een kleín beetje vals, want ik heb nu de push press ná de deadlift staan. Daar heb ik voor gekozen omdat ik vanwege mijn pols momenteel toch niet te zwaar kan gaan. Gelukkig gaat dat wel langzamerhand steeds beter. Hopelijk is dat achter een maandje opgelost.
Push press: 5x5x65kg. Tsja.. Amper leg drive gebruikt. Is ook nergens voor nodig. Op deze manier druk ik tenminste nog redelijk vanuit de schouders/armen, en blijft de belasting op de pols nog enigsinds beperkt.
Pullups: 8, 6, 5, 4, 7(max) Though ik bij die laatste waarschijnlijk nog wel eentje eruit had kunnen persen, maar dat zou behoorlijk ten koste gaan van de vorm.
Biceps & triceps geskipt. Doordat de belasting hier haaks staat op de manier waarop de botten de kracht dragen, is dit een pijnlijke oefening momenteel. En ik wil graag mezelf zo blessurevrij mogelijk houden.
best bodyweight ouwe heb je log ook totaal gemist blijkbaarÉén bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Leuke update: 5x5x150kg op de deadlift gehaald. (PR)
Natuurlijk niet zo bijzonder aangezien ik zei dat 155-160kg zou halen, maar afgelopen paar dagen behoorlijk slecht gegeten - dus vanochtend stond ik ineens op 101,3 (103kg praktijk) en ik was mijn magnesium vergeten, dus tijdens de reps moest ik vooral concentreren op het vasthouden.
Enfin, verdere training:
Push press: 5x5x65kg. Nog amper iets gemerkt van mijn pols. De extra dagen rust hebben hun werk dus goed gedaan, nadat ik een maand ermee heb zitten sukkelen. Langzamerhand kan ik er dan ook weer aan denken om deze oefening weer te verzwaren.
Pullups: Drama alom
5, 6, 7, 6, 5. Laatste drie setjes waren max
Biceps&Triceps: 30 resp 35kg.
Ook hier was het gewicht nog enigsinds laag gehouden vanwege mijn pols. Ik ben de tel kwijtgeraakt omdat ik ondertussen nog in gesprek was met iemand over de züchtigheid van mijn milkshakes en andere maaltijden, maar het waren er iig telkens 10+.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Korte update want op mobiel.
Training van woensdag was niet logwaardig. Gewoon een standaardtraining waarbij gewichten/tijd/inspanning allemaal gemiddeld waren. Hoogtepunt waren de 3*10*12*130kg leg extensions
Training vn gisteren:
Deadlift: 5*5*155kg (wederom pr) Verdomd pittig, maar volgende training (woensdag) gaan we voor de 5*5*160kg. Wrllicht dat er in de nabije toekomst dan 1*210kg in zit. Ik hoop iig nog die 250 te halen op mijn 20e.
Push press: 5*5*67kg. Niet heel zwaar natuurlijk, maar het belangrijkste is dat ik totaal geen last meer had van mijn pols. Voor het eerst in anderhalve maand.
En nog wat dingetjes.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by scoobydoo View PostKorte update want op mobiel.
Training van woensdag was niet logwaardig. Gewoon een standaardtraining waarbij gewichten/tijd/inspanning allemaal gemiddeld waren. Hoogtepunt waren de 3*10*12*130kg leg extensions
Training vn gisteren:
Deadlift: 5*5*155kg (wederom pr) Verdomd pittig, maar volgende training (woensdag) gaan we voor de 5*5*160kg. Wrllicht dat er in de nabije toekomst dan 1*210kg in zit. Ik hoop iig nog die 250 te halen op mijn 20e.
Push press: 5*5*67kg. Niet heel zwaar natuurlijk, maar het belangrijkste is dat ik totaal geen last meer had van mijn pols. Voor het eerst in anderhalve maand.
En nog wat dingetjes.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostGeen PR met de front raise neergezet?
Je kunt nog altijd opteren om 5x3 te doen.
Voor de push press zijn sets van 3 reps ideaal. 8x3x67,5kg wordt het dan.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by scoobydoo View PostDat sowieso. Als ik het gewicht niet meer trek, stap ik over naar 5x3 of 3x3. In de hoop daarmee richting 180+kg te kunnen pushen. Maar nog even niet op zaken vooruit lopen.
Tsampa.org: Coan-Phillipi 10 Week Deadlift Routine
Hmmkey, ik moet alleen even kijken hoe die extra sets zich tzt vertalen naar extra tijd en vrij te maken zin. Ik zie het tzt nog wel gebeuren dat ik icm zware deadlifts 'mijn' hoekje van de sportschool meer dan 30 minuten bezet hou. Maar ik kijk eerst nog even aan hoe leuk mijn pols 5x5 vindt, alvorens ik 8x3 ga doen, met bijbehorende zwaardere gewichten.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostGeen 3x3, dat is wat weinig. Je kunt het schema van Coan gebruiken:
Tsampa.org: Coan-Phillipi 10 Week Deadlift Routine
Assistance eruit flikkeren bijv.
Als je overstapt naar 8x3 dan doe je dat uiteraard niet gelijk met hogere gewichten maar hetzelfde gewicht als wat je als laatste gebruikte met 5x5.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by scoobydoo View PostZiet er niet slecht uit, maar ik moet alleen eens even kijken hoe ik dat netjes ga mergen met stronglifts, want na al die tijd bevalt dat ook nog altijd prima
Assistance eruit flikkeren bijv.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Dan gooi ik me eens dat schema erin voor de deadlift nadat ik gepiekt heb met sl.
Training van vandaag:
Bench press 5*5*115kg. Deze was relatief pittig. Wel maar 2m rust tussen de setjes.
Pullups: 4,4,4,3,11 (max)
Rows: 3*5, 2*4 110kg. Vorige keer (107kg) was deze al zeer pittig, terwijl deze destijds voor de pullups werd uitgevoerd. Erna, met meer gewicht, was deze oefening duidelijk te zwaar. Ahwell, weer 5kg bovenop mijn vorige piek.
Leg extensions: 3*12*110kg. Reload op deze, was dus best makkelijk.
Calves: 3*12*fs: bodybuilding style uit kunnen voeren, dus volgende keer maar weer gewoon een schijf van 20kg erbij steken. (260 naar 280)
Nieuwe oefening: lateral raises. 12*12kg, 2*8*14kg. Even de 14kg blijven hanteren om techniek en reps te verbeteren/verhogen. Omdat deze visueel gezien toch flink achter lopen op de rest, komt hier gewoon om de training een klein oefeningtje voor.
Al met al een aardige training. Woensdag eens kijken of ik onvrijwillig moet overstappen op 5*3 bij 160kg met deadliften.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Dan gooi ik me eens dat schema erin voor de deadlift nadat ik gepiekt heb met sl.
Training van vandaag:
Bench press 5*5*115kg. Deze was relatief pittig. Wel maar 2m rust tussen de setjes.
Pullups: 4,4,4,3,11 (max)
Rows: 3*5, 2*4 110kg. Vorige keer (107kg) was deze al zeer pittig, terwijl deze destijds voor de pullups werd uitgevoerd. Erna, met meer gewicht, was deze oefening duidelijk te zwaar. Ahwell, weer 5kg bovenop mijn vorige piek.
Leg extensions: 3*12*110kg. Reload op deze, was dus best makkelijk.
Calves: 3*12*fs: bodybuilding style uit kunnen voeren, dus volgende keer maar weer gewoon een schijf van 20kg erbij steken. (260 naar 280)
Nieuwe oefening: lateral raises. 12*12kg, 2*8*14kg. Even de 14kg blijven hanteren om techniek en reps te verbeteren/verhogen. Omdat deze visueel gezien toch flink achter lopen op de rest, komt hier gewoon om de training een klein oefeningtje voor.
Al met al een aardige training. Woensdag eens kijken of ik onvrijwillig moet overstappen op 5*3 bij 160kg met deadliften.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Well, well, well. Het zal ook eens niet. Een paar dagen terug mijn sleutels vergeten, dus besloten om op de garage te klimmen. Onder een vervelende hoek het kozijn moeten pakken, maar ach. Totdat ik kracht zette. Letterlijk de schouder even uit de kom getrokken, met de bijbehorende beschadigingen van dien. Vandaag te horen gekregen dat hrt genezingsproces zo'n 3-6 weken zou duren, en ik de schouder niet mag belasten.
Komende twee a drie weken dus even lekker niet trainen. An sich niet zo erg, dan heb ik wat meer tijd voor al mijn ict gerelateerde hobby'sÉén bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Tsja, het doet nu geen pijn meer, maar nu kan ik direct een volgend puntje uitproberen:
Ik heb gemerkt dat als ik na een langere periode van rust (weken tot maanden niet trainen) vaak weer een flinke stap terug moest nemen. De grap was alleen dat ik dan vaak in één ruk door kon pushen naar een niveau dat ruim boven mijn plafond lag. Daarna wel altidj braaf reloads toegepast etc, maar progressie leek dan vaak te stagneren.
Dit is een proces dat ik gemerkt heb in 2012, 2013 én 2014, als ik na een hele tijd van afwezigheid besloot het trainen weer op te pakken.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Zo, herstel van de schouder heeft uiteindelijk 2 maanden geduurd, alvorens ik niks meer voelde van de pijn.
Zo gezegd zo gedaan, lekker rust genomen, en me even met andere dingen dan trainen bezig gehouden in mijn dagelijks leven.
3 weken geleden weer begonnen met trainen, en het was een flinke stap terug qua gewichten, maar ik merkte in de twee weken dat ik bezig was, dat het herstel voorspoedig ging.
Daarna sloeg het noodlot weer toe qua blessures. Ik dacht even slim te zijn met het poetsen vd ketting van de motor, om deze te laten lopen. Dan hoefde ik namelijk nie zo te schuren. Enfin, spons grijpt vast aan de ketting, ik grijp uit reflex de spons vast, en hoewel ik één hand op de koppeling hield, toch nog mooi een vingertopje kwijt geraakt. (Alle kootjes waren gelukkig nog intact.) Gezien de aard van de wond was hechten niet mogelijk, en heb ik nu dus nog maar een halve vingerafdruk op mijn wijsvinger. Omdat de slagader bloot lag, betekent dat dat het komende paar weken bij het minste of geringste qua inspanning van die vinger weer gaat bloeden. Dus trainen zit er alsnog niet in, in ieder geval niet tot september voorbij is.
En zo is weer ongeveer 1/3 jaar trainen verloren gegaan aan allerhande kleine kutdingetjes.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment