In welke post staat jou schema trouwens? Ik lees in jou log telkens dat je een enkele oefening doet en dan 3 reps.
Sean's Logje
Collapse
X
-
Originally posted by inferno_0666 View PostIn welke post staat jou schema trouwens? Ik lees in jou log telkens dat je een enkele oefening doet en dan 3 reps.
Ik heb je een whatsapp gestuurd maar ik vermoed dat hij niet werkt, of dat je je telefoon weer kwijt bent geraakt?
Ik denk dat het werken met 1 en 3rm's zijn tol begint te eisen.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Ik vond het al dubieus dat je in mijn whatsapp lijst stond ineens.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostIk hanteer falstyrs 4 dagen split - hoewel het meer een UB/LB split is. Over het algemeen vind ik alleen de eerste oefening nu belangrijk om daadwerkelijk te loggen. De andere oefeningen zijn meer assistance werk en pak ik meer 'op gevoel'.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostIk vond het al dubieus dat je in mijn whatsapp lijst stond ineens.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
-
-
Kleine tussentijdse update:
Bench van afgelopen vrijdag: 3x3x97kg; het was pittig, maar haalbaar. Verder ging de training geheel in lijn met die 2 ervoor niet denderend. Maargoed, daarom ook dat ik pas morgen of overmorgen begin met het maken van 1RM's.
Verder is stronglifts een weekje uitgesteld; ivm het kutweer wat het hier al de godganse tijd is, hadden ik en mijn vriendin besloten om volgende week lekker een weekje naar zuid Frankrijk te gaan. Lekker een weekje op een camping in Agde bij de zee liggen bij mijn opa en oma.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Vervelend zo'n seksvakantie hoor. Enjoy."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostVervelend zo'n seksvakantie hoor. Enjoy.
Maar verder gaat het me vooral om het goede weer, want anders waren we wel thuis gebleven - mijn ouders zijn toch een krappe 3 weken niet thuis.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostVervelend zo'n seksvakantie hoor. Enjoy.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Hehehehe.
@ sean
Wie is miss Sean LXIIV dan? En maakt niet uit toch, denk niet dat haar ideeen anders zijn."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-