Sean's Logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• In welke post staat jou schema trouwens? Ik lees in jou log telkens dat je een enkele oefening doet en dan 3 reps.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
      In welke post staat jou schema trouwens? Ik lees in jou log telkens dat je een enkele oefening doet en dan 3 reps.
      Ik hanteer falstyrs 4 dagen split - hoewel het meer een UB/LB split is. Over het algemeen vind ik alleen de eerste oefening nu belangrijk om daadwerkelijk te loggen. De andere oefeningen zijn meer assistance werk en pak ik meer 'op gevoel'.

Ik heb je een whatsapp gestuurd maar ik vermoed dat hij niet werkt, of dat je je telefoon weer kwijt bent geraakt?
      Die nokia 100 van mij heeft ook echt whatsapp - overigens ben ik die nu kwijt - maar de boosdoener daarvan is nu gevonden. :') Maar ik zal zometeen eens kijken op bluestacks (pc progje), daar krijg ik mijn whatsapp berichten binnen op mijn nummer wat op 402 eindigt.

Ik denk dat het werken met 1 en 3rm's zijn tol begint te eisen.
      1RM's moet ik nog gaan proberen. Dat is volgende week. Probleem zal inderdaad ook zijn dat ik de afgelopen 11 weken geen enkele rustweek heb gehad.
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Ik vond het al dubieus dat je in mijn whatsapp lijst stond ineens.

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
          Ik hanteer falstyrs 4 dagen split - hoewel het meer een UB/LB split is. Over het algemeen vind ik alleen de eerste oefening nu belangrijk om daadwerkelijk te loggen. De andere oefeningen zijn meer assistance werk en pak ik meer 'op gevoel'.
          Ok, duidelijk. Hoe bouw je de sets op en hoe zit het met de aantal reps, doe je altid 3 reps?
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
            Ik vond het al dubieus dat je in mijn whatsapp lijst stond ineens.
            Laat me er ook maar gewoon in staan. Ik heb nu toch een sensation XE, en als die voorzien is van custom firmware en alle andere tooltjes, dan ga ik die ook gewoon gebruiken op dat nummer voor whatsapp.

Comment

• Binnenkort dus 1RM's doen? Ben benieuwd.
              Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Toph View Post
                Binnenkort dus 1RM's doen? Ben benieuwd.
                yups, ik denk dinsdag deadlift en vrijdag squat + bench. Tevens mijn rustweekje, omdat ik alleen erheen ga om 1RM's te maken.

Comment

• Haha Nice, veel succes. Zal zeker in je signature komen te staan
                  Laissez Faire

Comment

• Originally posted by Yawa77 View Post
                    Haha Nice, veel succes. Zal zeker in je signature komen te staan
                    Mèh, ik vind semi-filosofisch gelul veel leuker in mijn signature dan mijn stats.

Comment

• Wijsheid > kracht is jouw formule
                      Laissez Faire

Comment

• Kleine tussentijdse update:

Bench van afgelopen vrijdag: 3x3x97kg; het was pittig, maar haalbaar. Verder ging de training geheel in lijn met die 2 ervoor niet denderend. Maargoed, daarom ook dat ik pas morgen of overmorgen begin met het maken van 1RM's.

Verder is stronglifts een weekje uitgesteld; ivm het kutweer wat het hier al de godganse tijd is, hadden ik en mijn vriendin besloten om volgende week lekker een weekje naar zuid Frankrijk te gaan. Lekker een weekje op een camping in Agde bij de zee liggen bij mijn opa en oma.

Comment

• Vervelend zo'n seksvakantie hoor. Enjoy.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                            Vervelend zo'n seksvakantie hoor. Enjoy.
                            Je weet dat mijn vriendin tegenwoordig ook hier rondsnuffelt he?

Maar verder gaat het me vooral om het goede weer, want anders waren we wel thuis gebleven - mijn ouders zijn toch een krappe 3 weken niet thuis.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                              Vervelend zo'n seksvakantie hoor. Enjoy.
                              Na zo'n intense, energieslurpende vakantie zal het wel flink tegenvallen wanneer Sean met het StrongLifts programma van start gaat.
                              - Dave Tate

Comment

• Hehehehe.

@ sean
                                Wie is miss Sean LXIIV dan? En maakt niet uit toch, denk niet dat haar ideeen anders zijn.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X