Sean's Logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GeneralIx View Post
    Wie is miss Sean LXIIV dan? En maakt niet uit toch, denk niet dat haar ideeen anders zijn.
    Zoek maar eens op Saphira. Als het goed is vind je een voorsteltopic waarin het eea duidelijk wordt.

Maargoed, ik ben net terug van een zéér progressieve ochtend. Het begon met examen voor het B rijbewijs. Direct geslaagd (natuurlijk), en daarna gaan trainen.

En PR's zijn er uiteraard om verbroken te worden!

Bench: eerst: 100kg, nu 110kg. Faal op 115.
    Squat: eerst 125kg, nu 140kg. Die laatste was best pittig, en ik heb de eer aan mezelf gehouden door niet zwaarder te gaan.

Wat zou de deadlift dan worden? Ik gok dat die ook van 135 naar 150 gaat, als ik kijk naar de progressie de afgelopen 3 maanden.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Gefeliciteerd met je rijbewijs
      En vooral je bench pr is nice!
      Laissez Faire

Comment

• Netjes man!
        Train hard or go hormone

Comment

• Rijbewijs, takka, gefeliciteerd pik!
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Mooie PR man!
            I'm not special, but not the same as you.
            Because I do things you will never do.
            SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• gefeliciteerd met je rijbewijs.

mooie PRs gehaald op de bench en squat.
              hoop dat de deadlift ook nog een mooie PR gaat opleveren. in elk geval goed bezig

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                Bench: eerst: 100kg, nu 110kg. Faal op 115.
                5kg is ook een nogal grote stap in dit geval. Dat gaat bij squats nog wel maar met BP is het lastig.
                Last edited by inferno_0666; 20-06-2012, 12:48.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

• Goed bezig baas! Gefeliciteerd en geniet er van.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                    5kg is ook een nogal grote stap in dit geval. Dat gaat bij squats nog wel maar met BP is het lastig.
                    Tsja, ik had geen zin om 112 te proberen. De meerwaarde was vor mij te klein om de kans dat ik 115 wél zou halen, zeker zou verpesten.

Maargoed, bench was ook met maar iets van 3-4 minuten rust tussen de setjes, volgende keer maar proberen er 6-7 minuten van te maken. Wellicht dat ik er dan wel net een paar kg extra eruit kan persen. Oftewel, volgende keer 1x120kg? Wie weet wat stronglifts me oplevert. Maar op vakantie heb ik in ieder geval genoeg tijd om me lekker in te lezen wanneer ik lekker naast het zwembad in de stralende zon lig te garen.

Comment

• Gefeliciteerd met je Rijbewijs!
                      En lekkere PRs op SQ en BP

En geniet van je vakantie in Frankrijk
                      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Zeau, deadlift ook gedaan: 145kg. 150 lukte net niet meer. Spijtig dat er maar 10kg extra in zaten, terwijl ik op volume toch nog iets meer eruit heb weten te persen. Volgende keer meer rust?

Maargoed, het maakt ook niet uit, ik heb weer 35kg erbij op de grote 3, dus echt klagen kan ik niet.

Comment

• Terug van vakantie, het was erg leuk en zonnig, alleen last van gigantische netelroos. Daardoor in eerste instantie op dag 1 een overdosis (40mg binnen 24 uur) Levocetirizine (xyzal) gehad - deze had ik al bij me in geval dat, want netelroos is me helaas goed bekend - en de rest van vakantie op een mix van 5mg Levocetirizine, 5mg betamethasone en 5mg Desloratadine. Het werkte prima, behalve dan dat ik makkelijk 10-11 uur op een dag kon slapen, en ik in eerste instantie bij de xyzal zaken als maagpijn en pijnlijke spieren/gewrichten had, los van het compleet versufd zijn die dag.

Comment

• Libido was overigens ook aan de lage kant voor mijn doen. Ging allemaal prima, maar ik mijn honger was met elke keren per week gestilt, terwijl er normaal na 1x per dag toch wel plaats is voor een toetje.

Comment

• Niet gek. Sowieso, geen last van vocht met de betamethason? En wel klote dat je net op vakantie een exacerbatie hebt.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                                Niet gek. Sowieso, geen last van vocht met de betamethason?
                                Nope, maar deze corticosteroïde schijnt geen vochtretentie in de hand te werken.

En wel klote dat je net op vakantie een exacerbatie hebt.
                                Ik heb gemerkt dat ik er last van krijg zodra ik het warm heb, dus zo gek is het niet. Overigens ga ik nu terug in nl eens kijken of ik iig van de betamethason af kan kicken. Al mocht ik dat spul sowieso maar 5 dagen gebruiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X