Zondag 13 maart..
Vanmiddag weer lekker getraind..
Ik wilde eerst thuis blijven,maar ik had deze week mijn benen nog niet getraind en ik wil elke dag nu 30 min cardio doen om te proberen mijn buikspieren zichtbaar te krijgen..
Eerst ff 5 min warming up op de home trainer.
Als eerste been oefening ben ik gaan squatten in de smith.. 3 setjes met 30 kg om weer te wennen aan de oefening..
Ik zag een apparaat staan waarmee je ook nog kon squatten en daar heb ik ook 3 setjes op gedaan met weerstand..
Ik voelde mijn onderrug en quadriceps goed branden...
Hierna was de leg press aan de beurt.. 3 setjes met 70 kg.. rustig uitgevoerd en constante spanning erop gehouden..
Nu kwam ik aan bij de leg extension.. mijn favoriete oefening..
10x 45 kg / 10x 55 kg / 10x 65 kg en daarna een record.. 8x 75 kg...
Uiteraard nog seated leg curl gedaan.. 4 setjes oplopend van 35 kg naar 65 kg
Nog wat kuiten gedaan op de leg press en op de rotary calf..
Het zweet stond op mijn voorhoofd en het voelde lekker ...
Direct door naar de hometrainer om 30 minuten te fietsen.. 200 kcal verbrand...
Sauna was kapot en stoomcabine stond uit dus maar gelijk onder de douche en naar huis...
Blij dat ik niet thuis ben gebleven ,maar gewoon op de fiets ben gestapt en naar de gym gereden ben..
Morgen word borst en schouder dag....
Vanmiddag weer lekker getraind..
Ik wilde eerst thuis blijven,maar ik had deze week mijn benen nog niet getraind en ik wil elke dag nu 30 min cardio doen om te proberen mijn buikspieren zichtbaar te krijgen..
Eerst ff 5 min warming up op de home trainer.
Als eerste been oefening ben ik gaan squatten in de smith.. 3 setjes met 30 kg om weer te wennen aan de oefening..
Ik zag een apparaat staan waarmee je ook nog kon squatten en daar heb ik ook 3 setjes op gedaan met weerstand..
Ik voelde mijn onderrug en quadriceps goed branden...
Hierna was de leg press aan de beurt.. 3 setjes met 70 kg.. rustig uitgevoerd en constante spanning erop gehouden..
Nu kwam ik aan bij de leg extension.. mijn favoriete oefening..
10x 45 kg / 10x 55 kg / 10x 65 kg en daarna een record.. 8x 75 kg...
Uiteraard nog seated leg curl gedaan.. 4 setjes oplopend van 35 kg naar 65 kg
Nog wat kuiten gedaan op de leg press en op de rotary calf..
Het zweet stond op mijn voorhoofd en het voelde lekker ...
Direct door naar de hometrainer om 30 minuten te fietsen.. 200 kcal verbrand...
Sauna was kapot en stoomcabine stond uit dus maar gelijk onder de douche en naar huis...
Blij dat ik niet thuis ben gebleven ,maar gewoon op de fiets ben gestapt en naar de gym gereden ben..
Morgen word borst en schouder dag....
Comment