Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
pff, volgens mij moet ik dat ndd gaan doen.Maar dat is zo smerig:S, is zonnebloemolie ook goed?
zonnebloem weet ik niet, maar als je die 4 eetl. Wegdribkt gooi het in een glas is het in een slok weg, daarna 2 slokken cola light en de smaak is weg door de prik
olijfolie ga je alleen maar hoog mee in je vetten.... je lichaam heb carbs nodig voor de volgende dag om energie te hebben gewoon een leangainer met water is het al minder zwaar
Misschien gaat het wel zo goed dat je het blijft doen :----)
Heey ja volhouden is niet moeilijk.
Iets richting zo een principe zou wel leuk zijn. Maar vind het jammer dat ik mijn spieren niet goed kan beschermen tegen afbraak atm. Maar gelukkig na ramadan wel. Voor de vetverbranding is dit echt ideaal joh
Dat lijkt me echt het lastigste tijdens het vasten.
Amino's my friend, torenhoge coritsol. Maar goed nog 1 weekje en agjaah geen water is zeker kut. Ik post morgen even de back workout, die was echt crazy vandaag
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment