Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hey Talalelh, ik ben gestopt met Max-OT voor nu, ik zal het in ieder geval onthouden mocht ik weer echt gaan krachttrainen zo nu en dan!
De manier van trainen en de intensiteit bevallen me namelijk erg goed.
Net mijn eigen training gedaan voor uithoudingsvermogen en ik was ook binnen 40 minuten klaar. Bevalt me wel dat 40 minuten trainen en dan beuken en klaar. Het zorgt er iig voor dat je voluit gaat voor dat moment.
Hey Talalelh, ik ben gestopt met Max-OT voor nu, ik zal het in ieder geval onthouden mocht ik weer echt gaan krachttrainen zo nu en dan!
De manier van trainen en de intensiteit bevallen me namelijk erg goed.
Net mijn eigen training gedaan voor uithoudingsvermogen en ik was ook binnen 40 minuten klaar. Bevalt me wel dat 40 minuten trainen en dan beuken en klaar. Het zorgt er iig voor dat je voluit gaat voor dat moment.
Hou je haaks.
Eey goed om te horen man, lekker he die intensiteit en mentale focus die je eigenlijk nodig hebt. uithoudingsvermogen klinkt ook goed voor jou doel indd. Goed je dat het ooit nogmaals doet.
Na max ot ga ik overstappen op wat gregg plit schema''s
Eey goed om te horen man, lekker he die intensiteit en mentale focus die je eigenlijk nodig hebt. uithoudingsvermogen klinkt ook goed voor jou doel indd. Goed je dat het ooit nogmaals doet.
Na max ot ga ik overstappen op wat gregg plit schema''s
zeker. Ik heb nu 1 jaar de tijd om mijn conditie en uithoudingsvermogen zo goed mogelijk te krijgen mbv ijzers en hardlopen, er zullen vast wel zo nu en dan krachttrainingen tussen zitten en dan ga ik op deze manier trainen iig .
6 werksetjes en 3 oefeningen? ik zou daar niet op kunnen trainen.
Zelf doe ik altijd met bank & mp bijvoorbeeld ene keer 5 werksetjes bank, of 3 werksetjes mp bijvoorbeeld of andersom. Daarna doe ik de nodige assists om die oefeningen te versterken, want doel is om daar sterker op te worden.
Als ik dit zo lees is dit echt niks voor mij. Paar werksetjes zwaar op de grote oefeningen en de assists heftig pompen, dan ben ik pas echt kapot.
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment