Originally posted by gain is pain
View Post
Blood and guts
Collapse
X
-
Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostVind dat wel een appel en peren vergelijking als ik eerlijk mag zijn. Als je ondersteuning gebruikt is het veel makkelijker om massa en shape te behouden zelfs met een normale cut. Ik en dyno zijn het levende bewijs dat je sowieso kracht en massa zeker behoudt terwijl vet gewoon hard daalt. Kan het zelf niet meten of ik in VVM ben aangekomen tijdens die weken maar verlies is het iig zeker niet.
oh om effe erbij te vermelden, toen was ik off. al 5-6 maanden ofzeu..
met ondersteuning laatste maand was ik 1% gedaald en 6kg VVM aangekomen.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostGip jij stond toch ook ietsje hoger in VP, >15%? Als je al vrij laag staat schijnt ud wel goed te zijn tegen spierverlies.
En OT:
Tal je borst is flink gegroeid
Gok dat je rond 18% staat?
Originally posted by nibor76nl View Postnetjes maat...flink gegroeid inderdaad..
Ik had je wel iets droger verwacht ,maar dat kom nu wel..
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostBorst vind ik 1 van me mindere punten :P. Maar 18% denk ik niet, ik gok wat lager. Ik heb ook al heel wat adere lopen op me armen en schouders. Dit is een gare webcam camera :P
Thnx! ik ben wel droger geworden maar heb nog niet ingezet om droger te worden he. Camera is gewoon klote atm :PLid van de 200 club
Comment
-
Maw vind dat er erg slecht geschat word op fora's mede doordat niemand metingen doet, ik denk om eerlijk te zeggen wel boven de 16... Kijk naar mijn pics at 16.1% daar zit jij aan de hand van de fotos wellicht iets erboven.
Aderen zijn geen goede indicatie meter voor vet%, de een heeft al dikke aders op 15% en de ander heeft pas dikke aders op 10%.... Daarbij scheelt het moment van de dag ook en hoe je voeding eruit heeft gezien....
Heb zelf zichtbare aders op de benen, lichtje op de buik en schouders/armen op 16 maar dit had ik ook op 17%...
Kun je je vet niet laten meten bij een speciaalzaak, in den haag zijn er iig meerdere die metingen verrichten.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostGoed bezig, schouders lijken iets achterr te lopen lijkt het.
Ik zou persoonlijk niet gaan cutten maar wat body recomp, vvm gainen met lichtelijk vetverlies. Het is effe puzzelen maar dan heb je ook wat, en dan niet met de hype meegaan van ud 2 want als ik zo om me heen kijk vind ik dat ud 2 wat tegen valt, gewoon effe puzelen mij is het ook gelukt om in 1 maand 2,8% eraf te krijgen en 0,5 kg vvm te gainen in 30 dagen zonder ud 2
Btw wat is je vet?Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostGip jij stond toch ook ietsje hoger in VP, >15%? Als je al vrij laag staat schijnt ud wel goed te zijn tegen spierverlies.
En OT:
Tal je borst is flink gegroeid
Gok dat je rond 18% staat?
Idd ik sta op 16% nu...
Wellicht werkt het wel op een laag vet% maar kom op hoeveel mensen willen heel het jaar op 8-% zitten? En dan bulken ze op Een UD2.0 bulk schema om hun 8% te willen behouden, als je een deadline hebt kun je het evt toepassen zoals fotoshoot of festivals maar om daarna ud 2 te gaan bulken vind ik persoonlijk nergens op slaan... Miniem bulken....Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostMaw vind dat er erg slecht geschat word op fora's mede doordat niemand metingen doet, ik denk om eerlijk te zeggen wel boven de 16... Kijk naar mijn pics at 16.1% daar zit jij aan de hand van de fotos wellicht iets erboven.
Aderen zijn geen goede indicatie meter voor vet%, de een heeft al dikke aders op 15% en de ander heeft pas dikke aders op 10%.... Daarbij scheelt het moment van de dag ook en hoe je voeding eruit heeft gezien....
Heb zelf zichtbare aders op de benen, lichtje op de buik en schouders/armen op 16 maar dit had ik ook op 17%...
Kun je je vet niet laten meten bij een speciaalzaak, in den haag zijn er iig meerdere die metingen verrichten.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostNogmaals het boeit mij niet zoveel :P. Wat is er voor meerwaarde als ik nu exact mijn vetpercentage weet.
Wel lekker bezig iig. Flink vooruit gegaan in kracht toch?Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostIdd ik sta op 16% nu...
Wellicht werkt het wel op een laag vet% maar kom op hoeveel mensen willen heel het jaar op 8-% zitten? En dan bulken ze op Een UD2.0 bulk schema om hun 8% te willen behouden, als je een deadline hebt kun je het evt toepassen zoals fotoshoot of festivals maar om daarna ud 2 te gaan bulken vind ik persoonlijk nergens op slaan... Miniem bulken....Lid van de 200 club
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostNogmaals het boeit mij niet zoveel :P. Wat is er voor meerwaarde als ik nu exact mijn vetpercentage weet.
Maandelijkse metingen die door 1 persoon zijn uitgevoerd kunnen wel degelijk handig zijn, cijfers daar gaat het meerendeels om, als er iets fout is zal je dat snel genoeg weten en kun je een aanpassing maken, daarnaast zie je wat wel en niet werkt..
1 meting heeft iid geen zin maar maandelijkse metingen wel....
Kun je vaak zeggen ik heb me spiegel of fotos maar in mijn spiegel heb ik het gevoel dat ik een freaky monster ben.... Dus gewoon meten.. En wat kost het?hooguit 5€ hier in DH 10x voor 10€...Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by Toph View PostAls je VP meet dan weet je straks of je enkel vet afvalt of ook VVM verliest. Verder vinden wij het gewoon leuk om te gokken Ik zeg 18-20%.
Wel lekker bezig iig. Flink vooruit gegaan in kracht toch?
Dankjewel man, ja kracht gaat zeker goed. Bp: 5 x 92,5 ofso squat: 5 x 110 en halve deadlift 6 x 145 ofso.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment