Fysiek ziet er goed uit!
Blood and guts
Collapse
X
-
Ik persoonlijk vind dat je zeer "rechtop" staat bij de BB row. Ik persoonlijk prefereer de uitvoering in onderstaand filmpje (kijk vanaf 2:42).
Bent over barbell row - YouTube
Of je legt de bar na elke rep stil:
StrongLifts Member Tom - Barbell Row Technique - YouTube
Verder is je ROM niet helemaal volledig. je "trekt" hem niet helemaal door, als je begrijpt wat ik bedoel. je mist juist het stuk waar je de meeste spanning op je rugspieren krijgt.
Het "nadeel" van een stricte uitvoering en volledige ROM, is dat je een stuk minder gewicht aankan op de BB row.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
vind alle rows waarbij je lichaam gewoon niet parallel aan de vloer is een yates row. Hiermee kun je meer gewicht nemen maar pak je ook minder rom...als het goed voelt waarom niet zou ik zeggen. Fysiek ziet er al wel weer netjes uit....of het komt gewoon omdat je 100kg zit te tillensq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostArmen en schouders zijn netjes hoor!
Dit is toch een yates row? Denk dat je hier toch vooral traps zwaar mee pakt? De rom wordt iniedergeval groter hoe meer je voorover buigt.
Originally posted by kojak View Postvind alle rows waarbij je lichaam gewoon niet parallel aan de vloer is een yates row. Hiermee kun je meer gewicht nemen maar pak je ook minder rom...als het goed voelt waarom niet zou ik zeggen. Fysiek ziet er al wel weer netjes uit....of het komt gewoon omdat je 100kg zit te tillenOriginally posted by dynobet View PostIk persoonlijk vind dat je zeer "rechtop" staat bij de BB row. Ik persoonlijk prefereer de uitvoering in onderstaand filmpje (kijk vanaf 2:42).
Ja het lijkt of iedereen een andere benaming hebt voor de bb row, kan zijn dat jij hem liever zo doet. Ik vind dit wat relaxter werken vooral met max ot(maximium overloaded). De reactie van de begeleider is tevens Skip la cour,6 x nationale bodybuilding kampioen in de Vernigde staten.
Of je legt de bar na elke rep stil:
Hierbij word het principe gemist van max ot, een 1 count het positieve gedeelte en 2 seconde op negatieve.
Verder is je ROM niet helemaal volledig. je "trekt" hem niet helemaal door, als je begrijpt wat ik bedoel. je mist juist het stuk waar je de meeste spanning op je rugspieren krijgt.
Ben het hier niet echt mee eens, maar bij sommig reps kon ik indd dieper en een dikke stretch krijgen, daar heb je dan wel weer gelijk in.
Het "nadeel" van een stricte uitvoering en volledige ROM, is dat je een stuk minder gewicht aankan op de BB row.
Stricte uitvoeringen hoeven dus niet perse te helpen om spiermassa te krijgen.
@kojak
Dat ligt dus aan het schema waarmee je werkt.
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostMisschien kan je de strictere variant met een horizontaal torso ook in je schema verwerken, daar pak je iig meer je midtraps mee aan, maar als je al cable row doet pak je het ongeveer hetzelfde aan dan.
Comment
-
Je bent wel echt veeeel groter geworden man. Als je nu je vet verlaagt ben je echt lekker bezig. Yates row of niet. Met 100kg is gewoon erg sterk dus gaat de goede kant op. Als je horizontaler gaat staan wordt het natuurlijk wel zwaarder maar ziet er nog steeeds bruut uit zo.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostJe bent wel echt veeeel groter geworden man. Als je nu je vet verlaagt ben je echt lekker bezig. Yates row of niet. Met 100kg is gewoon erg sterk dus gaat de goede kant op. Als je horizontaler gaat staan wordt het natuurlijk wel zwaarder maar ziet er nog steeeds bruut uit zo.
Comment
-
Goed bezig, schouders lijken iets achterr te lopen lijkt het.
Ik zou persoonlijk niet gaan cutten maar wat body recomp, vvm gainen met lichtelijk vetverlies. Het is effe puzzelen maar dan heb je ook wat, en dan niet met de hype meegaan van ud 2 want als ik zo om me heen kijk vind ik dat ud 2 wat tegen valt, gewoon effe puzelen mij is het ook gelukt om in 1 maand 2,8% eraf te krijgen en 0,5 kg vvm te gainen in 30 dagen zonder ud 2
Btw wat is je vet?Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostGoed bezig, schouders lijken iets achterr te lopen lijkt het.
Ik zou persoonlijk niet gaan cutten maar wat body recomp, vvm gainen met lichtelijk vetverlies. Het is effe puzzelen maar dan heb je ook wat, en dan niet met de hype meegaan van ud 2 want als ik zo om me heen kijk vind ik dat ud 2 wat tegen valt, gewoon effe puzelen mij is het ook gelukt om in 1 maand 2,8% eraf te krijgen en 0,5 kg vvm te gainen in 30 dagen zonder ud 2
Btw wat is je vet?
Mijn hoofddoel is gewoon vet verliezen. Waarom? omdat ik een x wil droog staan zodat ik weet wat ik overheb om vanuit daar verder te kijken. Nee ga geen ud2.0 doen, heb al soort van eigen begeleider dus dat is niet nodig. Maar je moet wel nadenken dat jij hulp hebt he en ik het helemaal alleen doen. Dus de kennis van harry en rene heb jij mee :P
Owh en me vetpercentage weet ik niet, niet gemeten.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment