Blood and guts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by talalelh15 View Post
    TY, binnekort weer ff trainen. Is jou sportschool maandag open?
    Maandag van 7 tot 1 uur.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
      Maandag van 7 tot 1 uur.
      Wauw relax, ga jij trainen? Mischien dat ik en die andere jongen ff onze training daar doen.

Comment

• Ik ga maandag schouders trainen.
        Je bent altijd welkom.
        Ik ga tussen 9 en 10 uur trainen.

Comment

Ik ga maandag schouders trainen.
          Je bent altijd welkom.
          Ik ga tussen 9 en 10 uur trainen.

Ik laat het je nog weten , bij ons staat benen op het progamma.

Comment

• Nog ff terug op lrangsins, waarom heb je er niet zoveel mee? Slechte ervaringen of lijkt het je gewoon niks?
            Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by joachimrens View Post
              Nog ff terug op lrangsins, waarom heb je er niet zoveel mee? Slechte ervaringen of lijkt het je gewoon niks?
              Uhm ja heeft denk gewoon met mijn visie te maken en hoe ik kijk op hoe je hoort te eten. Tevens heb ik zoiezo ivm met ramadan 1 maand lean gains:P maar dan met een grotere eetwindow

Comment

• Wel leuk om een x te probere denk ik, met ramadan eten jullie toch in je eetwindow niet bijster gezond? Jij wel natuurlijk, maar in het algemeen
                Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by joachimrens View Post
                  Wel leuk om een x te probere denk ik, met ramadan eten jullie toch in je eetwindow niet bijster gezond? Jij wel natuurlijk, maar in het algemeen
                  Gezond kan je het niet noemen nee :P, heb het zelf wel gedaan. Maar na 50 gran pindakaas, 5 eieren, 200 gr kipfilet, dikke shake en nog paar dingen zit ik we l vol voor een lange tijd. Dus dat is het vervelende nou

Comment

• Waarom zou dat leuk zijn om te proberen?

Dit werkt prima ,dus waarom continue alles veranderen?

Comment

Waarom zou dat leuk zijn om te proberen?

Dit werkt prima ,dus waarom continue alles veranderen?
                      Eens! Trouwens ben er morgen rond half 10

Comment

• Ik ben er ook rond die tijd!

Ik zie je boven

Comment

Ik ben er ook rond die tijd!

Ik zie je boven
                          kan ik gewoon zeggen proefles?:P

Comment

• Jep, gewoon proefles zeggen.
                            Gegevens weer invullen en als ze vragen of je al wel eens geweest bent gewoon nee zeggen.
                            (lekker onduidelijk schrijven en een email invullen die je verzonnen hebt)

Comment

Jep, gewoon proefles zeggen.
                              Gegevens weer invullen en als ze vragen of je al wel eens geweest bent gewoon nee zeggen.
                              (lekker onduidelijk schrijven en een email invullen die je verzonnen hebt)

ahah zal ik doen :P

Comment

• Had deze ff gefilmpt om te laten controleren door mijn ''begeleider''. Denk post hem ff en ik zal ook zijn reactie erbij zetten.

Barbell row 100 kg 6 times - YouTube

You have gained some noticeable size, brother! Great job!

Everything looks good. You controlled the weight and drove through with power.

That look like a weight that challenging for you.

It appears to me that you could go even a little heavier. You need to find a better setup to do this safely. You want to go to absolute failure--without having to walk the load barbell back to the rack. If you do to true failure, you need to just set the weight down. That could hurt your lower back.

You also can loosen up a little and drive that weight with more passion. You don't need to be that rigid. You can also get a little better stretch at the bottom of the movement.

You are making some great gains both with your physique and training, talalelh15! Keep it up.

Train Hard. Think Big.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X