Blood and guts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oke, hoe zit het eigenlijk met je gewicht momenteel ? Nog kg's erbij of wat eraf na je dipje ?

Comment

• Originally posted by Swekie View Post
      Oke, hoe zit het eigenlijk met je gewicht momenteel ? Nog kg's erbij of wat eraf na je dipje ?
      Jup ik ga weer lekker. Ik zit momenteel op 77 kg met ongeveer 1% meer vet. Op me laatste foto's was ik 74 kg

Comment

• Flink wat massa erbij dus, doe je mee met contest?

Comment

• Originally posted by Hermandad View Post
          Flink wat massa erbij dus, doe je mee met contest?
          Aardig wat ja. Vooral lats wat wijder en borst iets meer. En ohjaa benen gaan ook goed.

denk dus iets van 2 kilo spiermassa erbij. Of ik meedoe weet ik niet, ik zie het later wel.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
            Jup ik ga weer lekker. Ik zit momenteel op 77 kg met ongeveer 1% meer vet. Op me laatste foto's was ik 74 kg
            Wat was jou vetpercentage dan op 74 kg?
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
              Wat was jou vetpercentage dan op 74 kg?
              Geen idee precies....ik meet dat niet. maar ik gok 13/14%. Waarom?

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                Geen idee precies....ik meet dat niet. maar ik gok 13/14%. Waarom?
                Dan kun je vrij nauwkeurig berekenen hoeveel spiermassa je er nu bij hebt. Op die manier kun jij je progressie bijhouden, je training en voedingsschema aanpassen indien nodig, etc.

Maar hoe weet je nou dat je vetpercentage met 1% is gestegen als je het niet meet? Of is dat een gok?
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Dan kun je vrij nauwkeurig berekenen hoeveel spiermassa je er nu bij hebt. Op die manier kun jij je progressie bijhouden, je training en voedingsschema aanpassen indien nodig, etc.

Maar hoe weet je nou dat je vetpercentage met 1% is gestegen als je het niet meet? Of is dat een gok?
                  Ik meet het wel alleen met een nek-taille methode. En die is niet echt nauwkeurig. Maar als ik die moet geloven dan is die met 1% gestegen. En verder op trainings-voedingsschema aan te passen gebruik de spiegel.

Comment

• Mooi filmpje trouwens.

Ik zou wel meer de rug erin gooien in de oefeningen want na 4 x werk je te zeer met u biceps en zeker niet de rug.

Comment

• Originally posted by thunder2000 View Post
                      Mooi filmpje trouwens.

Ik zou wel meer de rug erin gooien in de oefeningen want na 4 x werk je te zeer met u biceps en zeker niet de rug.
                      Heb niet alles gefilmed. Er zit nog een chest supported barbell row in en shrugs. en Met deze oefeningen werk ik heel weinig me biceps hoor.

Comment

• Leuk filmpje talal!

jij woont toch in Rotterdam? waar train je ergens?
                        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                          Leuk filmpje talal!

jij woont toch in Rotterdam? waar train je ergens?
                          Dankje!Vind dit erg leuk om te doen. Ik woon in bergschenhoek, dorpje vlak bij rotterdam. 20 minuten ervanaf ongeveer. Ik train bij budgetfit.

Comment

• Bergschenhoek ken ik wel.
                            Ik race 1/10 rc auto,s in bergschenhoek.

Misschien leuk om een keer samen te trainen?
                            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                              Bergschenhoek ken ik wel.
                              Ik race 1/10 rc auto,s in bergschenhoek.

Misschien leuk om een keer samen te trainen?
                              oh aha cool. echter zegt 1/10 rc me niks Xd

Maar ja prima, lijkt me leuk man! Zeg maar wannneer in pb ofso?

Comment

• Vind dat je wel weinig herhalingen maakt, hoeveel patat eet je?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X