Blood and guts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gok dat je nu op ong 15% zit toch?
    Ik raad je leangains aan, tot nu toe erg chill, kan je ook in je eetwindow normale porties eten ipv die minimaaltijden

Enne ik vind je armen best groot ivm je lats, ik heb het andersom
    Wat voor rugtraining doe je nu? Misschien ziet het er massiever uit als je 10% staat.
    Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
      Toch ff mini update hoor.

Ben stevig gaan bulken en vet verloren. Heb nu gewoon perfect methode gevonden om te bulken en ken me lichaam zeeeeer goed. Hier mischien vage foto? gemaakt met webcam en ik had een muis in me handen, dus kon geen officiele pose doen. Zal binnekort wat betere foto's maken.

Ik heb 2 doelen voor mezelf gesteld aan het begin van het jaar.

1. Leren bulken en me lichaam goed onder de knie krijgen(gelukt dus)
      2. Leren cutten( hiermee ben ik nu ongeveer 1 week bezig, resultaat zullen jullie moeten afw8te:P)

Je bent goed bezig. Succes met cutten.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

ja intake verlagen indd.
        Je hebt wel echt flinke sprongen gemaakt afgelopen half jaar, dus petje af.
        Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Originally posted by joachimrens View Post
          Gok dat je nu op ong 15% zit toch?
          Ik raad je leangains aan, tot nu toe erg chill, kan je ook in je eetwindow normale porties eten ipv die minimaaltijden

Enne ik vind je armen best groot ivm je lats, ik heb het andersom
          Wat voor rugtraining doe je nu? Misschien ziet het er massiever uit als je 10% staat.
          Ja denk ook indd zoiets 15%. Nee ben niet zo een fan van leangains :P. Ik eet circa 6 maaltijden, is goed te doen man. Me armen meten ongeveer 38 a 38,5 cm.

Ik volg max ot principe. Aankomende weken is me rugschema.

3 sets pull ups 4-6
          2 sets cable row 4-6
          2 set Barbell row 4-6
          1 set close grip pulldown 4-6
          3 sets rackpulls/halve deadlift

Ik zal binnekort nog wel betere foto's maken.

Originally posted by dynobet View Post
          Je bent goed bezig. Succes met cutten.
          Dank je!

Originally posted by sjoerdiezee View Post
          Je hebt wel echt flinke sprongen gemaakt afgelopen half jaar, dus petje af.
          Ja vond ik ook eigenlijk wel, als je de foto's zo vergelijkt. Dankjewel man.

Comment

• Dat schema ziet er netjes uit. Je hebt je onderzoek gedaan
            Zelf ben ik meer fan van one arm dumbell rows(ook goed voor buikspieren, antirotatie), heb het gevoel dat ik er veel zwaarder mee kan gaan dan met barbell rows. De gewone deadlift(dus niet rackpull) werkt ook erg goed voor de rug, doe je die ook?
            Lid van de 200 club

Comment

Dat schema ziet er netjes uit. Je hebt je onderzoek gedaan
              Zelf ben ik meer fan van one arm dumbell rows(ook goed voor buikspieren, antirotatie), heb het gevoel dat ik er veel zwaarder mee kan gaan dan met barbell rows. De gewone deadlift(dus niet rackpull) werkt ook erg goed voor de rug, doe je die ook?
              Dankje, One arm dumbell rows gaan tot 40 kg. Daar zit je zo op vandaar. Heb ze vorig schema wel gedaan. Maar daarna t bar row verder mee gegaan.

Het is echter ook een andere oefening dan bb row he. Bb row cheat ik een beetje maar dat komt mijn rug alleen ten goede. Zo lang ik de controle heb over me lats zie ik er geen probleem in.

Uhmm hele deadlifts pak ik niet nee. Ik heb 2 deadlifts in me schema. Stiffed leg deadlift bij me benen en rack pulls bij me rug. In feite zijn de rack pulls gewoon laatste deel van de deadlift.

Comment

Dankje, One arm dumbell rows gaan tot 40 kg. Daar zit je zo op vandaar. Heb ze vorig schema wel gedaan. Maar daarna t bar row verder mee gegaan.

Het is echter ook een andere oefening dan bb row he. Bb row cheat ik een beetje maar dat komt mijn rug alleen ten goede. Zo lang ik de controle heb over me lats zie ik er geen probleem in.

Uhmm hele deadlifts pak ik niet nee. Ik heb 2 deadlifts in me schema. Stiffed leg deadlift bij me benen en rack pulls bij me rug. In feite zijn de rack pulls gewoon laatste deel van de deadlift.
                Doe je al 10 reps met 40 dan? Ik zit nu op 36 en bij mij gaan ze tot 44, dus binnenkort moet ik ook aan de stang geloven

Voor bbérs zijn volle deadlifts denk ook interessant. Franco Colombu deed ze ook, heb je zijn lats wel eens gezien?
                Lid van de 200 club

Comment

Doe je al 10 reps met 40 dan? Ik zit nu op 36 en bij mij gaan ze tot 44, dus binnenkort moet ik ook aan de stang geloven

Voor bbérs zijn volle deadlifts denk ook interessant. Franco Colombu deed ze ook, heb je zijn lats wel eens gezien?
                  zoals je ziet zit ik rep range 4-6 en 6 x 40 kg gaat gemmakelijk.

ja maar als dat de redenering is vind ik hem niet sterk :P Maar wat voegen volle deadlifts dan toe aan je rug ontwikkeling tov halve deadlifts.

Comment

ja maar als dat de redenering is vind ik hem niet sterk :P Maar wat voegen volle deadlifts dan toe aan je rug ontwikkeling tov halve deadlifts.
                    Niets.. het onderste deel is voornamelijk benenwerk. Deadlift vind ik niet echt een oefening voor lats, wel ter ondersteuning maar focus ligt op de onderrug en daarnaast wat veel mensen wel eens vergeten.. deadlift is ook superieur voor je traps
                    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Klopt dat dat een zwakke redenering is, langere tijd onder spanning? Ook is het badass

Daarnaast trek je vanuit een mechanisch minder gunstige positie dan bij rack pulls en dus zit er meer druk op je rug, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind trouwens rep range 4-6 niet zo lekker werken met rows, 6 misschien nog wel. Een gewicht wat ik 4 keer kan rowen kan ik eigenlijk niet netjes rowen, iniedergeval met de pendlay row.
                      Lid van de 200 club

Comment

• @ hierbbove mijnvorm is ook noiet super op barbell row maar dat hoeft ook niet. Je moet gwn een ahppy medium vinden tussen zwaar gewicht en goede vorm. Ik heb alles en mijn visie op bepaalde dingen door skip la cour geleerd.

Comment

• Gaat lekker sheriff

Trainings schema ziet er goed uit!
                          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• gaat lekker zeg!!

wat weeg je nu?
                            en hoe zag je E/K/V verhouding eruit in de bulk en nu in de cut?

succes!
                            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Originally posted by maar7en8 View Post
                              gaat lekker zeg!!

wat weeg je nu?
                              en hoe zag je E/K/V verhouding eruit in de bulk en nu in de cut?

succes!
                              Dankje

Ik heb me laatst gewogen op 81,5. Maar hier zit wel wat vocht in etc. Ik gok nu op 79,5 of 80 ofso./

Ekv in de bulk was: 29/51/19
                              Ekv in de cut is nu:32/42/25

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                                Gaat lekker sheriff

Trainings schema ziet er goed uit!
                                TY, binnekort weer ff trainen. Is jou sportschool maandag open?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X