Blood and guts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by kabaffel View Post
    is mogelijk, na mijn eerste benen training german volume stijl kon ik minstens een week de trap niet op zonder pijn
    6 dagen is eum echt wel lang.
    3-4 dagen is al uiterste maximum. Natuurlijk voel je veel meer de eerste keer maar dan nog...
    I'm not special, but not the same as you.
    Because I do things you will never do.
    SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• Vind het helenmaal niet overdrevelang. Ik deed met mvos compleet nieuwe routine duus flink geschokt.

Comment

• oke...
        Als dat jouw mening is...
        I'm not special, but not the same as you.
        Because I do things you will never do.
        SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• Was dit helemaal vergeten te posten hier Dit was op de ac 2012

http://www.youtube.com/watch?v=bBHFQIBanbs

Verder had ik gister wel een zieke rug training. Deed weer sinds lange tijd 6 x pull ups+ 7,5 en er zat meer in.

Comment

• Hehe, I'm proud of you brother
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
              Deed weer sinds lange tijd 6 x pull ups+ 7,5 en er zat meer in.
              heb je de smaak weer te pakken
              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                heb je de smaak weer te pakken
                Ja zeker wel, gaat weer lekker. Heb weer wat minder last van me blessures, dus heb ook maar wat rackpulls erin gedaan. Ff langzaam uitbouwen.

Comment

• Rackpulls lijken mij ook wel interessant voor deadlift lockout, helaas heeft mijn gym geen powerrack. Hoe werk je die dan in je schema?
                  Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by joachimrens View Post
                    Rackpulls lijken mij ook wel interessant voor deadlift lockout, helaas heeft mijn gym geen powerrack. Hoe werk je die dan in je schema?
                    Ik doe geen hele deadlift omdat de onderste deel vooral benen is. En ik geen ub/lb schema ofso heb, dus houd ik het bij het bovenste deel.

Mijn schema voor rug is:

Weighted pull ups 2 sets 4-6
                    dumbell row 2 sets 4-6
                    straight bar seated cable rows 1 set 4-6
                    bent over barbell row 1 set 4-6
                    Rack pulls 2 sets 4-6

Ik heb wel een powerrack, dus ik pak hem gewoon daarvanaf :P.

Comment

• Ziet er goed uit dat schema, die oefeningen doe ik verspreid over 2 workouts ook allemaal

Rack pull is trouwens ook benen hoor:P
                      Verschil tussen rack pull en normale deadlift is dat bij normale de quads ook gebruikt worden, bij rack pull hou je je schenen verticaal en verplaatsen je hamstrings+glutes het gewicht. Rug doet isometrisch mee.
                      Lid van de 200 club

Comment

Ziet er goed uit dat schema, die oefeningen doe ik verspreid over 2 workouts ook allemaal

Rack pull is trouwens ook benen hoor:P
                        Verschil tussen rack pull en normale deadlift is dat bij normale de quads ook gebruikt worden, bij rack pull hou je je schenen verticaal en verplaatsen je hamstrings+glutes het gewicht. Rug doet isometrisch mee.
                        Ligt er maar net aan vanaf welk punt je begint.
                        Benen doen zeker een klein stukje mee,maar daar voel je helemaal niks van na je set/training in tegenstelling tot je hele rug.

Comment

• Klopt, als je boven knieschijf begint is het vooral rug. Kun je dan een pump krijgen van rack pulls? Ik voel deadlifts zelf altijd een dag later in mn rug en meteen in benen, vooral in glutes
                          Lid van de 200 club

Comment

Kun je dan een pump krijgen van rack pulls? Ik voel deadlifts zelf altijd een dag later in mn rug en meteen in benen, vooral in glutes
                            deadlifts voel ik inderdaad in mijn benen en rug.
                            bij rack pulls voel ik mijn rug zo vol lopen ,veel voller als met deadlifts alleen.

de grootste vooruitgang in mijn rug komt van rack pulls en vooral het varieren in volume en het vaak wisselen van de oefening in mijn training.
                            (eerste /midden/ laatst)

Comment

• Ik heb zelf geen problemen met lockout en mijn rug loopt enigzins voor, dus ik wacht er nog eventjes mee om ze toe te passen. Denk je dat je ze ook kunt doen met de schijven op steps?
                              Lid van de 200 club

Comment

Ik heb zelf geen problemen met lockout en mijn rug loopt enigzins voor, dus ik wacht er nog eventjes mee om ze toe te passen
                                Wie wel dan?

Ik denk dat de reden waarom ik rack pulls doe (en talal) niet valt te vergelijken met de manier waarop jij wil trainen.
                                Die hele lock out interesseert me geen reet , ik doe geen rack pulls zodat wanneer ik deadlift mijn lock out beter gaat
                                ( is voor mij alleen een leuke bijkomstigheid)
                                Ik wil meer dikte op mijn hele rug en wil me dan niet bezig houden met het benen gedeelte vd oefening.

Last edited by Mvos; 11-03-2012, 12:04.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X