Ik ben ook gegroeid met een 3 daags split, maar ik groei sneller als ik ub/lb train!
Blood and guts
Collapse
X
-
Originally posted by Beaudien View PostZijn kojak en MrDetermination een siamese tweeling?
En sorry voor het off topic, maar als ik het goed lees, is het niet genoeg om elke spiergroep maar 1 keer per week te pakken? Wat als je dus maar 3 keer per week kunt trainen, en een 3 dagen split doet?
Dan groei je dus nooit, althans volgens wat ik hier lees.
Gek, want ik merk toch wel duidelijk vooruitgang, eerlijk gezegd......
en nee kojak en mrdetermantion geen tweeling. hoe kom je erop? :P
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostZijn kojak en MrDetermination een siamese tweeling?
En sorry voor het off topic, maar als ik het goed lees, is het niet genoeg om elke spiergroep maar 1 keer per week te pakken? Wat als je dus maar 3 keer per week kunt trainen, en een 3 dagen split doet?
AxBxAxxBxAxBxx
in plaats van:
AxBxCxxAxBxCxx
On topic: Succes talal, ik ga deze wel volgen!
Comment
-
Ik heb zo'n 2 jaar getraind op een 3 daagse split en ben prima gegroeid.
Maar feit blijft dat schema's kopieren van profs gewoon jezelf voor de gek houden is.. hoe solid het er ook uit ziet.. die schema's zijn afgestemd op wandelende chemie fabrieken en dus amper toepasbaar voor een natty.. Ik denk als je niet aan de roids zit dan levert 1 werkset naar mijn mening gewoon te weinig impact op je lijf. Die wandelende chemiedisposals groeien toch wel.. of ze nou liggen te slapen in de gym of niet.. kan me voorstellen dat 1 werkset dan genoeg is om in de juiste richting te groeien..
Ikzelf heb deze manier van trainen (1 werkset) een tijdje naturel gehanteerd.. warmup sets en 1 werkset.. en in het begin leek ik even wat harder te groeien.. maar mijn groei stagneerde binnen enkele weken. Ben toen snel weer terug gegaan naar wat meer conventionele technieken als 3x10 of 4x8 en dan gewoon gewicht opbouwen en laatste set tot failure. En dit gaf veel meer resultaat toen ik natty trainde..
Vooral het feit dat er in zulke schema's vaak teveel oefeningen en teveel oefeningen van het verkeerde type (lees: Isolatie oefeningen) in voorkomen voor massa groei maken ze vaak onbruikbaar.
Originally posted by talalelh15 View Postbegrijp je!, maar idd genoeg hierover. Anders word er maar topicje geopend XD.Last edited by Cidious; 19-12-2011, 04:07."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by jantje91 View PostIk ben ook gegroeid met een 3 daags split, maar ik groei sneller als ik ub/lb train!More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Een logje is om uit te leren en waar de TS motivatie kan uithalen, zal je daarom volgen
Maar ook om andere de kans te geven je methodes bij te schaven en je tips aan te reiken.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Training: Borst en biceps week 1
*Alleen de postieve reps worden genoemd! Bij elke set hebben we de spier tot fail getraind en afgemaakt met negatieve/rest pause.
Decline bench press
6 x 75 kg
Incline dumbell press
6/7 x 26 kg(ging wat moeizaam, doordat 28 kg niet lukte) op zoek naar de gewichten :P.
Dumbel flys
10 x 18 kg
5 minute mentale rust
Concentration curl
8 x 10 kg
barbell curl
8 x 20 kg
Comment
-
Originally posted by kojak View PostHoe voelt die decline bench press aan? Heb nog nooit decline gedaan.
en hoelang duurt 1 training ongeveer?
Comment
-
Hoe gaan jullie het oplossen als 1 van jullie niet kan trainen?
Dit schema vereist toch een spotter?
Ik wens jullie ieder geval succes en ik hoop dat het vruchten zal afwerpen..
Als je het niet probeer dan weet je het nooit...
Mocht het geen resultaat boeken is dat jammer ,maar toch ook een les en dat is ook een winst!!!
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View PostHoe gaan jullie het oplossen als 1 van jullie niet kan trainen?
Dit schema vereist toch een spotter?
Ik wens jullie ieder geval succes en ik hoop dat het vruchten zal afwerpen..
Als je het niet probeer dan weet je het nooit...
Mocht het geen resultaat boeken is dat jammer ,maar toch ook een les en dat is ook een winst!!!
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostDecline is heerlijk man, je voelt lekker je borst werken. Volgen yates beste borst oefening. 1 training = 1 uur, met cardio erbij. 10 min cardiosq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Training: Borst en biceps week 1 - Resultaten Mr determination
Decline bench press
8x 75 kg --> kan in week 2 denk wel naar de 80kg (volgens Tal wel wat gesmokkelt, volgende week houding daarom goed in de gaten houden)
Incline dumbell press
9x 28 kg --> volgende week zeker naar de 30kg
Dumbel flys
10 x 20 kg --> volgende week 22kg, misschien wel 24kg, mits uitoefening goed blijft
5 minute mentale rust
Concentration curl
11x 12.5 kg
barbell curl
8 x 20 kg
Lekker getraind, mentale focus was goed. Nog een beetje zoeken naar de uitdagende gewichten, zoals te zien kan ik volgende week wel wat zwaarder.
@Kojak: waarschijnlijk zie ik je deze week, ik kom denk met Tal mee aanstaande donderdag.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment