Blood and guts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• week 2 resultaten schouders en triceps - Mr determination

Dumbel press

6-8 x 24 kg, wel goede spanning erop gehouden, gewicht volgende week hetzelfde houden

Dumbel side raise

8 x 10 kg volgende week zelfde gewicht, daarna 12,5kg

Cable side raise

6-8 x 7.5kg volgende week licht verhogen met 1kg

Reverse dumbel flys

6-8 x 9 kg (niet het gevoel dat ik de uitoefening volledig beheers, maar wel goede contractie van achterkant schouder, ik hoef m echt maar heel licht te belasten of hij gaat na een aantal reps al branden, beetje onderontwikkeld, loopt achter) Volgende week ff kijken hoe 8kg, dus 1kg terug om uitoefening volledig te controleren

5 minuten rust

triceps pushdown

6-8 x 27,5kg

Skullcrushers

6-8 x 16,5 kg (excl, stang) volgende week verlagen. Pijnscheuten in mijn aanhechtingen bij mijn schouders, bovendien veel betere contractie bij mijn warming-up set met laag gewicht

one arm triceps extension

8-10 x 9 kg, volgende week 10kg

evaluatie
    Kom qua gewichten een beetje in de gevarenzone wat betreft mijn uitvoering.. goed op blijven letten dus!! Desnoods maar een weekje gewoon hetzelfde gewicht als de voorgaande week pakken. Morgen benen!!!

Comment

• Waar je op moet letten is dat gewicht niet relevant is. Het moet echter niet zo simpel zijn dat je er 15 reps mee maakt

Comment

• hahah oftwel: gewicht is dus wel degelijk relevant, want als het gewicht te laag is, kun je er makkelijk 15 reps mee maken

Comment

• mooi logje
          ik ben het al een hele tijd aan het volgen maar zal nu maar eens posten

voor mij ziet het er een zeer brute, zware training uit.

Ik hoop dat je er resultaat mee bouwt
          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

• week 2-benen

Leg extensions

10-11 x 95 kg, had ff vraagje: Kan het zijn dat je hamstrings kort zijn en daardoor niet goed kan uitstrekke bij de extension en dus de ROM wat korter is? Want wil hem wel perfect doen eigenlijk. En moet de bar op je scheenbeen komen of onderkant scheenbeen?

Leg press,die ging lekker ahah.

10-11 x 165 kg, vorige week deed ik die met moeite 6-8 x. Volgende week dus 170 ff.

Squatte, moest me beetje inhouden icm met onderrug. Dus ff lekker techniek en ff de mind-muscle connection uitgeprobeerd

12 x 50 kg

Korte pauze

seated Leg curl

8-10 x 65 kg

Stiffed leg deadlift, deze begin goed onder te knie te krijgen. En kan hem zo isoleren dat ik alleen me hamstrings voel. Dus langzaam opbouwen.

12 x 60 kg

Standing leg curl

10 x 25 kg, vervelende oefening. Deze word vervanging voor lying leg curl met dumbels.

seated calf raise, burn ahhaha inclusief 3 rest-pause.

20 x 85 kg, volgende week ff 95 kg doen.

Standing calf raise

8-12 x 75 kg(weet niet heel zeker:X)

ff herstellend dit weekend hoor, heb ik wel nodig ahaha. Kolere.

Comment

• concentreer je op de main lifts zoals squat/legpress - legextenions is leuk meer niet
              nice work Taf

Comment

• Originally posted by Big O View Post
                concentreer je op de main lifts zoals squat/legpress - legextenions is leuk meer niet
                nice work Taf
                Nee man, zo werkt dit schema niet. Yates vind dat er niks mis is met voorvermoeien. Dus zal het zo blijven doen. Vind het ook lekkerder werken. Gaat hier niet om kracht big o, maar massa.

Comment

• en massa heeft yates , dat is een ding wat zeker - voorvermoeien is een optie maar of je er meer massa mee pakt - i really don't know

Comment

• Leg extensions: bar zo laag leggen als nog mogelijk is met geflexte voet, dwz kuit uitstrekken en voet naar je toe trekken, dit is om je knie te beschermen. Beweging maken met geflexte voet. Verder heb ik geen idee waarom je geen volledige ROM kunt maken. Is het gewicht niet te zwaar?

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                      Nee man, zo werkt dit schema niet. Yates vind dat er niks mis is met voorvermoeien. Dus zal het zo blijven doen. Vind het ook lekkerder werken. Gaat hier niet om kracht big o, maar massa.
                      Alsjeblieft zeg.. ben je nou nog steeds bezig met het imiteren van pro's ?

Yates zegt dit dat zus zo.. dus kopieren we maar 1 op 1.. en wat andere zeggen doet er niet toe...
                      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Originally posted by Pallas View Post
                        Leg extensions: bar zo laag leggen als nog mogelijk is met geflexte voet, dwz kuit uitstrekken en voet naar je toe trekken, dit is om je knie te beschermen. Beweging maken met geflexte voet. Verder heb ik geen idee waarom je geen volledige ROM kunt maken. Is het gewicht niet te zwaar?
                        Zat ik eerst ook aan te denken, is het gewicht niet te zwaar maar...ik deed hem ook ff lichter en toen was het precies hetzelfde. Denk dat mijn rom gewoon relatief kleiner is.
                        Originally posted by Cidious View Post
                        Alsjeblieft zeg.. ben je nou nog steeds bezig met het imiteren van pro's ?

Yates zegt dit dat zus zo.. dus kopieren we maar 1 op 1.. en wat andere zeggen doet er niet toe...
                        Imiteren van pro's leg uit? Wie zegt dat dit schema voor pro's is bedoeld, het is gewoon een trainingsschema gebaseerd op andere manier van trainen.

Snap echt helemaal niet wat jou probleem is en doel van telkens deze opmerkingen..ik zit ook niet te zeuren dat jij kuurt? Dat is toch gewoon jou keuze.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                          Imiteren van pro's leg uit? Wie zegt dat dit schema voor pro's is bedoeld, het is gewoon een trainingsschema gebaseerd op andere manier van trainen.

Snap echt helemaal niet wat jou probleem is en doel van telkens deze opmerkingen..ik zit ook niet te zeuren dat jij kuurt? Dat is toch gewoon jou keuze.

Ok.. jij snapt niet dat dit schema voor pro's is ontwikkeld.. kijk eens naar de gasten die hij traint.. zijn niet bepaald natty jongens ofwel.. maar dat weet je stiekem zelf ook wel..

Het gaat mij om je houding.. meerdere mensen geven je adviezen hier.. je blaast alles in de wind.. WANT Yates zegt dat het zo moet.. Ik stoor me aan die houding.. daarnaast loop je me in een ander topic te verbeteren terwijl je ernaast zit.. vervolgens corrigeer je je zelf wel. Daar heb ik dan wel weer respect voor. maar zo'n post is gewoon omdat je ff bijdehand moest zijn.. Ik irriteer me aan je houding.. zal mijn weakness zijn.. geef ik toe..

Ik moet jou niet.. je post over het hele forum populariteits berichten meestal zonder nuttige inhoud gewoon om gepost te hebben.. nibor is er net zo 1.. zelfde stijl.. moet die vent ook niet.. en JA zoals ik al zei dat is mijn zwakte.. Ik raak dan gewoon geirriteerd omdat jullie soort dit forum tot een lachertje maakt..

Maargoed alle persoonlijke wrok terzijde.. doe je ding.. ik beloof uit je log te blijven en me in te houden.

Succes met je trainingen. Nogmaals ik gun je alle gains..

Comment

• Heb niks tegen je, maar ik denk dat cidious in sommige opzichten wel gelijk heeft.

Comment

• Originally posted by Cidious View Post
                              Ok.. jij snapt niet dat dit schema voor pro's is ontwikkeld.. kijk eens naar de gasten die hij traint.. zijn niet bepaald natty jongens ofwel.. maar dat weet je stiekem zelf ook wel..

Het gaat mij om je houding.. meerdere mensen geven je adviezen hier.. je blaast alles in de wind.. WANT Yates zegt dat het zo moet.. Ik stoor me aan die houding.. daarnaast loop je me in een ander topic te verbeteren terwijl je ernaast zit.. vervolgens corrigeer je je zelf wel. Daar heb ik dan wel weer respect voor. maar zo'n post is gewoon omdat je ff bijdehand moest zijn.. Ik irriteer me aan je houding.. zal mijn weakness zijn.. geef ik toe..

Ik moet jou niet.. je post over het hele forum populariteits berichten meestal zonder nuttige inhoud gewoon om gepost te hebben.. nibor is er net zo 1.. zelfde stijl.. moet die vent ook niet.. en JA zoals ik al zei dat is mijn zwakte.. Ik raak dan gewoon geirriteerd omdat jullie soort dit forum tot een lachertje maakt..

Maargoed alle persoonlijke wrok terzijde.. doe je ding.. ik beloof uit je log te blijven en me in te houden.

Succes met je trainingen. Nogmaals ik gun je alle gains..
                              Dit zeg meer over jou dan over ons

Roid rage???

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                                Dit zeg meer over jou dan over ons

Roid rage???
                                Lol.. jaloers? Maargoed.. jij weegt nu 75kg bij 1.83.. en je traint nu hoe lang?

Ik had in iets meer dan een jaar 15kg massa winst met een lager vetpercentage dan jij toen ik begon.. NATUREL nu jij weer jochie..

Oh en ik ben al paar maandjes off hoor so don't worry.. this is me and me only.. gelukkig maak ik uit mezelf iets meer testosteron aan in me kloten dan jij doet was je misschien wat harder gegroeid..

maargoed voordat dit uit de hand loopt.

Sorry talaldingus. khad beloofd uit je log te blijven. Dat ga ik nu ECHT doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X