Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Succes met trainen, zal vast genoeg nieuws leren !
Nee niet onder begeleiding, maar wou wat tips krijgen over me benentraining aangezien me benen achter lopen en hij blood and guts goed kent vanwege zijn vrouw.
Vandaag dus bij robbie getraind, wat een aardige man!!!!!. Heeft me keihard gepusht en heb lekker veel geleerd. Mijn benen zijn nu ongeveer van pudding en ik ben er op het treinstation 4 x doorheen gezakt hmm....lekker ik dacht dat ik dicht bij mijn pijngrens zat maar nee hoor het kan nog veel erger. Robbie nogmaals bedankt he, echt top van je!
Morgen ook gelijk ff me voeding aanpassen. En morgenochtend schouders triceps.
Net lekker schouders triceps getraint, sommig oefeningen iets in gewicht terug gegaan en de spanning constant gehouden. Wel weer past failure gegaan heerlijk!
Dumbel shoulder press
12 x 18
6-10 x 20
Side raises
10-12 x 8 kg
6-8 x 9 kg
Cable side raises
10 x 3,75
Rear delt raises
10 x 10 kg
triceps pushdown
12 x 22
5/6 x 27 kg, pfff zwaar hoor .
Skullcrushers, deze oefening begint steeds lekkerder te worden
12-15 x 5 kg beide kanten aan ez curl bar
8-10 x 7,5 kg beide kanten
One arm overhead triceps extension
6-8 x 9 kg.
Na 3 weken sta ik op 75 kg, ervoor stond ik 74,5.
Volgens mij ben ik ook iets droger geworden, althans ik kan meer mijn aderen zien en er komt ook een lichte ader op me biceps. Dus mischien is het iets 0,7 kg spier erbij. Toch ff beetje mijn voedingsschema aanpassen, de kev moet ff wat gelijker worden
Vandaag dus bij robbie getraind, wat een aardige man!!!!!. Heeft me keihard gepusht en heb lekker veel geleerd. Mijn benen zijn nu ongeveer van pudding en ik ben er op het treinstation 4 x doorheen gezakt hmm....lekker ik dacht dat ik dicht bij mijn pijngrens zat maar nee hoor het kan nog veel erger. Robbie nogmaals bedankt he, echt top van je!
Morgen ook gelijk ff me voeding aanpassen. En morgenochtend schouders triceps.
maar wat heb je geleerd dan wat je dus nog niet wist?
en waarom trouwens 2 soorten legcurl?
en deden jullie de squat na de legpress??
De bewegingsnelheid, spanning opbouwen. Kev gelijker verdelen. Genoeg dingen maar ff weet niet goed uit te leggen. Pijngrens die een nog een stuk verder is.
Ik kan stiff leg niet voluit doen ivm met me ondderug.
Ja squat na leg press, volgorde maakt niet uit. Het gaat om de spier.
volgorde maakt wel uit - de squat zorgt voor de beste ontwikkeling van je benen - wetenschappelijk onderzocht
als jij de legextenions/legpress als voorverwarmingsoefening ziet dan is er niks aan de hand , ga je hier op voluit , dan gaat dit ten koste van je squat dus van je ontwikkeling
maar onderwezen worden is nooit verkeerd en daar open voor staan is ook niet verkeerd
het leerproces is nl nooit af
goed bezig taf
volgorde maakt wel uit - de squat zorgt voor de beste ontwikkeling van je benen - wetenschappelijk onderzocht
als jij de legextenions/legpress als voorverwarmingsoefening ziet dan is er niks aan de hand , ga je hier op voluit , dan gaat dit ten koste van je squat dus van je ontwikkeling
maar onderwezen worden is nooit verkeerd en daar open voor staan is ook niet verkeerd
het leerproces is nl nooit af
goed bezig taf
Heb jij daar toevallig een onderzoek over, zou namelijk dat dan wel willen weten. Ken veel mensen die eigenlijk leg pressen en toch goede benen hebben. Maar trouwens op squat kan ik niet volluit want heb onderrug problemen.
Heb jij daar toevallig een onderzoek over, zou namelijk dat dan wel willen weten. Ken veel mensen die eigenlijk leg pressen en toch goede benen hebben. Maar trouwens op squat kan ik niet volluit want heb onderrug problemen.
niet zo 1,2,3 bij de hand nee - een maatje van mij heeft ook goeie poten maar zijn top is bijv 120 - bij de 140 gaat hij door zijn voegen terwijl bij mij bij 140 het pas gaat beginnen maar heeft hij mindere benen dan ik zeker niet - hij heeft meer aanleg voor dikke poten terwijl ik weer sterker ben - ik train ook kracht gericht
hebben ze bij jullie geen hacksquat machine waar je onderrug geisoleerd word
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment