Blood and guts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat ben jij een kleinkind zeg...Goed dat je je mening geeft, maar goh goh wat klink jij onzeker zeg.. Ik blaas niet alles in de wind op want ik heb al eerder aangegeven dat ik gewoon dit schema volg. En als ik vraag hulp/advies als ik een oefening niet goed uitvoer. Dit schema voer ik gewoon uit.

en dat je je irriteert aan de kleinste dingen pff...grow up man. 1 ding blijft zeker, ik heb me focus en me doelen dicht bij me liggen. Ik blijf doorgaan en we zullen zien wie het eerste uitbrand. Verder gl nog met eventuele vervolgkuurtjes. Ciciousdinges

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
      Wat ben jij een kleinkind zeg...Goed dat je je mening geeft, maar goh goh wat klink jij onzeker zeg.. Ik blaas niet alles in de wind op want ik heb al eerder aangegeven dat ik gewoon dit schema volg. En als ik vraag hulp/advies als ik een oefening niet goed uitvoer. Dit schema voer ik gewoon uit.

en dat je je irriteert aan de kleinste dingen pff...grow up man. 1 ding blijft zeker, ik heb me focus en me doelen dicht bij me liggen. Ik blijf doorgaan en we zullen zien wie het eerste uitbrand. Verder gl nog met eventuele vervolgkuurtjes. Ciciousdinges
      +10000

Comment

• Mischien moeten jullie hier is een voorbeeld aan nemen op muscleboard

''Dan moet je absoluut niet rekken, juist je hamstrings en onderrug trainen, je hamstrings zijn een soort van noodmechanisme, zou je die nu gaan rekken knal je zeker door je rug heen.
        Dus je hams juist sterker maken, en met de oefeningen volledige rom.
        Maar echt niet rekken, je zal de zoveelste zijn die door zijn rug knalt door het oprekken.''

Dit zei hij over me leg extensions. Dus geen gezeur over hoe slecht dit schema ook is.

Comment

• Week 3- borst biceps

Decline bench press

7-8 x 77,5(verhoging van 2,5), heerlijk man. word langzaam aan sterker, nu nog ff zorgen dat die borst meegroeit :P. Wel goede pomp en mind-muscle connection.

Incline dumbel press

8 x 26 + 2 forced. Volgende week 28 kg probereren/doen!

Dumbel flyss

8-10 x 18 kg, ff 2 kg teruggegaan om de uitvoering maximaal te houden. Ging verder prima en lekker tot echte fail gegaan.

5 minuten mentale rust

concentration curl

10 x 10 kg, volgende week 12,5 kg. had aan het begin moeite met 8 kg. Dus gaat lekker.

Barbell curl

3-4 x 7,5 kg aan gewichten. Was te zwaar en niet goed voor mijn rug door de medicijnen. Volgende x dus ff wat verlagen.

Was wel goede training en voelde me wel lekker sterk. morgenochtend ff rug, dus nu ff beetje carbs laden.

Comment

• Hoi zeg die concentration curl,die deed ik vandaag ook en voor het eerst vroeg ik me af of ik hem wel optimaal deed.Ik zag dat ik mijn arm in begin postie niet 100% strekte,net iets gebogen zeg maar.Maakt dat wat uit denk je?Vroeg het me voor het eerst af haha.

Comment

• Originally posted by BlondSound View Post
              Hoi zeg die concentration curl,die deed ik vandaag ook en voor het eerst vroeg ik me af of ik hem wel optimaal deed.Ik zag dat ik mijn arm in begin postie niet 100% strekte,net iets gebogen zeg maar.Maakt dat wat uit denk je?Vroeg het me voor het eerst af haha.
              eey ja je wilt de full rom altijd hebben. Dus je doet je ellebogen tegen je binnenbeen en je gaat op je tenen zitten. Dus niet op je hielen blijven leunen. Dan heb je nog diepere stretch. Dan is het beginpositie waar je hem als eerst in je handen hebt dus bijna tegen de grond en dan eindpositie is wanneer je hem keihard sqeeuzed. En altijd zorgen dat je de controle hebt, dus de negatieve fase ga je even snel als de positieve fase.

als jij ziet dat je positief niet meer verder kan en dan breng je met je andere hand hem naar de positief deel en doe je negatieve deel zelf. Zo pak je beide fases en dat zorgt voor extra groei.

Comment

Mischien moeten jullie hier is een voorbeeld aan nemen op muscleboard

''Dan moet je absoluut niet rekken, juist je hamstrings en onderrug trainen, je hamstrings zijn een soort van noodmechanisme, zou je die nu gaan rekken knal je zeker door je rug heen.
                Dus je hams juist sterker maken, en met de oefeningen volledige rom.
                Maar echt niet rekken, je zal de zoveelste zijn die door zijn rug knalt door het oprekken.''

Dit zei hij over me leg extensions. Dus geen gezeur over hoe slecht dit schema ook is.
                Beweert deze persoon nou dat jij je hamstrings niet moet rekken? En hoe heeft dit betrekking tot leg extensions?
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Beweert deze persoon nou dat jij je hamstrings niet moet rekken? En hoe heeft dit betrekking tot leg extensions?
                  Ja dat beweert die, omdat ik dacht dat ik niet de full rom pakte bij de leg extension en dat wil ik wel doen. Anders krijg je weer zo vertekend beeld en denk ik dat sterke benen heb. Dus d8 ik dat mijn hamstrings tekort waren ofso en vroeg me af om te strekken. En daarom was zijn antwoord gebaseerd

Comment

• Originally posted by Big O View Post
                    en massa heeft yates , dat is een ding wat zeker - voorvermoeien is een optie maar of je er meer massa mee pakt - i really don't know
                    Voor meer informatie over voorvermoeien:

http://forum.bodynet.nl/algemeen/503...le-growth.html
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

• Thx Talalelh,next time ga ik hem dus beter uitvoeren

Comment

• Week 3- rug-

Machine pull over

6-8 x 75 kg

triangle latt pulldown

6-8 x 67,5

Cable row(upperback)

6-8 x 45 kg

Dumbel row

8-10 x 26 kg, 2 kg hoger. Lekkere oefening.

Shrugs, voorzichtig meegedaan en lichtgewicht

Deadlift, ook hiermee voorzicht gedaan en alleen de conctractie met lichtgewicht

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Voor meer informatie over voorvermoeien:

http://forum.bodynet.nl/algemeen/503...le-growth.html
                          thx mooi stukje - ik had eigenlijk kunnen weten

Comment

• Woehoe ik mag vandaag met robbie trainen!!! Heb er zin in

Comment

Woehoe ik mag vandaag met robbie trainen!!! Heb er zin in
                              ga je naar Hillegom dan?

Ik ben benieuwd...

Succes!!

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                                ga je naar Hillegom dan?

Ik ben benieuwd...

Succes!!
                                Jah man, heb om 5 uur trainingtje met hem. ty

Comment

Sidebar top desktop

Collapse