Blood and guts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Week 1 - benen

10 minute cardio - strectchen

quads

leg extension

11 x 95 kg

Leg press

8 x 165 kg

Horizontal leg pres> die word front squat. Maar ff techniek onderzoeke.

6/7 x 180 kg

Calves

sitting calf raises

10-12 x 85 kg

standing calf raise

15 x 75 kg

hamstrings

stiffed leg deadlift> niet volluit gegaan ivm onderrug

10 x 75 kg

seated leg curl

6 x 65 kg

standing leg curl

12/10 x 30 kg

alles wat je in vrij hoge rep-ranges ziet, is gwn te licht en word volgende week verzwaard

Comment

Ik geloof niet in deze training

Comment

Even nieuwsgierig; hoe "voelt" deze training? Ben je kapot/moe/niet moe?

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
          Ik geloof niet in deze training
          Ahahah zolang ik er maar in geloof he
          Originally posted by emilio75 View Post
          Even nieuwsgierig; hoe "voelt" deze training? Ben je kapot/moe/niet moe?
          ja hij voelt zwaar, 1e week is nog ff zoeken naar gewichten en dan word het langzaam verhogen. Ja kapot wel en echt die spiergroep is helemaal gesloopt en heeft herstel nodig. het is ff wat anders, maar als je het eenmaal door heb dan ga ik denk als een speer.

Comment

Ben zeer benieuwd hoe dit verder loopt, dus ga het volgen. Kijken of je de meute ongelijk kunt geven!

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
              Ben zeer benieuwd hoe dit verder loopt, dus ga het volgen. Kijken of je de meute ongelijk kunt geven!
              jup en als ik gen gelijk heb, dat kan natuurlijk ook. Maarja weer wat geleerd dan.

Het is niet eens 1 setje, als je merkt dat je nog kan dan ga je door.
              Fail kan op meerdere manieren, als je maar max gewicht max aantal reps, die reps kun je indelen wat je fijn vind, minstens zelf 6-8 reps en dan of met negatieven of rust-pauze zolang je maar volledige bewegingsuitslag gebruikt en geen momentum gebruikt.
              Ik zou zelf als beginner ermee alleen de eerste oefening zo doen en de rest 3 x 6-10 maar goed dat is een keuze.

Dit is een quote van muscleboard van robbie, zijn vrouw mascha tieken heeft dit schema ook gevolgd en is er goed op gegaan.

Comment

Iedereen weet het beter Talalelh, het sterft er van de Charles Glasses en Hany Rambods, het gaat erom waar jij je lekker bijvoelt, zodra je merkt dat iets gewoon niet goed aanvoelt dan doe je dat niet, het gaat er niet om wat je weet in deze sport maar hoe je het invult.
                Als je maar niet blind dit schema 12 weken volhoud, zodra je merkt dat je ergens vastloopt in je progressie met kracht etc etc dan las je een herstelfase in.
                Uiteindelijk vind je zelf JOUW manier en wat anderen ook zullen zeggen, als het voor jou werkt is dat zo, soms moet je de regels doorbreken anders zal je er nooit achter komen, ik vind dat je goed bezig bent dus de tijd zal het leren of het de juiste keuze is
                "You are what you eat..."
                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Jup en zo is het ahah....zal me best doen. 1e week is vooral gewichten bekijken met de juiste weerstand en kijken waar ik kan verhogen/verlagen.

schouder-triceps week 1

dumbel press

4-6 x 22 kg

dumbel side raises

6-8 x 8 kg

cable side raises

4-6 x 5 kg(was wel zwaar, wel goed afgemaakt tot fail)

reverse dumbell flys

10-12 x 9 kg> verzwaren

5 minute rust

triceps:

triceps pushdown

8-10 x 25 kg> juiste weerstand.

skullcrushers met ez bar
                  *alleen gewichten genoteerd

8-10 x 7,5

overhead triceps dumbel extension> voelde niet goed aan, pijnscheuten in me schouder..?

6-7 x 22 kg

Comment

Oi, was gister vergeten mijn resultaten te posten, dus bij deze!

Week 1 resultaten benen - Mr determination

10 minute cardio - stretchen

quads

leg extension

10 x 95 kg (volgende week verhogen --> 100kg)

Leg press

8 x 165 kg (haha zwaar doodgaan hier!)

Horizontal leg press

7 x 160 kg (vind dit echt een lastige oefening, voel m niet waar k m moet voelen, ff research doen naar techniek)

Calves

sitting calf raises

11 x 85 kg (volgende week verhogen -->90kg)

standing calf raise

15 x 75 kg (volgende week verhogen --> 80kg)

hamstrings

stiffed leg deadlift> is een nieuwe oefening voor mij, dus rustig aan begonnen

10 x 75 kg

seated leg curl

6 x 65 kg

standing leg curl

12 x 30 kg

Comment

week 1 resultaten schouder/triceps - Mr determination

dumbel press

6 x 22 kg

dumbel side raises

8 x 10 kg

cable side raises

6 x 7,5 kg (heerlijke oefening na die dumbel side raises, echt op je tanden bijten!!)

reverse dumbell flys

10 x 6 kg (ik vind dit een lastige oefening, deed m ook nooit, ga thuis met de techniek aan de slag, contractie is wel lekker op die achterkant schouders)

5 minuten rust

triceps

triceps pushdown

10 x 25 kg

skullcrushers met ez bar

10 x 15 kg

overhead triceps dumbel extension

7 x 22 kg (net als Tal, zware pijnscheuten in mijn schouders, als het goed is was de uitvoering gewoon goed, benen uit elkaar voor goed evenwicht op de grond, rug strak tegen de rugleuning en puur uit mijn triceps geduwd. Heeft iemand hier ervaring mee, en zo ja, hoe opgelost?)

Comment

Doe je nu die ene set dan veel hoger qua gewicht? Bijvoorbeeld ipv 4x8x70kg bench, nu 1x8-12x85?
                        Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                          Doe je nu die ene set dan veel hoger qua gewicht? Bijvoorbeeld ipv 4x8x70kg bench, nu 1x8-12x85?
                          nee, ik heb hiervoor toch 2 weken full body gedaan en dat werd steeds opbouwend. Dus qua kracht zit ik niet hoger, je hebt ook veel minder rust he. 1 minuut tussen de setjes en oefeningen. Dus het is steeds doorgaan. 1e oefening is meestal 2 opwarm setjes(easy en moderate weerstand) en 2e/3de oefeningen is het gewoon alleen moderate weerstand.

Comment

Ik zal wel iets gemist hebben....maar wat doe die mrdetermination ofzoiets toch steeds in jouw log?
                            Ik dacht eerst dat het een broer van kojak was.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                              heey jongens!

Tijd voor een nieuwe mijlpaal richting de bbc. Ik en mr determanation zullen een logje bijhouden en dit doen we door middel van de bekend blood and guts dorian yates filmpjes. Is heel erg basis en gerust op 1 werksetjes per oefening en het zijn lekkere high inensity trainingen.

Het is een 4 daagse split:
                              Dorian Yates' Blood & Guts Trainer: Chest & Biceps - Bodybuilding.com - YouTube
                              Dorian Yates' Blood & Guts Trainer: Back - Bodybuilding.com - YouTube
                              Dorian Yates' Blood & Guts Trainer: Legs - PART 1 - Bodybuilding.com - YouTube
                              Dorian Yates' Blood & Guts Trainer: Legs - PART 2 - Bodybuilding.com - YouTube
                              Dorian Yates' Blood & Guts Trainer: Delts & Triceps - Bodybuilding.com - YouTube

ma: borst-biceps
                              di: rug+ buik
                              wo: rust
                              do:delts en triceps
                              vr: benen

Trainingsschema: 2shared - download Blood and guts.doc

Voeding:

Dit ga ik rustig opbouwen om niet teveel vet aan te zetten
                              traingsdagen:
                              3047 kcal:e: 226 k: 277 v: 115

rustdagen:

2643: e:226 k: 176 v: 115

Als er nog vragen/opmerkingen zijn graag!

Talal stats:

74,5 kg met circa 14-15%(kijkend naar foto's)
                              Originally posted by Beaudien View Post
                              Ik zal wel iets gemist hebben....maar wat doe die mrdetermination ofzoiets toch steeds in jouw log?

Lezen???

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                                is een vriend van me , die met mij meetraind

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X