Blood and guts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Big O View Post
    niet zo 1,2,3 bij de hand nee - een maatje van mij heeft ook goeie poten maar zijn top is bijv 120 - bij de 140 gaat hij door zijn voegen terwijl bij mij bij 140 het pas gaat beginnen maar heeft hij mindere benen dan ik zeker niet - hij heeft meer aanleg voor dikke poten terwijl ik weer sterker ben - ik train ook kracht gericht

hebben ze bij jullie geen hacksquat machine waar je onderrug geisoleerd word
    ja daarom is kracht ook relatief in vergelijk met massa. Je hoeft niet perse meer kracht te hebben om mooiere benen te hebben. Maar goed nee ook geen hack squat, wat had ik die al te graag gedaan hoor.

Comment

• jammer dan van die hacksquat

Comment

• Week 4 borst biceps

decline bench

6-8 x 77,5

Incline dumbel press, ga deze voortaan als eerste doen. merk ook dat mijn bovenkant echt achterloopt.

6-8 x 26 kg
        6-8 x 26 kg

dumbel flys

2 x 8-10 x 18 kg.

Ff wat extra setjes.

biceps:"

Concentration curl

10-12 x 10 kg
        6-8 x 12,5 kg

seated incline bicep curl, ipv barbel. Door me medicijnen heb ik automatisch rugpijn.

8-10 x 9 kg, helemaal strict ofc
        Last edited by talalelh15; 09-01-2012, 19:46.

Comment

• Week 4- rug

We zijn in week 4 aangebroken en op deze manier voelt heerlijk, je gaat kapot naar huis en je bent in ongeveer een uur klaar. De spier is helemaal gesloopt. Exacte reps weet ik ff niet meer, ben te gefocussed daarvoor.

machine pullover

4-8 x 75 kg

Close grip triangle pulldown

8 x 65
          6 x 66

Cable row met horizontale stang, voor bovenrug

8-10 x 2 x 45 kg, constante spanning en goede sqeeuze.

dumbell row, pff was echt helemaal kapot.

8-10 x 26 kg

Lichte shrug werk en licht onderrug versterken met machine.

Comment: Ik merk dat mijn borst begint achter te lopen en niet lekker word aangepakt. Voornamelijk bovenkant borst, ik doe volgende week ff incline benchen als eerst en in de smith.

Comment

• Heb niet heel het logje gelezen, maar ik zie bij je rug training geen enkele compound staan, xoals bijv. T-bar, BOR, DL.. Doe je die in een andere week?
            Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
              Heb niet heel het logje gelezen, maar ik zie bij je rug training geen enkele compound staan, xoals bijv. T-bar, BOR, DL.. Doe je die in een andere week?
              Dumbel row? is compound hoor.

dl zit er wel in, maar door me onderrug kan ik hem niet heel zwaar doen. Dus af en toe afwisselen met de machine.

Verder zit er bij rug vrij veel isoleerwerk, maar cable row enso zijn ook allemaal compounds gewoon hoor. En ik volg gewoon een schema.

Comment

• Wat is er met je rug?

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                  Wat is er met je rug?
                  Ik slik roaccutane voor me acne..en daardoor heb je als bijwerking spierpijn. En ik had daarvoor al last van me onderrug, door verkeerde uitvoering en te hoge gewichten. Dus vandaar. Maar alsnog alles is verder compound toch?

Comment

• op die fiets

weet het hele principe niet van DY, ik hou er altijd zelf zoiezo 2 compounds erin voor elke spiergroep.
                    DB rows vind ik zelf niet onder compound vallen, maar dat is mijn mening (je staat te leunen tegen een bankje en trekt alleen en verder niet echt stabiliteits spieren voor nodig, BOR is dezelfde beweging maar is ook de onderrug voor nodig en de stabilisatie spieren en core werk..

maar zoveel mogelijk trainingsmethode uitproberen is natuurlijk altijd meegenomen wat wel en niet werkt en dan kun je natuurlijk zelf conclusies trekken en zelf het werkende schema voor jezelf maken.

ohja mischien een tipje, ipv deadlifts een romanian deadlift of rack lifts proberen zodat je minder werk doet met je onderrug en niet te ver doorbuigt.

Comment

• Romanian deadlift (RDL) - YouTube

Comment

• hoe gaat het hier?
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Goed hoor heb ff geeen zin meer om te loggen.

Comment

• jammer man
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Alweer zin om te loggen ?

Hoe gaat het trainen ? Goede resultaten ?

Comment

• Originally posted by Swekie View Post
                                Alweer zin om te loggen ?

Hoe gaat het trainen ? Goede resultaten ?
                                Geen zin om te loggen :P

Ik ben beetj afgestapt omdat ik aangerade gekregen dat hiit niet goed voor mijn pezen is. Dus op iets lagere intensiteit moet trainen. Maar train nog wel beetje op die manier, gaat goed. Alleen borst! Die groeit gewoon niet XD.

Ben nu ongeveer heb nu ongeveer 1,5 kg spiermassa gewonnen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X