Blood and guts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mag ik vragen hoe je erbij komt dat ik een broertje van Kojak ben, haha?:P

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
      Lezen???
      Oh gut, spuitelf geeft ook weer modder.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
        is een vriend van me , die met mij meetraind
        Dank je, Tal. Goh, gelukkig vind jij het niet moeilijk om normaal antwoord te geven.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Jup en zo is het ahah....zal me best doen. 1e week is vooral gewichten bekijken met de juiste weerstand en kijken waar ik kan verhogen/verlagen.

schouder-triceps week 1

dumbel press

4-6 x 22 kg

dumbel side raises

6-8 x 8 kg

cable side raises

4-6 x 5 kg(was wel zwaar, wel goed afgemaakt tot fail)

reverse dumbell flys

10-12 x 9 kg> verzwaren

5 minute rust

triceps:

triceps pushdown

8-10 x 25 kg> juiste weerstand.

skullcrushers met ez bar
          *alleen gewichten genoteerd

8-10 x 7,5

overhead triceps dumbel extension> voelde niet goed aan, pijnscheuten in me schouder..?

6-7 x 22 kg
          questions

pak jij maar 2e sets per oefeningen of beschrijft je hier het aantal herh wat je pakt per oefening

er is een verschil tussen de beidde side raise naast het db/cable verhaal

waarom geen mill press of front press

Comment

Originally posted by Big O View Post
            questions

pak jij maar 2e sets per oefeningen of beschrijft je hier het aantal herh wat je pakt per oefening

er is een verschil tussen de beidde side raise naast het db/cable verhaal

waarom geen mill press of front press
            Questions zijn goed!

Je begint een oefening met een easy set en vervolgens een moderate weerstand set en vervolgens komt je werkset. Bij 2de oefening van dezelfde spiergroep pak je alleen de moderate weerstand en werkset. BIj dit schema gaat het vooral om de werkset en die werkset. Probeer je zoveel mogelijk positief maar wel onder controle houden en vervolgens maak je de spier past failure af door negatieven/rest-pause.

Nee omdat je zijkant gewoon langzaam groeit worden ze hier 2 x gepakt.

Mil pres/front press hij vind dumbel press beter werken, exacte reden weet ik niet. Moet je ff het filmpje kijken delts en triceps

Comment

aha je doet hit - ik ben maar even aan begin van je log gaan kijken - lastige materie - het tot failure trainen is ooit ontwikkeld door arthur jones - ik zelf heb nog nooit zo getraind ( train hoofdzakelijk alleen )
              let wel op - als je met deze manier van trainen niet af en toe even een rustpauze inlast ( dat kan op allerlei manieren he ( effe iets andere indeling van trainen reps/sets/oefeningen bijv een semi deload ) anders stokt het proces - dit geld eigenlijk voor elke manier van trainen -

of het wat voor je gaat opleveren weet ik niet , maar dat je het een kans geeft heeft wel wat

succes ermee

Comment

@ big o ja hebt gelijk. Ik luister ff naar me lichaam en zal dan eventueel deloaden. Top!

Comment

Week 2- borst biceps

Decline benchen

9 x 75 kg(pr van vorige keer), volgende week verhogen!

incline dumbel press

6-8 x 26 kg, zelfde als vorige x. Volgende x ff wat 28 kg forced proberen. Om zo mijn plateu te proberen te breken. Incline gaat moeilijk vooruit, maar wel lekkere contractie bovenin.

Dumbel flys

6-10 x 20 kg, ging best moeizaam. Wel hoger als vorige x! dus lekkere prtje. Volgende week ook weer 20 kg, lekker langzaam vooruuit gaan! Zieke pomp ook wel pff.

5 minuten mentale rust

Concentration curl

10 x 10 kg,hmmm hoger als vorige x! heerlijk dat brandende gevoel van negatieven pff..helemaal kapot.

barbell curl

6-10 x 22,5. - 2,5 kg hoger als vorige x. ging wel goed. Volgende week weer 2,5 erbij. Hierbij probeer zoveel mogelijk perfecte vorm te gebruiken en de laatste paar reps zijn negatief om helemaal te slopen.

Comment

normaal is het verschil tussen je flye's en press groter T - waarom doe je eigenlijk de ass oefeningen ook als hiit - bijv decline benchpress vind ik logisch maar flye's - maar waarom ga je hier niet uit van 4 sets met flink wat herhalingen

Comment

normaal is het verschil tussen je flye's en press groter T - waarom doe je eigenlijk de ass oefeningen ook als hiit - bijv decline benchpress vind ik logisch maar flye's - maar waarom ga je hier niet uit van 4 sets met flink wat herhalingen
                      is gewoon een schema dat ik volg van yates, ik vind het altijd belangrijk bij een schema om precies te volgen wat hun zeggen en eventueen later aan te passen. Het is een hit variant met 1 werkset per oefening. Begrijp je punt verder wel, maar we kijken wel in een later stadium.

Comment

is gewoon een schema dat ik volg van yates, ik vind het altijd belangrijk bij een schema om precies te volgen wat hun zeggen en eventueen later aan te passen. Het is een hit variant met 1 werkset per oefening. Begrijp je punt verder wel, maar we kijken wel in een later stadium.
                        als je idd een schema volg moet je dat ook doen - maar bij oefeningen die er eigenlijk zijn voor de kleine spiertjes vraag ik het mij af of dit ook nut heeft
                        bijv een fly is er alleen voor de ontwikkeling voor je borst meer niet - van een zware fly word je echt niet sterker - zware flyes zijn vaak halve presses - daarom is variaties in gripp vaak net zo effectief

ga zo door gozert

Comment

als je idd een schema volg moet je dat ook doen - maar bij oefeningen die er eigenlijk zijn voor de kleine spiertjes vraag ik het mij af of dit ook nut heeft
                          bijv een fly is er alleen voor de ontwikkeling voor je borst meer niet - van een zware fly word je echt niet sterker - zware flyes zijn vaak halve presses - daarom is variaties in gripp vaak net zo effectief

ga zo door gozert
                          nee is ook niet bedoeling om sterker te worden..ja in progessie vooruit gaan met massa. Dit is puur voor massa eigenlijk. Ik probeer die flys nog wel zo te doen dat het lijkt of ik een boom knuffel en me armen niet 90 graden gaan. Dus 20 kg is voorlopig nog ff genoeg. Begrijp wat je bedoeld. Variaties in grip leg is uit? :P

Comment

The Best Motivation For Anything And Everything - YouTube

hiervoor doe je het....

Comment

door benchpres met allerlei grippvariaties aan te pakken pak je de borst aan vanuit alle hoeken - maw
                              small/normal/wide/ultrawide - door de fly ( die ikzelf ook doe hoor ) krijg je door de rekking dat spierpijngevoel maar is dat net zo effectief - who know's -

mooi filmpje - ronnie is toch wel mijn favoriet

Comment

door benchpres met allerlei grippvariaties aan te pakken pak je de borst aan vanuit alle hoeken - maw
                                small/normal/wide/ultrawide - door de fly ( die ikzelf ook doe hoor ) krijg je door de rekking dat spierpijngevoel maar is dat net zo effectief - who know's -

mooi filmpje - ronnie is toch wel mijn favoriet
                                aah ok duidelijk! Voor mij is kai green toch wel mijn held haha :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X