Zou dan een tijdje de mp eerst pakken. Zelf heb ik trouwens ook de mp na de bp gedaan vandaag, maar merkte niet zoveel verlies op de mp.
Trainen als een gek, leven als een monnik
Collapse
X
-
Originally posted by joachimrens View PostZou dan een tijdje de mp eerst pakken. Zelf heb ik trouwens ook de mp na de bp gedaan vandaag, maar merkte niet zoveel verlies op de mp.
Comment
-
LB:
Squat:
10x 40
10x 55, 2.5 kilo erbij.
10x 55
10x 55, was kapot hier
7x 55, wilskracht verdwenen.
Deadlift:
5x5 met 100 kilo, was een makkie.
Standing calf raise:
4 setjes met onbekend gewicht en herhalingen.
Ondertussen zit ik me kapot te ergeren aan mijn klote telefoon, nu kan ik hem zelfs al niet meer uit zetten, hij start opnieuw op als ik op uitschakelen druk..... Nooit meer een samsung!!!!!!!!!!!!!!
Comment
-
Mag ik vragen waarom je verhouding borst-rug 3:2 is? Tenminste dat is, wat ik zie in de UB dagen. Borst: BP, Flyes en Dips voor de rug: Chin-ups en BOR of LAT. Terwijl ik hier en daar lees, dat de verhouding borst-rug juist 1:3 zou moeten zijn. Of pak je die dips puur voor de triceps?
Comment
-
Originally posted by Silk View PostOndertussen zit ik me kapot te ergeren aan mijn klote telefoon, nu kan ik hem zelfs al niet meer uit zetten, hij start opnieuw op als ik op uitschakelen druk..... Nooit meer een samsung!!!!!!!!!!!!!!I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ik doe met de laatste oefening voor borst maar 3 sets, met de rug oefeningen wel 4. Daarbovenop pak ik natuurlijk nog zwaar mijn rug met deadliften de dag erna.
Ben wel benieuwd naar waar je dat hebt gelezen?
@inferno, nee dat is het helaas niet:P
Comment
-
Originally posted by Silk View PostIk doe met de laatste oefening voor borst maar 3 sets, met de rug oefeningen wel 4. Daarbovenop pak ik natuurlijk nog zwaar mijn rug met deadliften de dag erna.
Ben wel benieuwd naar waar je dat hebt gelezen?
@inferno, nee dat is het helaas niet:P
Maar dit is verder een gangbare opzet voor een UB/LB schema? Zit er namelijk ook aan te denken om zo'n type schema te gebruiken.
Comment
-
Originally posted by SDGooner View PostOok gewoon hier in verschillende topic's, kan nu niet een twee drie met concrete topics komen. Dat omdat de rug groter is dan de borst het dus logischer is om daar meer oefeningen voor te pakken. Met de DL pak je inderdaad meer oef. voor de rug.
Maar dit is verder een gangbare opzet voor een UB/LB schema? Zit er namelijk ook aan te denken om zo'n type schema te gebruiken.
Voor de rest kijk ik ook vaak per dag wat ik doe, zo wissel ik in de week nogal eens met de isolaties.
Comment
-
Vandaag heel de dag gevoetbalt, ik was kapot, toen ben ik toch maar gaan trainen maar dat was niks. Heb ongeveer 4 oefeningen gedaan voordat ik besloot dat het compleet nutteloos was. Fucked up, maar goed ik heb al een zeer lange reeks achter de rug waar ik geen training heb overgeslagen dus het zit wel snor hoop ik.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment