Originally posted by Rickbeen
View Post
Rickbeen levensverhaal + fotolog
Collapse
X
-
Originally posted by BlondSound View PostVan die Side Raises......zag ook es een filmpje van iemand die 90 graden had,lijkt me niets nooit gedaan ook.Ik heb een lichte buiging.Echt recht vind ik ook niet fijn voelen.Ik wissel wel eens af met de begin positie.Achter de rug beginnen bv ipv voor de buik beginnen of de zijkant.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Beste mensen,
kan weer wat uploaden, dus hier nog 2 fototjes;
1tje is licht aangespannen (speciaal voor bodard ) andere is rug aangespannen.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
-
Maar weer even een logje van zonet!
Borst + tricep
Bankdrukken:
30x10 kg
12x30 kg
12x35 kg
12x40 kg
10x45 kg
7x50 kg
6x50 kg
Dumbell flyes:
12x6 kg
12x7 kg
10x8 kg
10x8 kg
Incline dumbbell press:
12x6 kg
12x7 kg
12x8 kg
12x9 kg
10x10 kg
9x10 kg
Tricep press down:
12x12,5 kg
12x15 kg
12x17,5 kg
10x20 kg
10x20 kg
10x20 kg
Tricep kick back:
12x5 kg
12x6 kg
12x6 kg
12x6 kg
Dip behind back:
12xbodyweight
10xbodyweight+5kg
8xbodyweight+10 kg
8xbodyweight+10 kg
Ut ging lekker
Als Post Workout een liter melk genomen, opgeblazen gevoel hé.. Kijken of het bevaltDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
why de fok doe je zo onverschrikkelijk veel reps? je wilt niet groeien neem ik aan?
wat is de bedoeling?
of ... oh nee, na zware blessure is zoveel reps ook geen aanbeveling.
dit lijkt meer op een schema voor een mega dikke vrouw die strak wil worden ofzo.
met zulke aantallen en gewichten word je niet groot en niet sterk, gozer. breek je alleen je spieren af.
ik heb btw niet je hele log gelezen, dus missch. heb je er een verklaring voor. maar wat jij voor bankdrukken doet, is oneindig veel te veel. maakt niet uit welk doel je hebteen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View PostLogje van deze avond, was moe, van 5:30 tot 18:00 gewerkt..
Military press:
15xstang (6,5 kg)
15x16,5 kg
15x20 kg
12x24 kg
12x24 kg
21x24 kg
Side raise:
15x3 kg
12x5 kg
12x6 kg
12x6 kg
12x5 kg
Shrugs:
20x30 kg
15x40 kg
15x40 kg
15x40 kg
15x30 kg
15x30 kg
Front raise:
12x6 kg per arm
12x6 kg
8x8 kg
7x8 kg
7x8 kg
Comment
-
Zoals al is aangegeven voor Bruce en Snuff, minder sets en reps doen.
Op de compound oefeningen 3-4 sets met 6-10 reps
Op de isolatie oefeningen 2-3 sets met 8-12 reps
Zorg dat je uitvoering goed is, je de spier voelt werken en dan zal het na 2 setjes al vies tegenvallen ! Je pakt nu voor borst 3 oefeningen en voor triceps ook 3, beetje uit verhouding toch ? Je triceps werken al hard bij het benchen en pressen, dan is het imo niet nodig om nog 3 isolaties er achteraan te knallen. Je hoeft je spieren niet eindeloos af te matten om ze groeiprikkels te geven imo.
Comment
-
Inderdaad wat meer gewicht nemen en wat minder reps. Hoewel het niet een probleem is om af en toe tot die 15 te gaan op het laatst om alles eruit te persen.I'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
He man,
je hebt een goede basis om verder te gaan en het feit dat je op deze leeftijd al serieus bezig bent is goed.
zorg ervoor dat je veel leest en zoveel mogelijk kennis op doet.
je reps zijn inderdaad erg hoog en niet nodig
probeer tussen de 8 en 12 te blijven en rond de 3 sets per oefening.
persoonlijk vind ik niet dat je armen veeeeels te klein zijn.
ik denk dat je daar nu helemaal niet naar moet kijken.
alles is nu nog veels te klein en dat is niet lullig bedoeld ,maar de waarheid.
gewoon hard gaan trainen en goed gaan eten en dit volhouden!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
De ene zegt, neem meer gewicht! De ander zegt, zorg dat je uitvoering goed is! Dat is toch precies het tegenover gestelde? Ik neem minder gewicht zodat mijn uitvoering beter is.. En ik zie in veel reacties dat ik teveel reps en sets doe. Hier ga ik wat aan doen, bedankt voor de tips! Opzich valt het nog wel mee hoelang ik met een training bezig ben, vaak rond de 1,5 uur, soms een x 2 uur..
Ik ga minder oefeningen, minder sets en minder reps doen. Hierdoor train ik ook korter..Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment