Gewoon gaan deadliften man!
Rickbeen levensverhaal + fotolog
Collapse
X
-
Originally posted by Faabjan View PostGewoon gaan deadliften man!
Ik ga morgen naar de kringloop, ff kijken of ze nog een mooie spiegel hebben. Ik wil me rug niet verneuken moat!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostDoe je skullcrusher achter je hoofd of tot voorhoofd? Ik vind zelf achter het hoofd prettiger, dan pak je de lange kop van de triceps ook harder.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Ja klopt skullcrushers zijn prettiger met krulstang. En het maakt ook niet uit voor de waarde van de oefening zoals bij biceps curls, omdat de triceps niet doorloopt in de onderarm.
Als je ze een keer zwaar doet, dan weet je niet wat je voelt de volgende dag
Ze rekken je triceps echt goed op.Lid van de 200 club
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostJa klopt skullcrushers zijn prettiger met krulstang. En het maakt ook niet uit voor de waarde van de oefening zoals bij biceps curls, omdat de triceps niet doorloopt in de onderarm.
Als je ze een keer zwaar doet, dan weet je niet wat je voelt de volgende dag
Ze rekken je triceps echt goed op.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View PostVoor me borst en tricep?
Snap best dat je je rug niet wilt verneuken, maar neem aan dat je ondertussen wel een beetje weet met hol en bol en buikspieren aanspannen! En algehele houding.
Je wilt gewoon heletijd flexen in die spiegel"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Originally posted by Faabjan View PostJwt
Snap best dat je je rug niet wilt verneuken, maar neem aan dat je ondertussen wel een beetje weet met hol en bol en buikspieren aanspannen! En algehele houding.
Je wilt gewoon heletijd flexen in die spiegelDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Haha nee is ook heus wel prima hoor. Even goed kijken hoe je je rug goed hol trekt. En dan rustig aan beginnen. Fout is dan te snel kilo's erop gooien. Rustig opbouwen en daarna gaat het best snel moet ik zeggen, als ik naar mezelf kijken.
Ik ben nu in love met deadlift en de stiffed deadlift! Heerlijk man die laatste voor je hams."GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
I call bs rop dat de deadlift 60% van ALLE hernias veroorzaakt. Spiegel is niet echt noodzakelijk, kan je niet iemand vragen om te kijke of je rug recht staat? Hier een paar goede artikelen over de deadlift:
http://startingstrength.com/articles...s_rippetoe.pdf
T NATION | Are You Ignorant When it Comes to the Deadlift?Lid van de 200 club
Comment
-
@Faabjan: Haha mooi man! Ik denk dat het bij mij ook nog wel komt
@joachimrens , bedankt! Ga ff lekker douchen en dan ga ik ze lezen
Ik ben ook van plan om het weer te filmen, net als met de squat, kunnen anderen ook beoordelen en ik kan het zelf zienDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
-
Originally posted by Rickbeen View PostJaa klopt, maar ik las in het boek krachttraining van frederic delavier dat het zorgt voor meer dan 60% van de hernia's, daar valt dus slecht tillen met een bolle rug ook onder. Ik snap dat het niet zomaar gebeurt, maar dat wil ik niet weetje Zowiezo dus eerst een spiegel, en dan lekker flexenThe Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostHoewel eigenlijk iedere krachttrainer dat boek van buiten zou moeten kennen staan er inderdaad ook verschillende achterlijke dingen in. Zoals niet squaten met je knieën voorbij je tenen, binnenkant borst trainen met closegrip benchpress en dat hernia gebeuren.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment