Rickbeen levensverhaal + fotolog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Neem zo veel mogelijk gewicht waarbij je zorgt dat je uitvoering op 1 staat! probleem opgelost.
    doe 8 tot 12 reps - rond de 3 sets per oefening.
    houd je trainings tijd op ongeveer 45 min tot een uurtje.

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
      Neem zo veel mogelijk gewicht waarbij je zorgt dat je uitvoering op 1 staat! probleem opgelost.
      doe 8 tot 12 reps - rond de 3 sets per oefening.
      houd je trainings tijd op ongeveer 45 min tot een uurtje.

Oke, dankjewel.. Hoeveel tijd rust kun je het beste nemen tussen de sets? 1 a 1,5 minuut?

Het voel nu egt of je een aantal maanden voor niks hebt getraint, wat een kutgevoel
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

het is niet voor niks geweest ,want je hebt ervan geleerd.
        geleerde les meenemen naar je volgende reele doel.

ik rust vrij weinig tussen de 30 sec tot 1 minuut.
        alleen als ik zware squats / deadlifts e.d. doe dan rust ik bij mijn werksets tussen de 2 a 3 min.
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
          het is niet voor niks geweest ,want je hebt ervan geleerd.
          geleerde les meenemen naar je volgende reele doel.

ik rust vrij weinig tussen de 30 sec tot 1 minuut.
          alleen als ik zware squats / deadlifts e.d. doe dan rust ik bij mijn werksets tussen de 2 a 3 min.
          Oke, wat is de beste samenstelling van een training.. 2 compound oefeningen, 2 isolate ene groep en 2 isolatie andere spiergroep?

Comment

Ik heb besloten om op mijn benentraining mijn biceps erbij te trainen, zodat ik deze 2x in de week train.. Mijn benentraining vervalt soms inverband met tijd, meestal train ik deze 1x in de 2 week..

Comment

hoe kom je erbij dat zo zwaar mogelijk tegenover gestelde is van goede uitvoering?
              slechte uitvoering is gewoon geen trainen, maar slopen.
              je moet zoals hierboven al ergens staat zo zwaar mogelijk, terwijl je uitvoering nog goed is. en je laatste mag wat mij betreft wat gesmokkeld, want anders zit je nog niet op je max.
              3 oefeningen per spiergroep is zat en dan 3 of 4 setjes met max. 10 reps. als je groot en dikk bent mag je meer reps doen. je hoeft niet tot uiterste te gaan, gezien je leeftijd, maar zou zeker zwaarder doen. ligt er nog mooie toekomst voor je int vershciet
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                hoe kom je erbij dat zo zwaar mogelijk tegenover gestelde is van goede uitvoering?
                slechte uitvoering is gewoon geen trainen, maar slopen.
                je moet zoals hierboven al ergens staat zo zwaar mogelijk, terwijl je uitvoering nog goed is. en je laatste mag wat mij betreft wat gesmokkeld, want anders zit je nog niet op je max.
                3 oefeningen per spiergroep is zat en dan 3 of 4 setjes met max. 10 reps. als je groot en dikk bent mag je meer reps doen. je hoeft niet tot uiterste te gaan, gezien je leeftijd, maar zou zeker zwaarder doen. ligt er nog mooie toekomst voor je int vershciet
                OKe, en een compound geld dus voor beide spiergroepen 1 oefening.. we gaan zwaarder trainen dus..

Comment

compound of niet. gwoon zwaarder.
                  moet je ff kijken in trainingsschema's enzo
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Mijn training van vandaag: Heb naar jullie adviezen geluisterd, ziet het er zo beter uit?

Benen + schouders

Walking lunges met 15 kg hand:
                    3x12x15 kg per been

Leg extension:
                    10x25 kg
                    10x30 kg
                    10x33 kg
                    10x33 kg

Leg curl:
                    10x20 kg
                    10x25 kg
                    10x30 kg

seated calf raises:
                    4x12x40 kg

schouders:
                    militairy press:
                    20x6,5 kg opwarmen
                    10x20 kg
                    10x25 kg
                    10x30 kg

side raise:
                    10x6 kg
                    10x7 kg
                    8x8 kg
                    8x8 kg

front raise:
                    10x6 kg
                    10x7 kg
                    8x8 kg

Shrugs:
                    12x40 kg
                    12x50 kg
                    12x60 kg
                    12x60 kg

Ik voel me schouders wel veel minder als anders, omdat ik dus ook korter getraint heb, minder reps en minder sets..

Voel me schouders nu nauwelijks, is dat erg?

Comment

Nope. Als je nog lager in reps gaat voel je ze amper, maar je groeit alsnog. Bij hoge reps voel je ze wel, maar dan gaat de prioriteit van het lichaam naar het hervullen van de glycogeenvoorraden en niet naar proteinesynthese. Bij lage reps wordt je glycogeenvoorraad niet uitgeput en ligt dus de focus op synthese.

Misschien leuk om eens met lagere reps te werken
                      Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
                        Nope. Als je nog lager in reps gaat voel je ze amper, maar je groeit alsnog. Bij hoge reps voel je ze wel, maar dan gaat de prioriteit van het lichaam naar het hervullen van de glycogeenvoorraden en niet naar proteinesynthese. Bij lage reps wordt je glycogeenvoorraad niet uitgeput en ligt dus de focus op synthese.

Misschien leuk om eens met lagere reps te werken
                        Oke! Haha jaa, het is wel anders om van 15 naar 10 a 8 te gaan! En na de training voelde alles veel minder trekken enz,, maar heb vandaag wel spierpijn in me benen, dus training was wel geslaagd

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                          Oke! Haha jaa, het is wel anders om van 15 naar 10 a 8 te gaan! En na de training voelde alles veel minder trekken enz,, maar heb vandaag wel spierpijn in me benen, dus training was wel geslaagd
                          Laat spierpijn niet teveel een indicatie factor zijn voor het na gaan of je de vorige dag goed getraind hebt hé.

Lekker bezig nu met je trainingen

Comment

Originally posted by Fundoshi View Post
                            Laat spierpijn niet teveel een indicatie factor zijn voor het na gaan of je de vorige dag goed getraind hebt hé.

Lekker bezig nu met je trainingen
                            Waarom niet? Als je je spieren goed aangepakt hebt is spierpijn daar een teken van.. Het is niet een indicatie van groei, maar wel van een goeie training toch?

Dankjewel

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                              Waarom niet? Als je je spieren goed aangepakt hebt is spierpijn daar een teken van.. Het is niet een indicatie van groei, maar wel van een goeie training toch?

Dankjewel
                              Je hebt goede, en slechte spierpijn. Goede duurt maximaal 2 dagen, als het langer duurt is het slechte spierpijn. Je hebt dan of te zwaar getraind, of je hebt niet goed genoeg gegeten. Of een combinatie.

Zo is het mij altijd gezegd

Comment

Originally posted by Fundoshi View Post
                                Je hebt goede, en slechte spierpijn. Goede duurt maximaal 2 dagen, als het langer duurt is het slechte spierpijn. Je hebt dan of te zwaar getraind, of je hebt niet goed genoeg gegeten. Of een combinatie.

Zo is het mij altijd gezegd
                                Oke, maar wanneer valt het egt onder spierpijn. Ik heb wel eens dat ik 1 of 2 dagen bijvoorbeeld mijn arm niet helemaal kan strekken door mijn biceptraining, maar daarna voel je het wel maar het is geen 'pijn'...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X