Rickbeen levensverhaal + fotolog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rickbeen levensverhaal + fotolog

Hallo allemaal,

zoals de titel zegt wil ik hier ff wat over me zelf vertellen en om de zoveel tijd ff een fotootje plaatsen.
    Ik ben een jongen van 16 jaar, en doe sinds ongeveer 3 maand serieuze 'bodybuilding'. Voeding, training en rust is toen pas begonnen. Daarvoor fitnessde ik wel wat, maarja die 2 uurtjes in de week haalde niet veel uit..

Lichaamsstats: 1,80 m, 71 kg en vetpercentage ong 11%?
    Ben in 1 maand ongeveer van 69 naar 71 kg gegaan, gaat de goede kant op dus.

Shakes gebruik ik niet. Ik wil dit in de toekomst nog wel gaan doen, maar mijn ouders zijn het er niet mee eens. Dit komt omdat iemand het deed zonder op zijn voeding te letten, en zeggen tegen mij dat het toch niet werkt. Ik hoop ze in de toekomst nog wel te kunnen overtuigen

Ik fiets elke dag naar school. Dit is 15 km heen en 15 km terug. Ook volleybal ik 2x in de week een training van middelzwaar van 2 uur lang. 1x in de 2 week een wedstrijd van ong. 1,5 uur. Volgend seizoen stop ik met volleybal en wil me volledig gaan richten op fitnessen en een eventuele vechtsport (MMA,Kickboksen, Muay thai?)

Ik fitness thuis. Ik bezit een set dumbells (13 kg), zelfgemaakte barbell (0-45 kg), bokszak (1,50 m), chin up stang, cable cross homemade. Binnekort komt er nog een benchpress bankje bij met cable cross en een ding voor leg curl en een halterstang van 1.80 +- 20 kg met extra schijven (2x 10 kg).

Krachtstats zijn nog in ontwikkeling:P Ik benchpress nu 12 x 45 kg, dat komt omdat ik momenteel niet meer gewicht bezit. Maar zoals ik zei, dat komt eraan.

Bijgevoegd heb ik een foto van de tijd voordat ik begon met serieuze fitness. Dit is ongeveer 3 a 4 maand geleden. Ook stuur ik een foto mee van hoe ik nu ben. Hierna zullen nog wel wat fotootjes komen.

Laatse foto is niet optimaal, maar komt door een te kleine spiegel

Ik hoop nog veel te groeien en veel te leren op dit forum!

Gr, Rick
    Attached Files
    Last edited by Rickbeen; 09-01-2012, 19:25.
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

True gangster daar op het plaaaatteland

Ziet er niet slecht uit voor 3 maanden. Dat belooft veel als je op deze leeftijd goed aan de slag gaat. Niet te druk maken over die whey, dat doet er toch niet zoveel toe. Waar ik me wel druk om zou maken is je trainingschema, misschien is het beter als je naar de sportschool gaat. Of je moet die stang snel krijgen en dan een mogelijkheid hebben om toch te squatten.

Comment

Originally posted by Silk View Post
      True gangster daar op het plaaaatteland

Ziet er niet slecht uit voor 3 maanden. Dat belooft veel als je op deze leeftijd goed aan de slag gaat. Niet te druk maken over die whey, dat doet er toch niet zoveel toe. Waar ik me wel druk om zou maken is je trainingschema, misschien is het beter als je naar de sportschool gaat. Of je moet die stang snel krijgen en dan een mogelijkheid hebben om toch te squatten.
      Haha, dankje
      Oke, het trainen gaat me eigenlijks tot nu toe nog goed af. Ik squat nu ook, doe ik met ong 40 kg.. Ik doe liever wat meer reps en wat meer sets, doel is ook massa

Comment

Goed bezig! Whey komt wel als je wat ouder bent! Nu mooi thuis bezig en kan je over een tijdje naar de sportschool en kan je daar al flink beulen Goed trainen, eten en rusten!
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Goed bezig,motivatie is halve werk en dat heb je.Je hoeft niet perse naar een sportschool te gaan om te groeien als je langzamerhand steeds meer kg erbij koopt.

Comment

Goede basis zo te zien, je schouders en borst zien er al goed uit !

Comment

Leuk =) succes met je log

Comment

Ziet er goed uit man ! Zeker doorgaan zo
                1 ding: BB + een vechtsport gaat niet samen als je je volledig op allebei de sporten wilt richten.
                Als je echt massa aan wil komen zou ik je meer gaan richten op het fitnessen en bijv kickboksen gebruiken om je conditie op peil te houden. Just sayinn...
                Hou me op de hoogte van je progress, voor nu ziet het er goed voor je uit

Comment

Goed bezig
                  Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Dankjullie allemaal!
                    Ik voel me gevleid

Comment

Originally posted by venividi View Post
                      Ziet er goed uit man ! Zeker doorgaan zo
                      1 ding: BB + een vechtsport gaat niet samen als je je volledig op allebei de sporten wilt richten.
                      Als je echt massa aan wil komen zou ik je meer gaan richten op het fitnessen en bijv kickboksen gebruiken om je conditie op peil te houden. Just sayinn...
                      Hou me op de hoogte van je progress, voor nu ziet het er goed voor je uit
                      Dankje! Klopt, ik heb daar ook over nagedacht ik begin volgend jaar met hbo,
                      Dus allemaal nieuw, en heb geen flauw idee hoeveel tijd en dergelijke ik heb..
                      Mijn eerste prioriteit is fitness, als er nog tijd is dan gaan we op een vechtsport

Bedankt allemaal voor deze superreacties en mensen die volgen!
                      Als de tijd er voor is log ik mijn training

Comment

Ben benieuwd naar je trainingslog.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Net een uur en drie kwartier getraint. Ging niet helemaal lekker. Net ook een fitnessbankje en barbell + 17 kilo besteld, zal er over enkele dagen wel zijn

Hier mijn logje van zostraks, ik weet dat dit de gewichten zijn waar jullie mee opwarmen, maar ik wil het vanaf het begin aan bijhouden zodat ik progressie kan zien.
                          Ik doe deze oefeningen nog niet heel lang dus het is nog een beetje zoeken naar het juiste gewicht.

Benchpress:
                          1x 20 x 10 kg
                          15x 36 kg
                          13x 40 kg
                          8x45 kg à to failure
                          7x45 kg à to failure
                          7x45 kg à to failure

cable crossover: redelijk nieuw voor mij.
                          12x10 kg per arm
                          7x 12,5 kg per arm, was iets te hoog.
                          10x11 kg per arm.

Dumbell press:
                          15x10 kg per arm
                          12x13 kg
                          8x16 kg to failure
                          6x16 kg to failure

Tricep press down:
                          15x12,5 kg
                          15x15 kg
                          12x17,5 kg
                          8x20 kg failure

Dip behind the back: Allemaal tot failure
                          2x12
                          1x10

Groet Rick

Comment

Je hoeft niet altijd tot spierfalen te trainen.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Je hoeft niet altijd tot spierfalen te trainen.
                              Waarom niet?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X