Je bent inderdaad goed bezig man. Je hebt al zeer veel progressie geboekt!
Rickbeen levensverhaal + fotolog
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View PostAls je dat echt wil rick, moet je eens kijken naar een begeleider, fotos zijn top man
Je bent inderdaad goed bezig man. Je hebt al zeer veel progressie geboekt!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
De afgelopen twee weken zat me voeding niet heel lekker. Daardoor blijf ik een beetje steken op 83 a 84 kg.. Daarom ga ik nu mijn voedingsschema weer in orde maken en weer keihard knallen! Khoorde dat je goedkope kipfilet kon kopen bij de aldi, in een zak, bevroren.. 1,5 kg voor iets van 5 euro. Ik weet niet of het waar is, als het zo is zou mooi wezen kan iemand dit bevestigen?
morgen weer trainen, borst en triceps.. Dinsdag avond benen trainen, zin in!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View PostDe afgelopen twee weken zat me voeding niet heel lekker. Daardoor blijf ik een beetje steken op 83 a 84 kg.. Daarom ga ik nu mijn voedingsschema weer in orde maken en weer keihard knallen! Khoorde dat je goedkope kipfilet kon kopen bij de aldi, in een zak, bevroren.. 1,5 kg voor iets van 5 euro. Ik weet niet of het waar is, als het zo is zou mooi wezen kan iemand dit bevestigen?
morgen weer trainen, borst en triceps.. Dinsdag avond benen trainen, zin in!
Ik ga er morgen wel even langs dan laat ik je het gelijk weten.
Comment
-
Originally posted by optiflex View PostAls dit zo is dan ga ik even groot inkopen =D
Ik ga er morgen wel even langs dan laat ik je het gelijk weten.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
-
hier wel! aldi en elburg en in wezep heeft ze, ze zijn 5,29euro per stuk voor een kg!
heb wel het gevoel dat er minder dan een kg over blijft maar dat is altijd wel zo, doe er gemiddeld 2 dagen mee.sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5
Comment
-
Vleesmagazine
Om even na te denken erover wel gaat het merendeels over het dieren welzijn denk ik. Heb net even in aldi folder gekeken en alleen de gehakt was in de aanbieding. Kip kost rond de 5,50p kg. Toch ga ik morgen even langs.
Comment
-
Net inkopen gedaan, 1 kg kipfilet voor 5 euro nogwat.. Toch leuk
vanmorgen gewogen, 83,4 kg was het resultaat. Kom nog wel steeds aan, maar ga nu weer flink vreten, ook eieren, fuck die pukkels.. Vanavond lekker trainen, borst en tricep. heb spotter dus komt wel goedd!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostGoed bezig rick!
Bevalt de nieuwe sportschool nu al een beetje?
Ps,train je ook je andere tricep of doe je er maar 1?
Ik train alleen rechts, das me trekhand..
Vanavond lekker getraint:
Incline bench: WU
10x50 kg
8x60 kg
8x50 kg
8x50 kg
Flat bench: Bench is lager dan eerst, komt ook door een ander bankje&bb..
10x60 kg
10x60 kg
9x60 kg
8x60 kg
Incline dumbell press:
10x16 kg
10x18 kg
10x20 kg
8x20 kg
Flyes:
10x10 kg
10x12 kg
10x14 kg
8x16 kg
Dips: rechtop voor triceps:
5xBW
4xBW
4xBW
Altijd nog 1 of 2 negatief
Pushdowns:
10x
10x
10x
Dropset
Ook nog met een onderhandse grip. Leg je hiermee de nadruk op een ander deel van je tricep, of maakt het verder niet uit?
Wel een lekkere training verder!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
vanavond benentrainen met een (ex)wedstrijdbodybuilder, yeahhh buddyDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 hour ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment