Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
heb toch 1x in de week wat junkmaaltijden waar er veel carb/kcalss in komen door de dag., maargoed, ik denk eerder gewoon een dip van de kuur.. 3 weken na laatste test inject was toen de kracht afname en drive weggevaagd.. redelijk normaal lijkt me?
zolang er niet veel indrukwekkends gebeurt met mijn vvm vind ik het best, voor mij is het nu de taak om te droppen in vet%
feb:
108.7kg @ 20.8%
22,6kg Vet
86,1kg vvm
juli:
102,1kg @ 13.7%
13,9kg vet
88,2kg VVM
dus 2,1kg vvm gestegen en 7.1% gedaalt in BF. in iets meer als 5 maanden.
Ja ik vergat even het hele "kuren". Wellicht heb je gelijk. Het lijkt me idd logisch dat je een dip en een drop in kracht hebt na je kuur.
Ben je zelf tevreden met de resultaten van je kuur? En zijn er plannen voor een kuur in de nabije toekomst?
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Voorlopig niks, 3e kuur wil ik in de bulk pakken, denk dat het pas volgend jaar rond de zomer de gelegenheid neem, wellicht iets eerder, in de volgende bulk wil ik ook niet hoger gaan als 15-16% BF, maar dat zal iets simpels worden, test/deca of test+kickstart dboll ofzo..
Bawz! Vanochtend bicep/hams/buik getraind.
Weer wennen met 5x5 sets erin, normaal altijd hoog volume gedraaid met korte rust en rep range van 8-12 vaak. En om dan nu opeens 5x5 te doen voelt zo 'easy'... Bij 4 dacht ik bij mezelf oh nog 1 en dan ben ik er! Vaak wel iets meer gedaan 6-7 volgende keer gewicht verhogen!
Leuke training, dikke pump in me bicep, en hamstrings brande weer lekker!!
Morgen quats/tricep/cardio... Leuk dagje dus.... En weer voor het eerst dat ik weer een lekkere pomp had sinds me nakuur!! Bawzzz!!
Wel reete honger elke keer! Vegetables are my best friend at this moment!
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment