I came, I saw, I qonquer [LOG]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by gain is pain View Post
    net effies rug getraind... kracht en focus bagger slecht....
    morgen wordt ik geopereerd aan me voet dus dan kan ik 2 dagen niet lopen.. bahh
    daarna weer lekker knallen!!!
    hoe zit het met je voeding de laatste weken? hoeveel kcal en ekv?
    hopelijk ben je er snel weer bovenop ivm operatie.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• 2600 kcals

KH:196
      eiwit:295
      vet:73
      Make it happen, shock everyone!

Comment

• laatste week test e:

nu: (nakuur bijna afgelopen)

Comment

• wat een brute verschijning man

Comment

• Hoe gaat je PCT eigenlijk?
            Heb je geen down gevoel, minder zin om te trainen en dat soort dingen wat je vaker leest in een PCT?
            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Er zijn wel meer details zichtbaar in je rug. Heeft jou pa weer de foto's genomen?
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

• Originally posted by laurann View Post
                Hoe gaat je PCT eigenlijk?
                Heb je geen down gevoel, minder zin om te trainen en dat soort dingen wat je vaker leest in een PCT?
                yup, zoals gewoonlijk minder zin om te trainen en sneller moe..

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Er zijn wel meer details zichtbaar in je rug. Heeft jou pa weer de foto's genomen?
                yup

straks naar veldhoven, de laatste 2 weken helaas 2 extra junkdagen gehad doordat mijn opa in het ziekenhuis lag/overleed..
                dus heb niet echt hoge verwachtingen, ook gestopt met test natuurlijk.... ik woog vorige week op mijn weegschaal 100,3kg... kijken wat het wordt.

Comment

• 102.1kg @ 13.7%... volgende maand wedstrijdvoorbereiding dus nu junk!!!

Comment

102.1kg @ 13.7%... volgende maand wedstrijdvoorbereiding dus nu junk!!!
                    hmmm valt tegen.

in week 4 van je kuur waren je stats toch: 104.8kg @ 14.7%
                    daarna heb je nog 6 weken verder gekuurd.

in die verdere 6 weken dat je hebt gekuurd heb je:
                    1 kilo VVM verloren, 1 kilo vetmassa verloren.

hoe kijk je hierzelf tegenaan? overzie ik iets?
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Mijn laatste prik is 6-7 weken geleden gezet, die 104.7kg was ergens rochting einde kuur'
                      Wat me wel is opgevallen is dat de eerste 4-5 weken echt noemenswaardige gains had gemaakt (4kg vvm en -0,9% in de eerste 5 weken) daarna was het niet al te denderend te noemen.

Ben wel tevreden, gellukig deze 6-7 weken na de kuur geen denderende kilo's verloren... Alleen nog weten vol te houden tot de volgende prep kuur

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                        hmmm valt tegen.

in week 4 van je kuur waren je stats toch: 104.8kg @ 14.7%
                        daarna heb je nog 6 weken verder gekuurd.

in die verdere 6 weken dat je hebt gekuurd heb je:
                        1 kilo VVM verloren, 1 kilo vetmassa verloren.

hoe kijk je hierzelf tegenaan? overzie ik iets?
                        Gaat uiteindelijk om de shape he. In de foto's zie je wel verschillen iig.

Comment

• 2400 kcals deze maand :/

Comment

2400 kcals deze maand :/
                            Pfoe! Das weinig man!

Wie is trouwens je begeleider?
                            (sorry als het al ergens staat, zijn een hoop pagina's ondertussen...)

Comment

2400 kcals deze maand :/
                              ik heb echt mijn twijfels over de aanpak. je gaf aan dat je energie tijdens de training en je kracht minder worden. Minder kracht/energie = minder zwaar spieren kunnen prikkelen = ....

Het gebrek aan energie/kracht lijkt mij een geval van weinig glycogeen opgeslagen in het lichaam (lever en spieren). De meest logische stap zou mij dan lijken om glycogeen voorraden in spieren en lever aan te vullen (in de vorm van een refeed). het herladen van glycogeen in een bepaalde spier werkt het beste als die spier in de 24 uur ervoor getraind is.

Bijvoorbeeld een week op dagen dat je traint:
                              3300kcal: e250, k450, v55. (rustdagen het schema van 2400 kcal).

je zit dan nog steeds alle dagen op of onder behoefte, en het zal je vetverlies niet in de weg zitten. wel zul je voller en droger ogen, door het herladen van je glycogeen.

ik bedoel niet dat je niet moet luisteren naar je begeleider. maar leg je probleem (afname kracht en energie) voor aan je begeleider. en kijk met wat voor een oplossing hij komt.

Comment

• heb toch 1x in de week wat junkmaaltijden waar er veel carb/kcalss in komen door de dag., maargoed, ik denk eerder gewoon een dip van de kuur.. 3 weken na laatste test inject was toen de kracht afname en drive weggevaagd.. redelijk normaal lijkt me?

zolang er niet veel indrukwekkends gebeurt met mijn vvm vind ik het best, voor mij is het nu de taak om te droppen in vet%

feb:
                                108.7kg @ 20.8%
                                22,6kg Vet
                                86,1kg vvm

juli:
                                102,1kg @ 13.7%
                                13,9kg vet
                                88,2kg VVM

dus 2,1kg vvm gestegen en 7.1% gedaalt in BF. in iets meer als 5 maanden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X