Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zie geen verschil tussen de eerste de derde week. Kan aan mij liggen.
@ faabjan
Klopt, wat een kapper wel niet kan doen.
zit maar 1 week tussen de 1e foto is week 2 en de 2e foto week 3..
wekelijks een foto posten, niet om het resultaat te zien maar meer voor andere leden die willen weten wanneer het wat doet en wat je kunt verwachten...
pfff kom net uit school, kwam een docent naar me toe dat hij mijn facebook had gezien via een andere leerling en concludeerde aan de hand van de foto's dat ik volgens hem 'anabolen steroide' gebruik en begon hij een heel zeik verhaal over hoe schadelijk het wel niet kan zijn en of ik de verleiding kan weerstaan als het resultaat niet goed genoeg was om dan niet nog meer en meer te nemen... jezus man de jeugd van tegenwoordig rookt als een ketter drinkt zich helemaal lam maar daar wordt toch ook niks van gezegt tegen die leerlingen......jeeeeezzzzzz ik ben niet 'raar' hoor...
zojuist borst/schouders, ietswat andere training... heb namelijk wat last van de linkerschouder kon niet 100% gaan maar toch wel lekker getraind, en kreeg weer complimentjes moet ik dit nou positief of negatief aannemen, straks begint de docent weer te zeiken
Echt ziek, je lats lopen bijna horizontaal
Vraag me af hoe jij je vp meet, lijkt mij dat je dik onder 15% zit? Of heb je inmiddels zulke uitstekende abs dat ze ook boven 15% te zien zijn?
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment