Nibor's road to.....

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ga geen commentaar op je upper body leveren, maar Nibor, JE BENEN!!!! Hup hup hup, flinke benentraining in elkaar zetten en zorgen dat je kruipend die gym uitkomt!!
    No pain, no gain!!

Comment

• ja indd je benen komen niet in verhouding. Schouders zijn indd ook mooi rond, maar heb ook een gevoel dat dat je favoriet is XD.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
        ja indd je benen komen niet in verhouding. Schouders zijn indd ook mooi rond, maar heb ook een gevoel dat dat je favoriet is XD.
        schouders liepen achter dus die heb ik extra aandacht gegeven inderdaad...

ik wil leverone schouders

benen is nu echt een punt waar ik dringend aan gaat en moet werken..

Comment

• Echt wel goeie UB hoor Je borst loopt wel hard voor en uh.. je benen heeel hard achter! Als ik de massa die ik op me benen heb gekweekt op me borst kon plakken zagen we er hetzelfde uit haha
          Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• Waarom trainde je je benen eigenlijk niet? Zo krijg je een lichaamsverhouding die niet klopt en dat kan je zelf toch ook niet mooi vinden lijkt me... Bovendien zal ju UB ook harder groeien als je benen traint vanwege de extra groeihormonen die vrijkomen bij het trainen van zulke grote spieren. Dat is jouw doel volgens mij wel...
            No pain, no gain!!

Comment

• Originally posted by Sammy75 View Post
              Waarom trainde je je benen eigenlijk niet? Zo krijg je een lichaamsverhouding die niet klopt en dat kan je zelf toch ook niet mooi vinden lijkt me... Bovendien zal ju UB ook harder groeien als je benen traint vanwege de extra groeihormonen die vrijkomen bij het trainen van zulke grote spieren. Dat is jouw doel volgens mij wel...
              benen kon ik nooit goed trainen bij de nieuwe gym..
              Vandaag komt er eindelijk een goede legpress en over een tijdje een squatkooi(deze moet nog gezocht worden).

Ik heb wel onderhoud gedaan met wat oefeningen zoals leg extension en lichte squats in de smith ,maar dat zet geen zoden aan de dijk natuurlijk..

als mijn upperbody meer groeit dan ben ik daar uiteraard blij mee ja..
              Maar dat zie er best redelijk uit dus nu eerst focussen op betere benen..

Comment

• Als ik naar jou foto's kijk dan kan niet zeggen dat ik verrast ben, gezien jou trainingsverleden en belabberde samenstelling van jou schema's. Sammy heeft uitteraard gelijk; je lichaam is uit verhoudeing. Het is ook weer niet zo dat je een enorme borspartij en schouders hebt, maar je benen zijn zo onderontwikkeld dat je bovenlichaam zoveel groter lijkt op het eerste gezicht.

Wat het trainen van je benen betreft; dat vind ik maar een raar verhaal. Je bent lid van 2 sportscholen en in geen van beide kun jij dus je benen behoorlijk trainen.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

• nog ff een rug foto... poseren blijft lastig maar het gaat om het idee..
                  Attached Files

Comment

• Mooie schouders, traps en borst, maar zoals gezegd, zorg dat je de rest bij trekt om de verhoudingen kloppend te krijgen. Maar hey, velen op dit forum zijn nog uit verhouding, inclusief ik, zolang je er maar aan werkt.
                    Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Als ik naar jou foto's kijk dan kan niet zeggen dat ik verrast ben, gezien jou trainingsverleden en belabberde samenstelling van jou schema's. Sammy heeft uitteraard gelijk; je lichaam is uit verhoudeing. Het is ook weer niet zo dat je een enorme borspartij en schouders hebt, maar je benen zijn zo onderontwikkeld dat je bovenlichaam zoveel groter lijkt op het eerste gezicht.

Wat het trainen van je benen betreft; dat vind ik maar een raar verhaal. Je bent lid van 2 sportscholen en in geen van beide kun jij dus je benen behoorlijk trainen.
                      Ik ben blij met het fysiek wat ik nu heb opgebouwd na mijn slechte periode enkele jaren geleden.

Wat anderen vinden van mijn fysiek boeit mij niet echt , maar er valt nog veel te verbeteren ..dat klopt..en daar is deze sport ook voor toch?

Inderdaad kon ik in geen enkele gym mijn benen fatsoenlijk trainen.. klopt!

Comment

• Niet jokken Robin bij Sportcity kun je best aardig benen trainen. Staat een prima leggpress en met wat geslijm kun je ook vrij squatten.

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                          Inderdaad kon ik in geen enkele gym mijn benen fatsoenlijk trainen.. klopt!
                          Wat Emilio al zegt: er staat al jaren een legpress bij SportCity. Probeer eens de one legged legpress i.p.v. de normale, plaats je voet hoog en de volgende dag kan je niet meer zitten van de pijn in je glutes, !

Squatten kan in de Smith-machine, maar vrij squatten is beter. Je kan af en toe gebruik maken van de stangen in de fysioruimte, deden wij destijds ook.

Erg zware maar erg goede oefening is de Bulgarian Squat! Vreselijk! Maar zooo goed, veel beter dan lunges! Daar heb je weinig attributen voor nodig en kan dus echt overal.

En dan de boel afmaken met de extension en de curl en je kan kruipend naar huis.
                          No pain, no gain!!

Comment

• Originally posted by emilio75 View Post
                            Niet jokken Robin bij Sportcity kun je best aardig benen trainen. Staat een prima leggpress en met wat geslijm kun je ook vrij squatten.
                            Originally posted by Sammy75 View Post
                            Wat Emilio al zegt: er staat al jaren een legpress bij SportCity. Probeer eens de one legged legpress i.p.v. de normale, plaats je voet hoog en de volgende dag kan je niet meer zitten van de pijn in je glutes, !

Squatten kan in de Smith-machine, maar vrij squatten is beter. Je kan af en toe gebruik maken van de stangen in de fysioruimte, deden wij destijds ook.

Erg zware maar erg goede oefening is de Bulgarian Squat! Vreselijk! Maar zooo goed, veel beter dan lunges! Daar heb je weinig attributen voor nodig en kan dus echt overal.

En dan de boel afmaken met de extension en de curl en je kan kruipend naar huis.
                            Ik train daar al een poosje niet meer.
                            Ik kon er heel soms squatten ,maar 9 van de 10x werd ik weggestuurd uit de fysio en er is ook geen spiegel bij het squatrek dus dat was ook niet ideaal.

gelukkig is er vanaf vandaag een goede legpress op de nieuwe gym..

Ik ga nu gewoon keihard knallen op been trainingen om de boel wat in verhouding te krijgen...

Comment

• Je bent er toch nog wel gewoon lid? Ideaal is anders, maar met een beetje ceativiteit (zie Sams comment) kun je echt wel meer doen voor je benen naast de standaard squat.
                              We zullen wel zien wat je ervan bakt, succes!

Comment

• FF een nieuw trainings schema voor komende maanden..

Ik weet dat sommige het anders zouden doen misschien ,maar het gaat erom wat ik wil en waar ik mij goed bij voel..
                                Dit is dus puur ter informatie om te zien hoe ik mijn trainingen doe..

Maandag:

Borst:

Benchpress

Schuin Dumbell Press

Cable cross over (of als deze bezet is dan Dumbell fly's)

Triceps:

French press

Triceps push down

Rope extensions

Dinsdag:

Rug:

pull up's en chin up's

T-bar row (of barbell bent over row)

Latpull's (wide grip met stang en close grip met triangel )

Biceps:

Barbell curl

Cable curl

Hammer curl

Woensdag:

Rust!!!

Donderdag:

Schouders:

Dumbell press

Front raise

side raise (dumbell of cable)

Bent over raise

Face pull's

Trapezius:

Dumbell shrug

Vrijdag:

Benen: (helaas nog even geen squat kooi dus die komen later ook in het schema)

Leg press

Leg extension

Leg curl

Lunges

Kuiten (op legpress)

Onderrug:

Back extensions

Cable pull trough

Buik:

Crunche's

Zaterdag:

Rust!!