Nibor's road to.....

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Veel armen, maar dat zal je prettig vinden om te trainen denk ik. Valt me wel op dat je veel voor de lats doet (pull-ups, chin-ups en lat pulldown). Misschien die laatste schrappen en de shrug die dag erbij doen?

Verder zou je RDL kunnen doen ipv leg curls, pak je meteen je billen en je onderrug mee. Lekkere oefening is dat.
    Train hard or go hormone

Comment

• Als er een Incline Barbell Bench press staat kan je die eventueel gebruiken om te squatten. Of als er een losse barbell aanwezig is, kan je die plaatsen op het rek waarop je dips doet, als die aanwezig is. Dan kun je ook squatten.

Comment

• Originally posted by Toph View Post
        Veel armen, maar dat zal je prettig vinden om te trainen denk ik. Valt me wel op dat je veel voor de lats doet (pull-ups, chin-ups en lat pulldown). Misschien die laatste schrappen en de shrug die dag erbij doen?

Verder zou je RDL kunnen doen ipv leg curls, pak je meteen je billen en je onderrug mee. Lekkere oefening is dat.
        Armen mogen wat meer aandacht krijgen nu..

Wat betreft de latpulls heb je denk ik best wel gelijk.. zal er ff over denken hoe of wat

Ik ben geen fan van deadlifts eigenlijk dus die mijd ik liever...maar wel bedankt voor het advies..

Comment

• Originally posted by SDGooner View Post
          Als er een Incline Barbell Bench press staat kan je die eventueel gebruiken om te squatten. Of als er een losse barbell aanwezig is, kan je die plaatsen op het rek waarop je dips doet, als die aanwezig is. Dan kun je ook squatten.
          goede tips maar momenteel niet bruikbaar...

ff geduld hebben ,maar er komt een kooi dus dan kan ik naar hartelust lekker squatten..

eerst eens op deze manier weer wat kracht opbouwen in mijn chicken legg's

Comment

• Als je je benen echt wilt trainen kun je altijd hypers, goodmornings en Bulgarian squat doen. Die zijn altijd wel mogelijk met een beetje inventiviteit. Is idd echt wel tijd om wat aan die kipkluifjes te gaan doen, maar goed its up to you.....

Comment

• Originally posted by emilio75 View Post
              Als je je benen echt wilt trainen kun je altijd hypers, goodmornings en Bulgarian squat doen. Die zijn altijd wel mogelijk met een beetje inventiviteit. Is idd echt wel tijd om wat aan die kipkluifjes te gaan doen, maar goed its up to you.....
              Met zoveel kennis en commentaar op anderen verwacht ik wel dat jij mee doe aan de bodymania..

Kunnen anderen eens kijken hoe perfect jouw lichaam wel niet is..

Comment

• Gaat hier niet over mij, maar over jou. Als je geen benen wilt trainen moet je dat vooral niet doen, maar zeg dat dan gewoon. Haalt mij niet uit hoor, kan me alleen voorstellen dat je liever met een completere fysiek op de bodymania staat, dan heb je tenmiste een kans.
                Ik train zelf voor een complete fysiek, wedstrijden boeien me niet, doe het voor mezelf. Zou ik ooit mee willen doen dan zou dat pas zijn als ik zelf tevreden ben en dat is voorlopig nog niet. Maar misschien ben ik gewoon wat kritischer op mezelf dan jij.

Comment

• doe anders front smith squat erin robin en een romanian deadlift. Als je die goed uitvoert kan je er veel uithalen man. Heerlijk!

Comment

• Die rdl vind ik heel anders voelen dan de gewone deadlift. Probeer het eens als je dat nog niet gedaan hebt, wie weet vind je hem ook prettig.
                    Train hard or go hormone

Comment

• Hoi Nibje,
                      Mis toch nog steeds het dippen in je schema.. Hoe komt dat?

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                        Hoi Nibje,
                        Mis toch nog steeds het dippen in je schema.. Hoe komt dat?
                        omdat deze nog ontbreekt in de gym.. komt er wel binnenkort..

kan misschien wel alvast tussen 2 bankjes gaan dippen

Comment

• Nee, dan beter even wachten. Kijk naar de triceps op mn foto, krijg je van dippen.

Comment

Nee, dan beter even wachten. Kijk naar de triceps op mn foto, krijg je van dippen.
                            Welkom terug Knul! Tijdje geleden alweer.

(Sorry voor de topic kaap)
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Nee, dan beter even wachten. Kijk naar de triceps op mn foto, krijg je van dippen.
                              wat bedoel je precies?

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                                wat bedoel je precies?
                                Hahaha, rare vent..
                                Als je geen gelegenheid hebt nu, of geen diprack hebt om te dippen, wacht je toch even tot dat er wel is?
                                Maar tussen 2 bankjes zie ik geen kans om te dippen hoor.. Lijkt me ook link als het omklapt of zo, dan loop je weer onnodig n blessure op.
                                Wat je wel zou kunnen doen, is een hoek opzoeken (bvb t keukenblad thuis) waar je toch wat kunt dippen.. Moet je natuurlijk wel n hoekkeuken hebben.
                                Het is niet ideaal om zo te dippen, maar je kunt zo vast wel de kracht opbouwen die je nodig zult hebben om te dippen later. Het kost namelijk in het begin nogal wat moeite..

Duidelijker zo?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X