Met bb rolout zal er altijd wel veel spanning op je armen staan heb ik ook last van. Wat zijn je stats nu iig ?
Nocerino's trainingslog
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Wat voor stats?
Bench ?
Dl 140 - (doe ik nu al een tijdje niet meer)
Squat 110 - (sinds twee weken weer squatten)
VP lager dan eerst in iedergeval.
KG 81
Ik heb nu ook het gevoel dat ik pas begrijp hoe je moet trainen. Gewoon doodgaan en niet teveel denken."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostWat voor stats?
Bench ?
Dl 140 - (doe ik nu al een tijdje niet meer)
Squat 110 - (sinds twee weken weer squatten)
VP lager dan eerst in iedergeval.
KG 81
Ik heb nu ook het gevoel dat ik pas begrijp hoe je moet trainen. Gewoon doodgaan en niet teveel denken.SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by jobr View PostPrecies gewoon trainen, niet te veel denken.. wel denken aan je spieren though, mind muscle connection is important though, visualisatie !"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Ub
Pull ups
13xbw
8xbw+10
6xbw+10
bench
5x72,5kg
4x72,5kg
3x72,5kg
2x72,5kg
5x60kg
Pull ups
8xbw
8xbw
6xbw
Dumbell press
12x24kg
8x24 kg
6x24 kg
Tbar row
12x50
10x50
10x50
Slow 10x20
Lateral dumbell raise
12x12 kg
12x12 kg
12x12 kg
Cgbp
5x60
5x60
5x52,5
5x52,5
5x52,5
Curls
Beetje bouttraining door weinig slaap. Gisteravond tot 6 uur s ochtends gewerkt aan een rapport, waar ik met een tevreden gevoel kon slapen.
Toch wilde ik de 72,5kg proberen en dat lukte net niet.
Pull ups gaan hard en bench press nu toch eigenlijk ook wel. Volgende week renschoenen kopen en dan gaat conditietraining starten.
lowcarb is trouwens een hel voor mij. Morgen lekker beentjes."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
LB
Overhead squat
5x20
5x20
5x30
5x30
5x30
5x40
4x40
Back squat
3x100 yeah buddy
3x100 wut
3x100 lol
RDL
5x120
8x100
reps met 40 kilo (story)
Front squat
5x62,5
5x62,5
5x62,5
5x62,5
5x62,5
Leg curl
6x70
6x65
8x60
Calf rotate
Buikspieroefeningen (plank, misc oefeningen enzo)
Heb vandaag lekker getraint. Weer sinds lange tijd met maatje getraint, dat ging eerst niet omdat hij fulltime stage heeft. En ik werk bijna 4 avonden in de week dus dat gaat niet zo goed samen.
We wilde opwarmen met overhead squat omdat we het een kerel eerder zagen doen. Wat een heerlijke UPPERBODY oefening. Stuk zwaarder dan het lijkt. Die gooien we sowieso in het UB schema.
Daarna wilde ik gaa squaten en had een setje met 92,5kg gedaan. Voelde eigenlijk best wel zwaar. Toen dacht ik fak it iedereen hier groeit snel ik pleur gewoon 100 en probeer 3 reps. En het lukte ook nog (). Dus toen maar 3x3 gedaan. Normaal lukte 1x met moeite maar was wel motivated vandaag. Vorm, tjah hehehe, laatste setje was niet je van het. Maar wel beter dan de filmpjes die ik hier soms voorbij zie komen. Squats waren ook goed op diepte.
Zonde dat ik dat niet gevid had maar het was gewoon een opwelling. Wilde daarna 1rm gaan doen maar dacht fuck it.
RDL samen met maatje gedaan eerst zelf een paar setjes normaal gedaan maar hij voelde/deed het niet goed. Toen met lichtweight x aantal keer voorgedaan en geoefend.
Front squat echt heerlijk, heb nu een goed filmpje die ik zo ff upload. Kan denk ik wel doorbouwen tot 70-75 zonder problemen.
Dinsdag laatste toets (hopelijk) en dan ben ik bijna klaar met school. Heerlijk weer mn shit op een rijtje zetten en weer knallen. Misschien op zoek naar een baan waarmee ik mijn opleiding in deeltijd kan omzetten want dit is echt poep. Beetje in een klas gaan zitten waarbij de docent precies voorleest wat er op de sheets staan. En het dan verplichten ook. Ook tussen allemaal kneusjes zitten (ik zit op hockey/tennis), niet echt mijn ding. Wel goeie chicks .
Binnenkort meedoen aan een voetbaltoernooi en wil mensen ff omver blazen. Iedereen kent mij als de ''grote'' jongen. Ze denken dat ik geen conditie heb omdat ik soort van groot ben lol. We will see brah."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Barbapapa city - YouTube
Barbapapa city. Kan niet freshen niks G. Haren zijn fokt op G, ik word helemaal lauw.
Knieen zien er misschien raar uit ofzo maar het voelt goed zo. Als ik mijn benen wijd zet ben ik bang dat ik weer last ga krijgen van mijn flexor. Push trouwens niet vanuit mijn knie ofzo alleen dat locken is een beetje verrot."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostLol iemand zat vast in de pull up bar, hij bleef hangen :P
Overigens is hij beresterk en rond de 2 meter."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View Post
Barbapapa city. Kan niet freshen niks G. Haren zijn fokt op G, ik word helemaal lauw.
Royston Drenthe vindt geen ************************kapper en zoekt nu supermarkt in Vladikavkaz - YouTubeBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Hij heeft nog veel meer filmpjes. Iedere dag maakt hij wel een nieuwe
RRD (@royston87drenthe) on KeekBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostBarbapapa city - YouTube
Knieen zien er misschien raar uit ofzo maar het voelt goed zo. Als ik mijn benen wijd zet ben ik bang dat ik weer last ga krijgen van mijn flexor. Push trouwens niet vanuit mijn knie ofzo alleen dat locken is een beetje verrot.focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment