Succes met je veranderingen!
Nocerino's trainingslog
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Nocerino View Post''Radicale veranderingen''
1. Fuck televisie: Een uurtje per dag internetten, televisie kijken, gamen of een filmpje kijken. Als ik mezelf zulke regels opleg heb ik zeeen van tijd die ik kan besteden aan interessantere dingen. Heel veel dingen op tv boeien me toch niet, maar kijk er wel naar.
2. Uurtje eerder opstaan: Uurtje eerder opstaan betekend dat ik meer tijd heb om mn eten voor de hele dag te bereiden. Geen gestress in de ochtend en een lagere kans op junkmaaltijden. Ook een uurtje eerder naar bed dus.
3. Ontwikkel jezelf: Werk aan jezelf, zowel fysiek als mentaal. Hoe lang geleden is het bijvoorbeeld niet dat ik een goed boek heb gelezen. Stel levensdoelen op voor de langere termijn.
4. Volg je hart met verstand: Doe dingen die je wilt doen maar niet doet omdat het niet in je straatje ligt. Hiermee doel ik op bedrijf opzetten etc.
Serious brah getting serious.
Succes hiermee!
Comment
-
Sup brahs.
UB
Bench (eerste 4 sets paused)
3x67,5
5x65
5x65
4x65
5x60
5x60
Pendlay Row
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60
Push press
5x45
5x60
5x50
5x50
3x50
5x40
Dips/chins
Whoah. Last night was sick. 6 uurtjes geslapen en redelijk wat alcohol zijn toch een aanslag op het lichaam. Had de hele dag dan ook geen trek in eten. Heb gisteren wel aan het schema gehouden kwa eten. Ook voor het eerst niet eens een kapsalon of andere vette snack gegeten maar twee glazen chocomelk. Die houden we er in na een avondje stappen.
Voorderest was het dikke trolling. Er waren veel mongloids maar als nocerino aka zeezbrah binnenkomt is het Yeeeeahhhh buddyyyyyyy.
Ben nu wel bloated as fuck weet niet of het komt door dit nachtje of door de 4k schema. Het is goed geweest dat ik even hoger in kcals ging zitten omdat ik een tijdje stil stond.
Betreft het trainingschema, ga ik bepaalde dingen aanpassen. Vandaag tijdens het rowen kwam de eigenaar van de sportschool naar mij toe en vroeg of ik een andere oefening zou willen doen. Het gekletter van gewichten dreunt door volgens hem. Ff kijken wat ik daar mee ga doen. Misschien yogamatjes eronder pleuren.
Ook ben ik van plan de reps van bepaalde oefeningen te veranderen. Zo gaat bench waarschijnlijk 3x10 worden.
Dips en chins ga ik vanaf nu ook los doen en dus niet meer supersetten.
BW:78kg"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Tails View PostSickcunts don't drink brah. Met je bw lijkt het lekker te gaan nog vet bijgekomen of voornamelijk spier ?"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostIk weet niet man. Wacht ff morgen af als weer hersteld ben. Maar ik zie al veel verandering in een korte tijd. Heerlijk zo trainen.
Comment
-
ty brahs.
Heb inmiddels al een afspraak staan voor besprekingen voor het starten van een bedrijf. Goed bezig dus.
LB
Hack squat
12x140
RDL
80x8
100x8
110x8
Leg curls
9x65
8x65
4x65
Calves
Barbell rollout
Dragon flys
Dubbele gevoelens over deze training. Hack squat ging echt slecht. Mijn rug begon te bollen bij het liften. Toen maar afgemaakt met 100 kilo setjes.
RDL voor het eerst even zwaar gepakt en 110 ging wel goed. Voortaan dus gewoon 110 loaden. Tevens ook de reden voor de 4 repper op de leg curls. Ging toch wat zwaarder.
Ook flys erin gedaan omdat het er wel vet uitzag. Lekkere spanning ook de hele tijd op je core.
Ook paar squat reps gemaakt met 80kg, geen pijn.
Ik vraag me wel af wat ik zou doen want hack squat fokt mijn rug. Benen>onderrug. Dus vraagt om andere oefeningen voor de quads.
Waarschijnlijk ga ik gewoon weer lichtjes aan beginnen met squaten, front en back en legpressen."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View Post''Radicale veranderingen''
1. Fuck televisie: Een uurtje per dag internetten, televisie kijken, gamen of een filmpje kijken. Als ik mezelf zulke regels opleg heb ik zeeen van tijd die ik kan besteden aan interessantere dingen. Heel veel dingen op tv boeien me toch niet, maar kijk er wel naar.
2. Uurtje eerder opstaan: Uurtje eerder opstaan betekend dat ik meer tijd heb om mn eten voor de hele dag te bereiden. Geen gestress in de ochtend en een lagere kans op junkmaaltijden. Ook een uurtje eerder naar bed dus.
3. Ontwikkel jezelf: Werk aan jezelf, zowel fysiek als mentaal. Hoe lang geleden is het bijvoorbeeld niet dat ik een goed boek heb gelezen. Stel levensdoelen op voor de langere termijn.
4. Volg je hart met verstand: Doe dingen die je wilt doen maar niet doet omdat het niet in je straatje ligt. Hiermee doel ik op bedrijf opzetten etc.
Serious brah getting serious.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostGoede mindset man. Hoe oud ben je eigelijk als ik vragen mag?
Heb lang gelanterfant. Ben op jonge leeftijd begonnen met gek doen enzo. Je kent het vast wel. Niks doen, politie, hangen, feesten.
Tijdje een zware periode gehad en op mn zestiende besloten om dingen totaal anders te doen. Dit was na mijn eerste jaar op hbo waar ik zwaar had gefaald terwijl mijn ma alles op alles had gezet om mij op het hbo te sturen.
Werk nu 4 a 5 dagen per week, pay me eigen studie en shit. Maar merk dat ik om de zoveel tijd de focus kwijtraak. Zulke veranderingen roepen me meestal weer bij de les."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Hehe, concequent zijn voor jezelf is altijd goed. Als je dat blijft doen dan komt het vast allemaal goed. Succes met boeken lezen zometeen zou ik zeggen.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostIk ben negentien.
Heb lang gelanterfant. Ben op jonge leeftijd begonnen met gek doen enzo. Je kent het vast wel. Niks doen, politie, hangen, feesten.
Tijdje een zware periode gehad en op mn zestiende besloten om dingen totaal anders te doen. Dit was na mijn eerste jaar op hbo waar ik zwaar had gefaald terwijl mijn ma alles op alles had gezet om mij op het hbo te sturen.
Werk nu 4 a 5 dagen per week, pay me eigen studie en shit. Maar merk dat ik om de zoveel tijd de focus kwijtraak. Zulke veranderingen roepen me meestal weer bij de les.
Comment
-
Ay, nice kerel hoop dat je je doelen waarmaakt!
Ik heb ook vaker dat ik eens nadenk over het leven en dat ik dan echt zoiets hebt van jah waar de fuck ben je eigenlijk mee bezig xD.
Helaas verbeter ik me dan 2 weken en dan val ik toch weer in een gat :/.
En dan vooral met school.
Doe ook HBO en kom van MBO-1 af waarvan ik gewend ben voldoendes te halen met niksefikse.
Njah het resultaat nu op het HBO is dat ik het eerst jaar al verneukt heb en dus wss het hele jaar opnieuw moet doen :/.
Mjah je bent nog jong dus ga met die banaan!
Goed volhouden en dan kom je er wel!
Ik word 25 en zit nog steeds aan te klooien met mijn HBO
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment