Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Full Squat
20x20
10x60
8x100
8x105
8x110 ging goed, volgende keer wat zwaarder beginnen
Romanian Deadlift
8x110
8x120
6x120 sinds een paar weken is het lastig om grip te houden waardoor ik de stang soms neer moet leggen en opnieuw moet pakken. Een tijd terug had ik hier nooit last van. Het grip gedeelte van de stang is ook vrij glad geworden door veel gebruik. Ik denk dat het daardoor komt
Leg Press
12x250
12x250
12x250 Dit is een stuk zwaarder sinds ik full squat ipv parallel
Ham Glute Raise
15xbw bw=87 (met voeding in mn maag en kleren aan)
12xbw
12xbw
Er was eerst ook geen probleem maar de bar is gewoon afgesleten. Straps met deadlift zijn volgensmij killing voor je grip zonder straps. Wil het probleem niet erger maken dan dat het is
sinds een paar weken is het lastig om grip te houden waardoor ik de stang soms neer moet leggen en opnieuw moet pakken. Een tijd terug had ik hier nooit last van. Het grip gedeelte van de stang is ook vrij glad geworden door veel gebruik. Ik denk dat het daardoor komt
Ik ken dat en het is vrij irritant, zo'n afgesleten barbell stang. Je kunt dit product gebruiken voor betere grip:
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Indirect wel. Als je rug 200kg kan tillen maar door zwakke grip maar 100 haal je dus niet het maximale er uit. Volgens mij heeft grip ook met de spieren in je onderarm te maken
Gebruikte vroeger met turnen honing met magnesium voor grip maar denk neit dat ze daar blij van worden in de sportschool haha. Blijft die gripgel niet achter op de barbell?
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment