log Gus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sick cunt dere brah! Gaat nog steeds lekker hier zie ik! Je haalt mijn gewicht bijna in
    Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by joachimrens View Post
      Sick cunt dere brah! Gaat nog steeds lekker hier zie ik! Je haalt mijn gewicht bijna in
      Dankjewel. Hoeveel weeg jij dan? Dan ga ik nog ff 3 weekjes heel veel eten voordat ik ga cutten
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
        Dankjewel. Hoeveel weeg jij dan? Dan ga ik nog ff 3 weekjes heel veel eten voordat ik ga cutten
        Nu 87 bij 10% vet ofzo, was eerst 91 bij 14%. Maar ik begin weer met bulken
        Lid van de 200 club

Comment

• Kijk ze allemaal miren dan , maar nette progressie brah keep it coming.

Comment

• Maandag 4 Maart 2013 LB Training

Full Squat
            20x20
            10x60
            8x100
            8x105
            8x110 ging goed, volgende keer wat zwaarder beginnen

Romanian Deadlift
            8x110
            8x120
            6x120 sinds een paar weken is het lastig om grip te houden waardoor ik de stang soms neer moet leggen en opnieuw moet pakken. Een tijd terug had ik hier nooit last van. Het grip gedeelte van de stang is ook vrij glad geworden door veel gebruik. Ik denk dat het daardoor komt

Leg Press
            12x250
            12x250
            12x250 Dit is een stuk zwaarder sinds ik full squat ipv parallel

Ham Glute Raise
            15xbw bw=87 (met voeding in mn maag en kleren aan)
            12xbw
            12xbw

Standing Calf Raise
            12x150
            12x155
            12x155

Ab Rollout
            15x
            15x
            15x

Comment

• Gebruik straps man. Heb je dat hele gekut met dat grip niet.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Er was eerst ook geen probleem maar de bar is gewoon afgesleten. Straps met deadlift zijn volgensmij killing voor je grip zonder straps. Wil het probleem niet erger maken dan dat het is

Comment

• Zie net je progressie foto's. Gaat super lekker man. Als je zo door gaat heb je binnen een jaar een pracht fysiek volgens mij!

Succes nog en blijf lekker rammen met die gewichten he!

Comment

• Zou geen straps gebruiken, gewoon wat magnesium op je handen doen.

Comment

• Lekkere training hoor! Flink wat massa heb je ook al met 86 kg
                      Ernstig noh!

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                        sinds een paar weken is het lastig om grip te houden waardoor ik de stang soms neer moet leggen en opnieuw moet pakken. Een tijd terug had ik hier nooit last van. Het grip gedeelte van de stang is ook vrij glad geworden door veel gebruik. Ik denk dat het daardoor komt
                        Ik ken dat en het is vrij irritant, zo'n afgesleten barbell stang. Je kunt dit product gebruiken voor betere grip:

Nijha Sport en Spelen - Gripgel vervangt poedermagnesium
                        Attached Files
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

• Dankjewel allemaal. Die gripgel lijkt me wel wat, gebruik jij die ook?

Comment

• Misschien een stomme vraag maar wat heb je aan grip?? Krijg je toch niet meer massa van?
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Indirect wel. Als je rug 200kg kan tillen maar door zwakke grip maar 100 haal je dus niet het maximale er uit. Volgens mij heeft grip ook met de spieren in je onderarm te maken

Comment

• Gebruikte vroeger met turnen honing met magnesium voor grip maar denk neit dat ze daar blij van worden in de sportschool haha. Blijft die gripgel niet achter op de barbell?
                                Ernstig noh!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X