Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
idd maar dan dus liggend... en ach maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.
In mijn vorige sportschool hadden ze er een waar ik de plaat moest wegduwen...
maar daar had ik naar mijn gevoel een veel kleinere ROM
Dan voelt deze op een of andere manier toch effectiever
ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
schouders/ biceps/ triceps/ buik vandaag nog giga spierpijn in de wheels van donderdag... maar schouders stonden op het programma... daarbij is spierpijn in de poten geen bezwaar
*shrugs
60kg x8
70kg x8
70kg x8
70kg x8
75kg x8
*MP
20kg x8
22,5kg x8
25kg x8
27,5kg x8
27,5kg x4
die laatste viel een beetje tegen... had dat setje ook graag volgemaakt (ik wil zo graag naar die 30kg toe)
*chin up hammer grip
8- 6- 6- 6- 6 alles BW
na het 2de setje had ik al de neiging assist in te schakelen...
Toen besloten om te gaan SS met kneeling cable crunch ... hierdoor werd mijn pauze tussen 2 setjes optrekken wat langer... en heb ik ze toch allemaal zonder assist gepakt. Ikke trots
Vandaag weer op Terschelling getraint. *squat wide stance
40kg x8
50kg x8
60kg x8
65kg x8
70kg x8
geen safety's dus aan de veilige kant gebleven met de gewichten, maar 70 ging heel netjes, denk dat ik volgende keer 75 pak zonder safetybars
*squat narrow stance
40kg x8
50kg x8
60kg x8
70kg x8
70kg x8
ook zonder safety's
*glute-ham raise on latpull down
5sets 8reps 10kg contragewicht
aangezien ik hier geen gebruik kan maken van de legcurl en legextention was het vandaag tijd om die oefening uit te proberen die Robke(DBB) mij vorige keer aangeraden had. glute-ham raise
Wel gedaan met 10kg contragewicht op de lat.
Lekkere oefening al voel ik mij bij de uitvoering toch behoorlijk wiebelig, vraagt behoorlijk veel stabilisatie controle.... zit er nog niet in om die vrij te doen.
Was het maar vakantie... al zit ik op dit moment wel te genieten van uitzicht op het wad
wedstrijdvoorbereiding, gaat denk ik toch pas echt spelen volgend jaar zomer...
is nog maar zeer de vraag of deze ciënt er dan nog is, geen zorgen voor morgen ....
in mijn vak heel belangrijk, nooit te ver vooruit plannen
Snap denk ik wel wat je bedoelt, maar wanneer je ook een wedstrijd gaat draaien de benodigde omstandigheden blijven hetzelfde. Regelmaat is dan belangrijk(er) met zowel trainen als eten. Hoop dat je het goed ingepast gaat krijgen, zou zonde zijn als je niet in de beste shape op het podium komt buiten je eigen invloed.
het is zelden dat ik zoals hier 4-5 24 uurs diensten aaneensluitend moet werken, dit is echt alleen doordat de reistijd- en onkosten hiernaartoe anders teveel oplopen.
Meestal werk ik 24 of 48 uurs diensten... en dan zijn mijn trainingen heel goed in te passen, doordat ik zoveel uur aaneensluitend werk heb ik ook aardig wat vrije dagen ertussen. Per slot van rekening is 1 48 uursdienst een normale fulltime werkweek
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment