wtf is een pistol squat?
Dinky's logje
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View Postzo dat gaat goed hoor, mooie rug zeg.
Originally posted by gain is pain View Postwtf is een pistol squat?
schouder/biceps/triceps/buik
Vandaag weer in België getraind, andere apparaten, DB per 2kg omhoog, en geen kleine schijfjes. Hierdoor "kloppen " mijn reeksjes en gewichten niet in verhouding met andere trainingen. Verder wel lekker getraind!
*shrugs
60kg x8
70kg x8
75kg x8
80kg x8
*MP
20kg x8
25kg x8
25kg x8
25kg x8
30kg x4
*DB Front raises
6kg x8
6kg x8
6kg x8
8kg x8
8kg x8
*DB side raise
4kg x8
4kg x8
6kg x8
6kg x8
6kg x8
*DB curl
6kg x8
6kg x8
8kg x8
8kg x8
10kg x6
*chin up (narrow)
8- 6- 6- 6- 6
*tri push down
15
20
20
20
20
*rope overhead extention
ben de gewichten kwijt, halverwege ook nog verandert van apparaat.... van 2 niet werkende naar 3 goeie katrols... klopte dus zowizo geen hout van... ik hou het dus maar op lekker zwaarik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
Originally posted by quibus View PostNet een pistol squat geprobeerd, ik viel om haha.knap hoor.
Er zijn wel een aantal tussen stappen te vinden op 't net om het aan te leren
Er zijn ook een aantal moeilijker versies te vinden... zag laatst een filmpje van iemand die een pistol jump squat deed... duurt nog wel ff voor ik daar aan toe benik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
Originally posted by Dinky Toy View Postklopt... ik ben er nog lang niet. Ik ben voor natty trainen natuurlijk ook eigenlijk nog heel kort bezig.
En dat de nadruk helemaal ligt op massa kweken is al helemaal nog kort.
Er is nog heel wat te doen,gelukkig, want ik vind het veel te leuk om er al te zijn
Als je dit fysiek in korte tijd hebt opgebouwd, dan ben ik zeer benieuwd naar je vorderingen het komende jaar. Ga je logje volgen!
Comment
-
oh..zo... nou laten we het erop houden dat het voor beiden geld.
Als het goed is krijg ik met pasen een poseer les
wat fysiek opbouwen betreft, afgelopen zomer ben ik voor mijzelf mij gaan concentreren op spier opbouw. De meest opvallende veranderingen zie ik echter sinds ik in december begonnen ben met een PT.
Allicht zal het niet continu zo snel blijven gaan, kwestie van focussen en doorzetten toch?!ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
Volgens mij gaat het altijd met ups en downs, overall progresie hangt af van stomweg eigenwijs doorzetten.
Deze sport is mentaal zwaar, er is geen instant reward, wil je wat bereiken moet je gewoon doorgaan met trainen en optimaliseren.
Leuke ontdekkingstocht, je leert de mogelijkheden vanje lichaam kennen en de grans ligt vaak veel verder dan verwacht. Ik baal er meestal ook niet al te hard van als de progresseie even stilvalt, want dan mag ik weer wat nieuws gaan proberen, zo blijf je leuk bezig!
Comment
-
dank je wel beetje fanatiek af en toe
vandaag ook weer getraind :
Borst- rug- buik
*Bench press
25kg x8
30kg x8
35kg x8
37,5kg x6
37,5kg x4
*DB incline press
7,5kg x8
10kg x8
12,5kg x8
12,5kg x8
15kg x5
*cable fly
4x 8repsx 3 plates
5de setje 4 plates geprobeerd 6reps
*Incl DB fly
3x 6kg x8
2x 7kg x8
*Pull up wide grip
5x bw
4x bw+ 4x 5kg ass
4xbw+ 4x 5kg ass
6x 5kg ass
6x 5kg ass
*Lat pull WG
21kg x8
28kg x8
35kg x8
42kg x8
42kg x8
*Seated row
28kg x8
35kg x8
42kg x8
49kg x8
56kg x8
*straight arm pull down
25kg x8
30kg x8
35kg x8
40kg x8
40kg x8
*DB row
12,5kg x10
15kg x10
17,5kg x10
17,5kg x10
17,5kg x10
captain chair: knie/leg raises
5 setjes van 20 reps: 5xknee, 5xleg, 5xknee, 5xleg
helemaal leeg aan 't eind... lekker nog ff aan de balie zitten beppenik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-