Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hahaha... shame on me I know.... zal't niet meer doen
Ik dacht, is misschien wel lekker om op te warmen ???
Doe ik als ik in de gym ben en echt krachttraining doe anders nooit hoor
Zoek volgende keer wel wat anders om op te warmen
ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
opwarming:
loopband 5min--> 7km/u, DB 3kg in handen, stukjes loopstoten (30sec/20sec/10sec... zo lang als ik het volhield) DB waren eigenlijk te zwaar
setje DB shoulderpress 6kg 20reps
setje DB row 7,5kg 20 reps
setje DB triceps kickback 20 reps
setje captain chair legg raises 20 reps
Been training *squat wide stance
40kg x8
50kg x8
60kg x8
70kg x8
70kg x8
gisteren zijn er voor de training wat foto's gemaakt... ik heb er een paar voor jullie op een rijtje gezet
De poses, zijn nog niet helemaal wat ze moeten zijn, ik ben nog niet aan poseer lessen begonnen, maar ze geven wel een aardig beeld hoe ik er op dit moment bij sta.
tja... die is er wel... maar ik heb die pose helemaal nog niet in de benen... vind die foto's niet zo mooi geworden.
Poseren is hartstikke lastig, blijven oefenen komt het vanzelf goed en dat is gelijk ook training op zich.
Je kunt sowieso nog wel wat winnen zo te zien. BDB en FDB is meer uit te halen, lats blijven lastig.
Ben wel benieuwd naar een totaalplaatje, dit is echt al netjes!
Poseren is hartstikke lastig, blijven oefenen komt het vanzelf goed en dat is gelijk ook training op zich.
Je kunt sowieso nog wel wat winnen zo te zien. BDB en FDB is meer uit te halen, lats blijven lastig.
Ben wel benieuwd naar een totaalplaatje, dit is echt al netjes!
klopt... ik ben er nog lang niet. Ik ben voor natty trainen natuurlijk ook eigenlijk nog heel kort bezig.
En dat de nadruk helemaal ligt op massa kweken is al helemaal nog kort.
Er is nog heel wat te doen,gelukkig, want ik vind het veel te leuk om er al te zijn
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment