Dinky's logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 45 min klaar.... das kort, en met dit aantal oefeningen ook krachtig
    ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• komende week wordt mijn schema weer aangepast.
      ga nu naar een 4 daags split.
      benen
      biceps/ triceps/ buik
      borst/ rug
      schouders/ buik
      daarbij uitgaand van 5 sets/ 10 reps met wat uitzonderingen
      triceps 12 reps
      calfs & adductions 15reps
      pull ups/ chin ups/ dips kijken wat ik red
      buik beetje afhankelijk van welke oefening ik pak

Comment

• Originally posted by Dinky Toy View Post
        45 min klaar.... das kort, en met dit aantal oefeningen ook krachtig
        Inderdaad. Kort en krachtig. Ik ben meestal iets langer dan een uur bezig met de vijf a zes oefeningen die ik doe (3 sets van 12 reps per oefening).
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• ik hou er een flink tempo op na, pauzes zo kort mogelijk. Gewichten wisselen en doorgaan. Alleen af en toe probeer ik echt een hele minuut te wachten (en zelf dan ben ik vaak al sneller weer bezig)

eergisteren dus die bi- tri- buik training gedaan.... best raar hoor al die curls na elkaar (ik hou toch meer van grote compounds) Maar PT wil dat ik mijn armen eens een poosje extra aanpak, dus dat doen we dan ... ik wil knoert harde triceps en biceps pikes
          Gelijk na eerste training flink spierpijn natuurlijk

En vandaag borst/rug training werd er door de auwie armpjes niet makkelijker op. Vooral op de pull-ups wide flink ingeleverd... was vorige week zo trots dat ik 5x5 gehaald had... nu 5x4, en een stuk minder mooie vorm

Comment

• vanochtend schouders aangepakt. Is momenteel ook een aparte training. Ik wil mooie grote ronde schouderkoppen krijgen... die kunnen dus wel wat extra werk gebruiken

shruggs
            military press
            seated DB press
            machine shoulder press
            reverse machine shoulder press
            cable rear deltoid raise
            pittig al die shoulder presses, maar wel grappig om te voelen hoe je toch bij al die varianten je schouder spieren iets anders belast.

hierna nog "even" de buikspieren aan het werk gezet
            decline sit-ups, lying leg raises, thera crunches
            lekkere training!

Comment

• gisteren benen dag

en training vandaag Biceps/ Triceps/ buik

chinups: 6- 6- 6- 7- 7
              EZ- curls
              DB- curls
              Hammer curls
              Triceps push down (cable)
              skull crushers
              overhead extentions (cable)
              dips: 5- 5- 3- ging ff niet goed... ik heb nog behoorlijk wat moeite om mijn ellebogen goed smal naar achter te houden bij het zakken. Waarschijnlijk net niet sterk genoeg. Na het 2de setje kreeg ik de raad om hem met assist te pakken... maar toen raakte ik compleet de concentratie kwijt. Volgende keer dippen als eerst triceps oefening doen, kijken of die dan beter gaat.

decline sit-ups/ lying legraises voor de buik

toen pauze/ douchen/ eten... en daarna nog een uur aan de slag met poses oefenen, en een soort van routine op muziek (leuk)
              en nu helemaal kapot

Comment

• training vandaag. Borst/rug

Benchpress: was vergeten dat ik 10 reps per set moest doen... wel weer de 42,5kg gepakt
                incline press: vanaf hier wel met 10 reps gewerkt.
                Db press
                Fly
                voelde vandaag erg goed aan, krachtig, veel beter dan vorige week

pull ups: Yesssss! 5x5 (al waren bij de laatste 2 setjes de laatste 2 reps niet helemaal toppie)
                bent over row
                T-bar rows
                machine rows
                straight arm pull down
                lats lekker moe

loopband: 20 min
                programma verrassing; level 8; Dit hield in hoogte variërend tussen 0,0 en 5,0 graden
                snelheid 9km/u
                na 5 min (ik probeer het tot 10 min vol te houden, dan zakken naar 8,5km/U)
                na 10 min (ze zakken nu net weer in hoogte, nu gaat het weer makkelijker, ik ga nog even door)
                na 14 min (kom op Dink, je wil toch lijnen in je benen... ga door)
                daarna ('t is nu de moeite niet meer om nog te zakken in snelheid... kom op maak hem vol)

Comment

• hoi , alweer bijna een maand geleden dat ik gelogd heb.
                  Training en voeding gaat goed. Heb nu een 4 daags splitschema en train 5 dagen in de week.
                  Huidige gewicht 56kg, laatst gemeten vet% 14%.... is tussendoor even 16% geweest, maar zakt nu weer gestaag.

gisteren de pull ups wijd voor het eerst met deadhang tussendoor gedaan, ik dacht steeds dat ik dat niet kon... maar het lukte mij waarachtig in 5 setjes met 5-5-4-4-3 reps... lekkere boost geeft dat

Comment

• Lekker dan dinky, altijd mooi om zoiets te overwinnen.
                    met een reden niet gelogd of effe geen zin?

Comment

• ik vind het heel moeilijk om minder op de gewichten te focussen, en uitgebreid loggen daarvan maakt dat nou niet bepaald makkelijker
                      Dus maar een poosje niet/ minder loggen.
                      Maar daarbuiten ben ik niet zo'n giga kletser, en tja, dan wordt het wel erg stil in zo'n logje hé

Comment

• Ik snap wat je bedoelt. Kijk je naar mijn log dan zie je dat ik eenmaal per 4 a 6 weken wat opschrijf.
                        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• vandaag weer een keertje in België gaan trainen, andere sportschool dan voorheen. Deze is in de krachthoek materialen heel basic. Geen fancy apparaten, geen katrol teveel
                          Wel aardig uitgebreid. Schijnt voorheen helemaal een basis krachthonk geweest te zijn waar de laatste jaren wel steeds meer gewoon fitness/ cardio materiaal aan toegevoegd is... eerst was er 1 loopband, nu zijn er 6... en meerdere roei apparaten, stepapparaten, een hoop fietsen... ach, daar heb ik niet al teveel aandacht aan besteed

Vandaag 2de borst/rug training van deze week... ging aardig. En ik kon alle oefeningen van mijn lijstje doen.
                          Nog ff goed rondgekeken, naar de mogelijkheden
                          los squatten-- check
                          deadliften-- check
                          hacksquat-- check
                          legpress-- liggend
                          adduction-- check
                          leg extention-- check
                          ik kan me niet herinneren dat ik een legcurl gezien heb... zal toch wel?!
                          calfraises-- check
                          benentraining komt wel goed
                          schouders
                          presses/ DB presses... zowizo
                          machine press... staat er wel, zal ik moeten uitproberen
                          cable station waar ik reardelt raises kan doen... staat er... zal ik moeten uitproberen, maar kan ook altijd overgaan op bent-over DB raises
                          schouders moet dus ook wel lukken
                          biceps/triceps
                          ach daar moet toch zowizo iets van te bakken zijn
                          Daarbij uitgebreidere openingstijden in het weekend (wanneer ik er gebruik van zou kunnen maken)
                          ik ben geloof ik wel happy met deze switch, volgende keer maar gelijk een 10 beurten kaart aanschaffen!

Comment

• heftig dagje in de gym vandaag
                            eerst een kwartiertje opwarmen (ff flink pompen) om daarna een uur aan de slag te gaan met poses en posing routine
                            Daarna een legtraining
                            en afsluiten met 20 min loopband
                            Thuisgekomen ff relaxen op de bank, probeerde een spelletje te spelen op de laptop, maar kon mijzelf niet wakker houden. Heb er dus maar gewoon aan toegegeven en lekker een uurtje geslapen

Comment

• Kan je niet eens een trainingsfilmpje posten?
                              Kunnen de luie jonkies als motivatie gebruiken als ze een keer geen zin hebben om te sporten(of de ouderen onder ons ook )

Respect hoor.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• rainman ik krijg verkeerde bedoelingen van jouw als ik je berichtje lees

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X