Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wanneer was je wedstrijd ook alweer, Dinky? Want lijkt me leuk om te kijken. Ronde schouders, dikke ader op je armen: jaaaaaaaah, ik kan niet anders dan benieuwd zijn naar je aankomende wedstrijd
Was leuk om je te zien
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Patricia, volgende keer gaan wij ook. :P
Ik wist niet eens dat het was, eerlijk gezegd. Kom hier niet zo heel vaak meer.
Maar een meet is altijd leuk, wie weet zelfs met BN. Misschien vallen sommige mensen best mee als ze zich niet kunnen verschuilen achter een pc. :P
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Ja, daarom bewerk ik mijn posts dus. Ik reken Lisanne al bij de BN crew en Dinky had ik nog niet gezien. Ik ga maar weer in bed liggen, posten gaat kut . Ik bedoelde als enige vrouw gekomen is van de vrouwen die twijfelden om te komen of whatever de fuck.
Patricia, volgende keer gaan wij ook. :P
Ik wist niet eens dat het was, eerlijk gezegd. Kom hier niet zo heel vaak meer.
Maar een meet is altijd leuk, wie weet zelfs met BN. Misschien vallen sommige mensen best mee als ze zich niet kunnen verschuilen achter een pc. :P
Lijkt me leuk!
En ach, kan gebeuren toch? Ik zit hier ook bij vlagen, en merkte op de meet ook wel dat ik veel heb gemist. Veel gespreksonderwerpen of grapjes (op een leuke manier. Niet belachelijk maken, voordat 't zo overkomt) die dan naar topics verwijzen, die ik gewoon totaal niet ken
Ja, ik ken dat.
Ik probeer hier nu wel weer wat vaker te kijken maar heb het echt een poos goed gehad door bepaalde leden die op werkelijk álles wat ik postte klereopmerkingen gingen maken. Maar een negeerlijst doet wonderen en verder ga ik toch gewoon mijn gangetje zonder een forum.
Maar op de meets waar ik wel ben geweest (van andere fora en van mijn coach) was het altijd superleuk dus wie weet lukt het de volgende keer wel.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
bedankt mannen... ik heb ervan genoten @ neproadi: zonde dat ik geen bulkdag had, ik had rustig die zes rondjes vol gemaakt, en nog een paar ballen gepakt voor toe
ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
hahaha IM en Q bij elkaar, blijft lachen jullie 2 @Patricia, 2 november is de YBF, waar ik aan mee wil gaan doen. Moet me nu onderhand maar eens gaan inschrijven. Tja, die aders op mijn armen waren gister wel lekker opgepompt tegen de tijd dat jij me zag
Ybf heeft volgens mij ook klasses waar een achtergrond met atletiek of ballet enorm in je voordeel is.
Met bond zijn de verschillen (zeker voor vrouwen) best groot. Bedoel, wat wil je zelf? Bij de ene bond is het een plus als je vet lager is, de andere bond heefr het liever iets softer. Wil je grotendeels op je fysiek beoordeeld worden, of ook op de show eromheen? Sommige bonden hebben niet alleen een bikini, maar ook een soort zwempak achtig iets, en/of van die stoeipakjes die bij je show horen.
Kort om, het is een stuk breder dan alleen de bekende klassen.
het gaat mij vooral om mijn fysiek. Spiermassa en definitie, is wat ik voor mijzelf als prioriteiten heb.
Dat atletiek of ballet achtergrond in je voordeel zou zijn is mij niet bekend. Maar hoe dan ook heb ik dat niet.... jammer dan. En veel show is ook niet echt mijn ding
@ rainman... ik ga het er morgen maar weer eens over hebben met mijn PT... wordt een beetje frustrerend, beetje afwisseling zou me misschien wel goed doen.
training vandaag.
schouders/ rug
shrugs: 30kg/ 40kg/ 50kg/60kg /60kg
mach press: 10kg/ 15kg/ 15kf/ 20kg/ 20kg
Bent over side raise:5x 5kg (laatste setje 10reps)
cable rear delts: 0,5/ 0,5/ 1/ 1/ 1 (laatste setje 10reps)
mach side raise: 10kg/ 10kg/ 15kg/ 15kg/ 20kg
pull ups:5/ 5/ 4/ 4/ laatste setje met assist 5
latt pull down: 21kg/ 28kg/ 35kg/ 42kg/ 42kg
latt pull op grond: 25kg/ 30kg/ 35kg/ 40kg/ 40kg
row: 21kg/ 28kg/ 35kg/ 42kg/ 42kg
straight arm pull down: 25kg/ 30kg/ 35kg/ 40kg/ 40kg
decline sit ups: 15/ 15/ 15/ 13/ 10
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
Comment