Dinky's logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• training vanochtend, in een verder lege sportschool (waar is iedereen? )

bench press: 20kg/ 22,5kg/ 25kg/ 30kg/ 32,5kg

incline benchpress smith: 20kg/ 22,5kg/ 25kg/ 27,5kg/ 30kg

DB fly: 4x 4kg/ 1x 5kg

DB press: 5kg/ 5kg/ 7,5kg/ 10kg/ 10kg

cable fly: 1/ 1/ 1/ 1/ 2

triceps push down: 25kg/ 30kg/ 30kg/ 35kg/ 40kg

overhead ext. : 25kg/ 30kg/ 30kg/ 35kg/ 35kg

dips: 5/ 6/ 5/ 5/ 5 (die 6 was ietsje gesjoemeld met diepte )

nog steeds submaximaal met gewichten, maar toch wel weer lekkere training. Vanaf hier weer lekker opbouwen.
    ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• Originally posted by Dinky Toy View Post
      nouja... dat dacht ik.... mijn trainer dacht wat anders
      haha! humor van die trainer.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• wel jammer dat ik nou benen/biceps moet doen op de meet
        tenzij ik me dan alweer niet aan mijn schema hou
        en ik ben nogal autistisch met mijn schema's

Comment

tenzij ik me dan alweer niet aan mijn schema hou
          en ik ben nogal autistisch met mijn schema's
          Hahaha, jij ook al?

Enne.......pssst ...welke meet?
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• beaudien toch! bodynet meet natuurlijk! zondag middag in almere er is een topic over (al is dat een beetje verwarrend; wel niet, almere- nieuwe gein- toch maar almere....

Comment

• Nette gewichten met je beentraining hoor!!

Originally posted by Dinky Toy View Post
              vanochtend voor de training nog weer een keer een ander sampeltje van een pre- workout geprobeerd.
              nou voor mij hoeft dat niet meer.

Ik heb gedurende de hele training een soort van continue opvlieger, en daar heb ik geen middeltjes voor nodig die heb ik zonder dat al genoeg.
              Verder merkte ik wel dat ik aan het eind van de benen training nog iets meer energie over had voor de biceps, maar dat kleine verschilletje weegt echt niet op tegen de hinder die ik er van heb.
              Ik vind pre workouts ook niet fijn. Ik word er té gejaagd van (dan ga ik smijten met gewichten), of juist misselijk.
              Maare, kan het niet zijn dat je beter gaat op een pre workout zonder cafeïne? Mijn mams zit er middenin, maar die reageert heel sterk op een bakkie koffie, en op bepaalde kruiden

Originally posted by Beaudien View Post
              Hahaha, jij ook al?

Enne.......pssst ...welke meet?
              Die meet, waar jij ook gewoon naar toe moet komen
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

beaudien toch! bodynet meet natuurlijk! zondag middag in almere er is een topic over (al is dat een beetje verwarrend; wel niet, almere- nieuwe gein- toch maar almere....
                O, van BN. Nee joh, daar zie ik mezelf niet staan, eerlijk gezegd.
                We gaan samen maar eens trainen, dat lijkt me veel leuker!
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by patriciaaa View Post

die meet, waar jij ook gewoon naar toe moet komen :d :d :d :d
                  te laat!!!

En over die pre workouts: ik gebruik dat ook niet. Ik hou absoluut niet van dat opgejaagde gevoel dat ik ervan krijg. En verder heb ik ook altijd een beetje bullshit gevoel bij die zooi: mijn wil om te trainen is motivatie en pre workout genoeg, ik heb daar echt geen middeltjes voor nodig.

Comment

• Goede instelling!!

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                      O, van BN. Nee joh, daar zie ik mezelf niet staan, eerlijk gezegd.
                      We gaan samen maar eens trainen, dat lijkt me veel leuker!
                      jammer hoor, was een fijne meet. Is echt goed om een paar mensen van BN in het echt te ontmoeten, dan blijken het ineens vrij normale gasten te zijn, en nog aardig ook

Maar een keer met jou samen trainen lijkt me ook wel leuk.

Comment

• Dinky ik vond dat je er echt goed uitzag guster..leuk je gesproken te hebben.

Comment

• zoals ik in mijn log al zei, leuk je ontmoet te hebben sympathieke vrouw met veel passie voor de sport.. keep it up!
                          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Trainen zit goed. En eten ook. Wij zaten al vol, maar dinky wilde nog wel een ronde
                            Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• Die pull ups blijven geweldig ahah.

Je ziet er goed uit! Leuk je gesproken te hebben.

Comment

jammer hoor, was een fijne meet. Is echt goed om een paar mensen van BN in het echt te ontmoeten, dan blijken het ineens vrij normale gasten te zijn, en nog aardig ook

Maar een keer met jou samen trainen lijkt me ook wel leuk.
                                ben de beroerdste niet

leuk je gezien te hebben. gezellig om je erbij te hebben!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X