Originally posted by Kevster
View Post
Suusje' s Shredding in Progress
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by quibus View PostJe kan natuurlijk ook zeggen, ik denk dat het meer is, maar waarom zou je aardig en beleefd tegen anderen blijven...."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
De huidplooimeting zegt toch echt ongeveer 16% volgens NSCA protocol. Maar bij vrouwen verschillen huidplooimetingen qua uitzien zowiezo heel erg. De een heeft meer vet op de benen dan de ander. Susanne heeft een meer mannelijk vetpatroon, zoals buik en onderrug. Maar haar andere plooien zijn vrij dun, wat dus de meting gemiddeld omlaag trekt. Alle metingen bij haar verricht zijn op dezelfde manier uitgevoerd dus qua progressie klopt het wel degelijk. Ik heb zo wel meer klanten die qua huidplooien veel anders uitkomen dan wat ik met oog zou schatten, hangt er maar net aan waar je plooien uit proportie zijn. Ikzelf heb op mijn rug redelijk dikke plooien waardoor de meting 2-3% hoger uit komt dan wat je, als je van de voorkant kijkt, zou schatten.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
of het er nu uitziet als 16% of niet, maakt mij niks uit. ik geloofde het zelf eerst ook niet, maar het is toch echt zo.
evengoed, nog teveel. die mannelijke vetjes moeten eraf smelten!
vandaar plan van aanpak de komende 7 weken:
UD2.0.jpg
UD2.0 lets rock!
eerste twee depletiontrainingen overleefd!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
56 minutes ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
4 uur geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
5 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment