110% motivation log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gisteren avond nog even naar mijn supps gekeken die nu gebruik en daarin kleine aanpassingen gemaakt.

vis olie zit er nu weer in om gezondheidsredenen en om wat meer kcals uit vet te halen.
    voor overdag heb ik EAA toevevoegd aan mijn water ,zodat er de hele dag een amino toevoer is en spieren kan sparen (op aanraden van john meadows)

het low carb verhaal met meer(veel) cardio begint nu en dan qua energie zijn tol te eisen,maar als ik de vooruitgang in de spiegel zie is het het allemaal waard.
    mijn lichaam reageerd nu het beste op weinig carbs en veel cardio als ik wil cutten.

straks rug en wat biceps

en morgen,....SUSHI REFEED MEALTIME!!!
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
      Gisteren avond nog even naar mijn supps gekeken die nu gebruik en daarin kleine aanpassingen gemaakt.

vis olie zit er nu weer in om gezondheidsredenen en om wat meer kcals uit vet te halen.
      voor overdag heb ik EAA toevevoegd aan mijn water ,zodat er de hele dag een amino toevoer is en spieren kan sparen (op aanraden van john meadows)

het low carb verhaal met meer(veel) cardio begint nu en dan qua energie zijn tol te eisen,maar als ik de vooruitgang in de spiegel zie is het het allemaal waard.
      mijn lichaam reageerd nu het beste op weinig carbs en veel cardio als ik wil cutten.

straks rug en wat biceps

en morgen,....SUSHI REFEED MEALTIME!!!
      Refeeds wat zouden we zonder die dagen moeten zijn op low carb . Geniet ervan gozer!
      Alles is gewoon rete zwaar op low carb, zelfs de cardio.. Wel zuur dat jij dan het beste reageert op zoveel cardio, wat minder was relaxter geweest waarschijnlijk, maar eh waar een wil is is een weg.
      "Straight outta gym"

Comment

• haha,ja daar heb je 100% gelijk in!

morgen is het benen dag en meteen daarna is het tijd voor sushi lunch,dus mega honger zal er zeker zijn na die training.

de rest van de week op low carb is goed vol te houden als ik bv weet dat er een refeed aankomt.
        Sushi is natuurlijk gewoon master

droog worden dmv weinig koolhy. en veel cardio is niet relaxt maar aan de andere kant gaat het groeien me een stuk makkelijker af.

Comment

haha,ja daar heb je 100% gelijk in!

morgen is het benen dag en meteen daarna is het tijd voor sushi lunch,dus mega honger zal er zeker zijn na die training.

de rest van de week op low carb is goed vol te houden als ik bv weet dat er een refeed aankomt.
          Sushi is natuurlijk gewoon master

droog worden dmv weinig koolhy. en veel cardio is niet relaxt maar aan de andere kant gaat het groeien me een stuk makkelijker af.
          Haha ja, dat heb ik ook. Het vooruitzicht van een refeed maakt veel goed. Zeker mentaal, want het is dan gewoon doorbijten.

Ah okay, dat scheelt dan weer. Ik heb nog niet echt een idee wat mij beter afgaat, droog worden en/of spiermassa aanzetten (met (minimaal) vet).

Hoe zwaar ben je nu bijv. met je lengte?
          "Straight outta gym"

Comment

• Vanmorgen toevallig nog gewogen 90.7 op 175 cm.

er is nu veel meer vet af dan dat het gewicht aangeeft.
            natuurlijk had ik al een x aantal maanden geen zak gedaan,dus er is ook een gedeelte wat terug komt.

Comment

• netjes, hoeveel % gok je nu op?
              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• teveel

ik zie alweer veel aders doorkomen en obliques kan ik weer zien enz enz.
                veel verschillen dus,maar nog lange na niet wat het moet zijn.

we hebben een vakantie geboekt en die datum hou ik aan om weer helemaal inshape te komen.
                na de vakantie ga ik weer met begleiding werken en daarvandaan zie ik wel weer .
                Last edited by Mvos; 04-05-2013, 08:15.

Comment

Vanmorgen toevallig nog gewogen 90.7 op 175 cm.

er is nu veel meer vet af dan dat het gewicht aangeeft.
                  natuurlijk had ik al een x aantal maanden geen zak gedaan,dus er is ook een gedeelte wat terug komt.
                  Kast, ik heb nog wel wat kg's te gaan voor dat gewicht bij mijn lengte. Ik ben benieuwd naar je foto's over een tijdje.
                  "Straight outta gym"

Comment

• vandaag rug gedaan en een beetje biceps plus wat ab routines.

pendley rows
                    5 sets +/- 10 reps
                    laatste 2 sets waren 1,5 reps en die waren pijnlijk,maar goed.

db rows
                    3 sets 10/12 reps

seated rows small
                    3 sets
                    laatste set 1,5 reps

pull down machine
                    2 sets tot failure en drop set

pull downs small
                    2 sets tot failure en drop set

straight arm rope pull downs
                    2 sets - erg langzame reps

bb shrugs
                    5 sets 12/15 reps

db shrugs
                    4 sets 10/12 reps

seated db curls
                    4 sets

ez bar curls
                    2 sets

daarna wat ab werk en het was weer gebeurd voor vandaag.

Comment

• Vanmorgen lekker benen getraind samen met mijn vrouw.

front squats
                      5 sets - 5/15 reps
                      laatste set was 130 x 5 en het was erg lang geleden dat ik weer wat zwaarder met front squats ben gegaan.
                      voelde lekker aan er voor de 2 sec pause onderin rekte alles lekker op.
                      moet wel nog steeds wennen aan de stang bijna tegen mijn keel aan.

db step ups (bankje)
                      3 sets - 20 kilo db's - 20 stappen

Superset kettlebell sumo squats & walking lunges
                      3 sets - 10 reps / 20 stappen (30 kilo kb & 16 kilo db's)

superset seated leg curl & leg extension
                      3 sets - 10 / 15 reps
                      laatste set was een drop set met 20 halve reps aan het einde

superset standing leg curl & lying leg curl (liggend ook met 1 been)
                      2 sets - 8/12 reps

leg press
                      2 sets - 3 voetstanden (hoog smal / middel smal / hoog wijd)
                      45 reps (15x3) - laatste reps waren echt dodelijk en soms was een rest/pause nodig om het af te maken.

Al met all een lekkere snelle en ook zware training.
                      minder focus op de "grote" oefeningen ,maar tijd genoeg genomen op de front squats die meer en meer een favoriet worden.

Nu ff snel douchen en sushi tijd

Comment

• Is ook het enige dat ik niet prettig vind aan de front squats, dat de stang tegen je keel aan gaat . Wel lekkere gewichten!

Comment

• Het is weer even wennen,maar met front squats kan ik wat smaller gaan staan dan met back squats en voel deze dus ook meer op andere delen.

gewicht was wel ok,maar totaal niet relevant.

als ik mijn reps vele malen langzamer uitvoer dan andere lijken mijn gewichten ook lager in mijn trainingen
                          gewichten zeggen dus vrij weinig over de intensiteit en de stimulatie van de die spieren.

Comment

• front squats zijn ook super voor de leg sweep..
                            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by jobr View Post
                              front squats zijn ook super voor de leg sweep..
                              Je meent het!

persoonlijk vind hack squat daarvoor nog veel meer geschikt aangezien je makkelijker je voeten kan verplaatsen.

Comment

Vandaag is mijn voeding goed geweest,maar low carbs hakt er wel in moet ik zeggen
                                De enige carbs waren 2 sneen volkoren brood bij mijn ontbijt en 50 gram havermout in mijn post WO shake.

avond eten was 400 gram biefstuk gebakken uitjes (alles gebakken in cocos olie)
                                en smiddags een gemalen spinazie shake.

vandaag ook bij eko plaza geweest en wat goede producten gekocht om te kijken hoe ik daar op reageer zoals speltbrood ,speltvlokken, bruin basmati rijst ,organische pindakaas & appel cider azijn.

Een woord : beest! Maar ik heb een vraag voor je, waarom heb je zoveel whey in je beker gegooit? Ik doe altijd 250 ml water met 37-39 gram whey poeder.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X