Iron Mind: Welcome to the New Age

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Training van maandag; borst, biceps, onderarmen

Paused bench press
    2 x 3 100kg
    1 x 2 100kg
    2 x 5 90-95kg

Incline paused bench press
    3 x 3-4 80kg

Standing cable fly
    3 x 10 40kg

3 x 10-12 bw + 3 x 6 - 10 + 35-40kg
    Wide grip push ups gevolgd door Seated incline cable fly

Straight bar curl
    3 x 8-10 30kg

Reverse bar curl
    3 x 6-8 25kg

3 x 10 14-16kg ea + 3 x 8-10 30kg
    Cross-body hammer curl + standing cable curl

3 x 8-12 + 3 x 8-12
    wrist curl + reverse wrist curl

Commentaar:

Training ging top maandag, borst zat echt stampvol. Supersetten voor borst voelt top.

Mind-muscle connectie met biceps wordt ook al beter, maar kan nog beter als ik het vergelijk met m'n triceps.

Onderarmen gaat toch altijd al top.
    "Straight outta gym"

Comment

• Training van zojuist

Delts, traps + hamstrings

Shoulder press
      5 x 60kg
      3 x 70kg
      F x 80kg (dit keer kwam ik tot ooghoogte i.p.v mondhoogte )
      1 x 70kg
      3 x 65kg
      5 x 60kg

Side raises
      6 x 8-12 6-7kg ea
      Partials, hele reps, verder voorover hangen, rechter op zitten, static holds etc.

Incline db reberse fly
      6 x 10-12 6-8kg ea
      Hele reps, static holds etc.

Incline db shrug
      3 x 10 30kg ea

Barbell shrug
      1 x 8 120kg
      2 x 6-8 130kg + laatste set 1 x 6-8 100kg

Stiff-legged deadlift
      4 x 8-10 90kg

Lying leg curl
      4 x 8-10 3-7 gewichten
      hele reps, laatste set dropset

Abductor machine
      3 x 8-10 full stack
      Adductor machine
      3 x 8-10 full stack

Commentaar:

Kwam paar lui tegen die me lang niet gezien hadden, kreeg positieve opmerkingen. Ik was echt veel gegroeid de aflopen tijd. aldus hun. Vetpercentage is natuurlijk ook wel gestegen, maar goed. Ik heb er voor gekozen om dat te laten voor wat het is, aangezien ik nou toch 12-14 weken ga cutten. Het is echter ook weer niet zo dat ik moddervet ben, hoewel ik dat zelf wel natuurlijk vind
      "Straight outta gym"

Comment

• Training van zojuist

Delts, traps + hamstrings

Shoulder press
        5 x 60kg
        3 x 70kg
        F x 80kg (dit keer kwam ik tot ooghoogte i.p.v mondhoogte )
        1 x 70kg
        3 x 65kg
        5 x 60kg

Side raises
        6 x 8-12 6-7kg ea
        Partials, hele reps, verder voorover hangen, rechter op zitten, static holds etc.

Incline db reverse fly
        6 x 10-12 6-8kg ea
        Hele reps, static holds etc.

Incline db shrug
        3 x 10 30kg ea

Barbell shrug
        1 x 8 120kg
        2 x 6-8 130kg + laatste set 1 x 6-8 100kg

Stiff-legged deadlift
        4 x 8-10 90kg

Lying leg curl
        4 x 8-10 3-7 gewichten
        hele reps, laatste set dropset

Abductor machine
        3 x 8-10 full stack
        Adductor machine
        3 x 8-10 full stack

Commentaar:

Kwam paar lui tegen die me lang niet gezien hadden, kreeg positieve opmerkingen. Ik was echt veel gegroeid de aflopen tijd. aldus hun. Vetpercentage is natuurlijk ook wel gestegen, maar goed. Ik heb er voor gekozen om dat te laten voor wat het is, aangezien ik nou toch 12-14 weken ga cutten. Het is echter ook weer niet zo dat ik moddervet ben, hoewel ik dat zelf wel natuurlijk vind
        "Straight outta gym"

Comment

• Metingen van de begin bulk, 1 na laatste meting en m'n laatste vor de cut.

27-5-2013 's avonds gemeten
          Gewicht: 77,3kg
          Vet-%: 8,2%
          Vet-Massa: 6,3kg
          VVM: 71,0kg
          Lichaamsvocht: 52,0kg

21-3-2014 's ochtends gemeten
          Gewicht: 87,8kg
          Vet-%: 11,3%
          Vet-Massa: 9,9kg
          VVM: 77,9kg
          Lichaamsvocht: 57,0kg

Had verwacht nog wel 1-2kg zwaarder te zijn bij de meting als ik 's avonds had gemeten, maar goed. Dat kwam nu even niet anders uit. Thuis woog ik bijv. 89kg en in de sportschool 87,8kg, dus dat is ook altijd al apart.

Boeit dat nee? Nee, want het gaat erom wat de spiegel laat zien. Vetmassa is sowieso wel toegenomen, maar daar heb ik die metingen niet voor nodig om dat te zien dat zie ikzelf ook wel.

Mijn eigen interpretatie van mijn gains de afgelopen tijd. Echt goed gegroeid, vele cm's weten toe te voegen aan m'n fysiek ondanks dat ik al tijdje geen "beginner" meer ben. Had ik het beter kunnen doen? Nee, sowieso niet. Heb er alles aangedaan om toch zo veel mogelijk VVM te gainen met zo min mogelijk vetmassa. Junk is 8/10 altijd ingecalculeerd en de avonden dat ik doorgehaald heb qua alcohol zijn ook op 1 hand te tellen. Helemaal niet junken (en dus ook geen alcohol) is ook niet leefbaar en boeit ook niet voor m'n resultaten in een bulk of wat dan ook. Dus vandaar mijn reactie dat ik het sowieso niet beter heb kunnen doen

Kortom, fucking tevreden met mijn resultaten, kracht is ook dikke prima toegenomen, maar mijn fysiek vooral. Ik ben vooral echt benieuwd wat er straks allemaal tevoorschijn komt en wat er van m'n massa overblijft.

Morgen en overmorgen de laatste trainingen.

Progressie foto's komen hopelijk morgen of overmorgen nog. Dat gaat een dik contrast worden qua bf% haha

#fatpeopleproblems
          Last edited by Iron Mind; 21-03-2014, 15:33.
          "Straight outta gym"

Comment

• Zooo dikke grapje. Ik teken voor jou stats, lekkere lappen tekst weer maar leuk om te lezen. 7 kilo VVM erbij is lekker hoor. Zeer goed gedaan en gaat zeker nog beter worden.
            En die 80 kg shoulder press komt wel goed.
            Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Ik ben benieuwd naar het resultaat van je cut als je nu pas de 11% aan tikt. Belooft aardig shredded te worden als je 12-14 weken wilt gaan ud2en
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Oude bekende die shockeren. Altijd leuk. Maar 11% is toch niks man
                Mind is everything.

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
                  Zooo dikke grapje. Ik teken voor jou stats, lekkere lappen tekst weer maar leuk om te lezen. 7 kilo VVM erbij is lekker hoor. Zeer goed gedaan en gaat zeker nog beter worden.
                  En die 80 kg shoulder press komt wel goed.
                  Ohja, die shoulder press komt ook wel goed, maar fysiek vertoon blijft het belangrijkste. Je past toch altijd je standaarden aan als groter wordt.

Originally posted by Gus View Post
                  Ik ben benieuwd naar het resultaat van je cut als je nu pas de 11% aan tikt. Belooft aardig shredded te worden als je 12-14 weken wilt gaan ud2en
                  Ik ook, ik ben er vergeten bij te vermelden dat het inductie meting is eh, dus dat neem ik altijd met een korreltje zout.

Originally posted by resike View Post
                  Oude bekende die shockeren. Altijd leuk. Maar 11% is toch niks man
                  Haha inderdaad. Kreeg al gelijk van paar de vraag of ik aan het kuren was. Behoorlijk dom dat er lui zijn die kuren en geen rekening houden met hun voeding.

Als je dan ook nog bagger traint is de cirkel helemaal rond van falen. Maar nee ik word raar aangekeken, alsof ik dan gewoon geluk heb qua genen dat ik zo gain. Onbetaalbaar zulke blikken alsof ik van een andere planeet lijk te komen waar iedereen er bij loopt als een Superman of He-Man

Ik schat m'n eigen bf wel hoger als 11% overigens, maar dat kan eenieder voor zichzelf oordelen als ik de foto's erop zet als ze gemaakt zijn.
                  Last edited by Iron Mind; 21-03-2014, 16:03.
                  "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post

Haha inderdaad. Kreeg al gelijk van paar de vraag of ik aan het kuren was. Behoorlijk dom dat er lui zijn die kuren en geen rekening houden met hun voeding.

Als je dan ook nog bagger traint is de cirkel helemaal rond van falen. Maar nee ik word raar aangekeken, alsof ik dan gewoon geluk heb qua genen dat ik zo gain. Onbetaalbaar zulke blikken alsof ik van een andere planeet lijk te komen waar iedereen er bij loopt als een Superman of He-Man
                    Jah mooi he. Gasten willen zichzelf gerust stellen. Niet om stoer te doen maar ik kreeg, vooral in het begin ook altijd van die blikken en opmerkingen. lekker links laten liggen, je weet wel beter!
                    Mind is everything.

Comment

• Originally posted by resike View Post
                      Jah mooi he. Gasten willen zichzelf gerust stellen. Niet om stoer te doen maar ik kreeg, vooral in het begin ook altijd van die blikken en opmerkingen. lekker links laten liggen, je weet wel beter!
                      Oh zo zie ik hetzelf niet, ik vermeld het ook niet om "tough guy" over te komen. Ik laat het gewoon weten om af en toe aan te geven hoe dom of onwetend sommige lui kunnen zijn en je dan in een "hokje" willen plaatse om hun eigen uitblijvende resultaten te rechtvaardigen.

"Hij gebruikt anabolen"
                      "Hij let op z'n eten, ik niet, want ik wil nog een leven hebben"
                      "Nee, ik hoef niet zo groot te worden als jou"

Heb er al best wat voorbij komen horen.

Conclusie blijft hetzelfde, enkel luisteren naar de positieve of kritiek opbouwende reacties. De rest wordt gewoon lekker vergeten

En ook al zou ik AAS gebruiken, who cares. Ik heb overigens helemaal niet de drang om m'n natty status te verdedigen, maar vind het wel grappig om die koppen van lui te zien die zeggen wel te gebruiken terwijl ze zo'n bagger fysiek hebben (in mijn ogen) voor een gebruiker.
                      Last edited by Iron Mind; 21-03-2014, 16:42.
                      "Straight outta gym"

Comment

• Haha dat 'hij let op zn eten, ik niet, want ik wil nog een leven hebben' krijg ik ook vaak genoeg te horen. Blijkbaar heb ik een kutleven omdat ik bijna nooit troep eet. Ben benieuwd wanneer ik er achter kom dat ik zwaar depressief ben
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                          Oh zo zie ik hetzelf niet, ik vermeld het ook niet om "tough guy" over te komen. Ik laat het gewoon weten om af en toe aan te geven hoe dom of onwetend sommige lui kunnen zijn en je dan in een "hokje" willen plaatse om hun eigen uitblijvende resultaten te rechtvaardigen.
                          Weet ik man! Ik bedoelde het niet zo, ben ook niet zo goed in dingen uitleggen.
                          Mind is everything.

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                            Haha dat 'hij let op zn eten, ik niet, want ik wil nog een leven hebben' krijg ik ook vaak genoeg te horen. Blijkbaar heb ik een kutleven omdat ik bijna nooit troep eet. Ben benieuwd wanneer ik er achter kom dat ik zwaar depressief ben
                            Ja, ik zou me volgens sommige ook al depressief moeten voelen . Nee toen ik vroeger een flinke dikkerd en later weer magere ecto was voelde ik me verre van top..

Originally posted by resike View Post
                            Weet ik man! Ik bedoelde het niet zo, ben ook niet zo goed in dingen uitleggen.
                            Nee, kerel. Je hebt het goed uitgelegd. Ik gaf jou enkel een bevestiging dat ik het ook niet allemaal vermeld om de stoere kerel uit te hangen.
                            "Straight outta gym"

Comment

• Story of my life de laatste 4 weken.

Nog 2 dagen proppen en dan cutten. #revealmymasterpiece

De blijdschap als ik straks minder mag eten is echt gigantisch dat weet ik nu al, hopen dat ik het ook 12-14 weken volhoud die gedachte
                              Last edited by Iron Mind; 21-03-2014, 22:03.
                              "Straight outta gym"

Comment

• Daar net rug, triceps getraind.

3 x 8-10 reps 50kg
                                behind the neck pulldown gevolgd door reguliere pulldown

3 x 8-10 + 8-10
                                high stretch v-bar pulldown gevolgd door v-bar pulldown

3 x 8-10
                                V-bar cable row

3 x 8-10 + 8-10
                                seated stretch rows gevolgd door underhand rows

3 x 8-12 + 10 + 5
                                Straight arm rope pulldowns gevolgd door weerstandband rows, partials etc.

3 x 6-10 30-50kg
                                Meadow rows

3 x 3 90kg
                                Close grip bench press

2 x 8-12 + 2-3 + 5-6 bw
                                One arm cable push down + cable extension en tijdens de rust dips

3 x 4-5 12kg ea + 8-10
                                One arm db extension + cable overhead extension

Commentaar:

Erg voldaan na deze training.
                                Lats zaten echt goed vol, mooi geoefend met stretch, rek werk, vasthouden en als afsluiter die meadow rows om te kijken waar ik deze oefening in me rug zou voelen als ze al voorbewerkt waren en ik voelde hem aardig goed in de lats. Weliswaar lager dan bij bijv. pulldowns of wat dan ook.

Morgen de laatste "bulk" training en dan rustdagje en dan depleten.

Ik heb er erg veel zin in !
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X