Iron Mind: Welcome to the New Age

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by quibus View Post
    tjonge jonge wat ben jij toch een

    baas
    baas
    baas
    baas
    baas
    baas
    Eeen fucking BAAS gast
    Ssssst Q, de rest heeft de foto's nog niet gezien . Verklap het nou niet.. (not srs)
    "Straight outta gym"

    Comment


    • Goed carb-load gaat top.

      Wel erg last van me insuline pieken door al die carbs en dat levert een duffe kop op.
      Vannacht ook al slecht geslapen en nu val ik de hele tijd zowat in slaap. Ik ga zo maar weer even 30 minuten liggen met de ogen dicht.

      Spullen al zo goed als klaar gelegd voor het weekend.

      To do list:
      - rest van de dag eten, wat vervelend..
      - kapper
      - goed slapen
      - morgenochtend hopelijk foto's laten maken
      - bf% meting in de gym
      - power workout vernietigen
      - weekendje van de wereld zijn
      "Straight outta gym"

      Comment


      • Gaat niet eens om je fotos man(wel natuurlijk) maar jou log moet je afdrukken en als boek verkopen..zo leerzaam voor onervaren alswel ervaren sporters.
        Heb het al tig keer gezegd maar vind gewoon dat je dat respect verdient, ik lees niet alles op bn, maar de logs van jou,mvos en inferno open ik altijd als eerste

        Comment


        • Originally posted by quibus View Post
          Gaat niet eens om je fotos man(wel natuurlijk) maar jou log moet je afdrukken en als boek verkopen..zo leerzaam voor onervaren alswel ervaren sporters.
          Heb het al tig keer gezegd maar vind gewoon dat je dat respect verdient, ik lees niet alles op bn, maar de logs van jou,mvos en inferno open ik altijd als eerste
          Hahaha, nou misschien is dat wel handig als sponsor idee voor later . Thanks Q.










          Ohja

          GUESS WHO's BACK BITCHES?!?!



          Ik drop zo pic's er op, want ik moest vrijdag max asap weg na me training om naar decibel te gaan, dus ik heb me power workout etc. niet gelogd, maar die ging toch kut maarja.. Foto's heb ik zelf ook nog niet vergeleken maar wel laten maken.
          "Straight outta gym"

          Comment


          • Schiet s op dan jonguh! Zit al half uur F5 te klikken
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

            Comment


            • jaa foto's

              je bent goed bezig gast, hoe was decibel?
              'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

              Comment


              • Decibel was top. Top weer, top sfeer, top mensen, top muziek. Echt zo bruut. Overal blije, vrolijke mensen. Af en toe wel wat wijsneusjes met opgepompte vochtkoppen en bf% 25+

                Positieve en uiteraard negatieve reacties gehad op me fysiek, festival outfit. Gelukkig interesseert me dat de neuk, want diegene die commentaar hadden daar hoef ik toch niets bij te halen. U mad, dat je zelf in een spijkerbroek loopt, omdat je geen benen traint? Gewoon dom ja knikken en zeggen:" Jammer joh" en vrolijk doorgaan .

                Ik wil volgend jaar daarom zeker naar Decibel, Tomorrowland en Defqon en de rest zie ik wel qua feesten.

                Verder ben ik gesloopt, ik heb 4x een marathon gelopen in dit weekend volgens mij. Voeding is echt goed clean gebleven voor een festival.

                Ik heb 2cm in een beker aan wodka op, verder 1 blikje pils en een slok whisky verder het hele weekend 0 alcohol op. Me maag kon het gewoon allemaal niet hebben en ik wilde niets forceren. Geen zin om ziek in me tent te liggen het hele weekend, dus verder enkel water gedronken als de ziekte.

                Voeding dit weekend bestond uit:
                - 15 blikken tonijn
                - 2 pakken brinta/havermout
                - heel volkoren brood
                - halve pot pindakaas
                - 500g groente uit een pot
                - 7,5L halfvolle melk
                - 1kg magere kwark

                en de schade is 1kg afgevallen, maar dat zal wel vocht zijn. Verder geen junk behalve dat beetje alcohol, maar ik had er gewoon geen behoefte aan. Ikzelf heb namelijk een kut hekel aan honger en dit soort voer zorgde er voor dat ik weinig honger heb gehad het weekend, want de hele dag zo staan te stuiteren nou dat schiet mijn metabolisme door het dak. Het resultaat is dan ook een onstilbare honger; maaltijden van 500g groente + 3 blikken tonijn + 8 boterhammen + 1L melk waren dan net genoeg om m'n honger voor een paar uur kwijt te raken. Plus ik heb al die kcal sowieso nodig gehad om nog een beetje te kunnen "presteren" op het festival, aangezien ik geen ondersteunende middelen heb gebruikt (lees: pillen of andere drugs).


                Kortom, beste weekend van dit jaar tot nu toe. Ik ben echt finaal uit me plaat gegaan dit weekend. Gewoon een weekend van de wereld geweest, heerlijk.
                Last edited by Iron Mind; 19-08-2013, 13:34.
                "Straight outta gym"

                Comment


                • Week 3, UD2.0
                  Gewichten van de squat en deadlift vergeleken met week 1 UD2.0.
                  Ik zal het gevloek jullie besparen tot bij het commentaar

                  Power workout
                  Werksets


                  Squat met belt
                  1 x 3 120kg (-5kg)
                  1 x 1 120kg + 2 100kg (-5-25kg)
                  1 x 5 100kg (-30kg, +3 reps)
                  Dit ging echt nergens over, ik kon wel huilen, wtf was dit nou weer dan?

                  Barbell bench press
                  1 x 1 95kg + 2 90kg (vorige keer 1 x 3 92,5kg)
                  1 x 2 + Fail 90kg (-2,5kg, -1 rep)
                  1 x 3 85kg (-7,5kg, +1 rep)
                  Bagger

                  Barbell row
                  1 x 3 80kg (-7,5kg)
                  1 x 3 82,5kg (-2,5kg)
                  1 x 3 82,5kg (+2,5kg, -3 reps)
                  Techniek ging weer niet zo lekker met vermoeid gevoel

                  Incline barbell press
                  1 x 1 80kg + 2 75kg (vorige keer 1 x 3 72,5kg)
                  1 x 3 75kg (gelijk)
                  1 x 2 + F 75kg (vorige keer 1 x 2 80kg + 1 75kg)

                  Pull up
                  3 x 3 bw+27,5kg (+2,5kg)

                  Deadlift met belt, straps
                  1 x 3 150kg (-15kg)
                  1 x 1 140kg (-25kg, -2 reps)
                  1 x 5 120kg (-45kg, +2 reps)
                  0 energie hier, ik kreeg het gewoon niet voor elkaar, snap er niets van)

                  Overhead press
                  2 x 3 55kg (-5kg)
                  1 x 4 55kg (-5kg, +1 rep)


                  Db Lateral raise
                  3 x 8-10 8-12kg ea (geen vergelijking)
                  Nog minder lat activatie dit keer, getracht te bewerkstelligen

                  Standing calf raise machine
                  1 x 8 full stack + 5kg (+5kg, -2 reps)
                  2 x 6 full stack + 5kg (+5kg, -2 reps)
                  Goede stretch onderin en bovenin vasthouden

                  EZ-bar Barbell curl
                  1 x 5 30kg (-5kg)
                  1 x 3 35kg (gelijk)
                  Techniek was nog acceptabel, geprobeerd elleboog zo min mogelijk mee naar voren te laten bewegen

                  Close grip bench press
                  1 x 3 80kg (gelijk)
                  1 x 2 + 1 80kg (-2,5kg, -1 rep)


                  Commentaar:
                  Bizar slechte training net als in week 1, het lijkt erop dat ik maar 1x in de x aantal weken bij UD2.0 me oude PR’s verpletter om de daarop volgende training te presteren als een zoutzak ondanks dat me voeding identiek blijft. Het zal wel aan externe factoren liggen vermoed ik (minder slaap, stress in de thuisomgeving etc.), ik had bij deze training pas net 20 minuten me ontbijt op, aangezien ik foto’s wilde laten maken en ik moest me spullen pakken voor decibel. Nu geloof ikzelf niet dat zoiets als een “te laat” ontbijt zo’n bagger training veroorzaakt, want ik ben enkel geïnteresseerd in resultaten en ik ben niet op zoek naar excuses. Achja je hebt resultaten of excuses, maar allebei kan je niet hebben. In dit geval heb ik geen resultaten, maar ook geen excuses. Ik ben namelijk altijd zelf nog verantwoordelijk voor m’n eigen presteren in de gym. Zucht; hierdoor wel met een gigantisch kut gevoel naar decibel gegaan, maar eenmaal daar aangekomen me stemming niet meer laten verpesten en een weekend van de wereld geweest.
                  "Straight outta gym"

                  Comment


                  • Resultaten van de metingen van het einde van m’n UD2.0 t/m m’n volgende cut. In de tussen periode heb ik 7 weken gebulkt en ook nog 2 weken vakantie gehad. Het resultaat van 9 weken “bulk” en 3 weken cutten = 12 weken vooruitgang of achteruitgang gemeten, aldus de metingen. Het leek mij het meest verstandig om deze resultaten met elkaar te vergelijken, aangezien ik hierdoor het “beste” beeld te zien zou kunnen krijgen wat ik aangekomen zou zijn aan “kwaliteits”massa.

                    Inductie meting
                    27-5-2013 (einde 8 weken UD2.0) ’s avonds gemeten
                    Gewicht: 77,3kg
                    Vet-%: 8,2%
                    Vet-Massa: 6,3kg
                    VVM: 71kg
                    Lichaamsvocht: 52kg

                    16-8-3013 (einde 9 weken bulk + 3 weken UD2.0) ’s ochtends gemeten
                    Gewicht: 78,2kg
                    Vet-%: 8,5%
                    Vet-Massa: 6,7kg
                    VVM: 71,5kg
                    Lichaamsvocht: 52,3kg

                    Huidplooi 27-5-2013 (einde 8 weken UD2.0) ’s avonds gemeten
                    14mm totaal (4punts)
                    3,85% bf

                    Huidplooi 16-8-2013 (einde 9 weken bulk + 3 weken UD2.0) ’s ochtends gemeten
                    14mm totaal (4punts)
                    3,85% bf

                    Eigen weegschaal meting 27-5-2013 (einde 8 weken UD2.0) ’s nuchter, na behoefte gemeten
                    Gewicht: 76kg

                    Eigen weegschaal meting (einde 8 weken UD2.0) ’s nuchter, na behoefte gemeten
                    Gewicht: 78,1kg

                    Conclusie:
                    verwaarloosbaar verschil qua vooruitgang volgens mij. Ik word er in ieder geval niet wijzer van. Zoals het er hiernaar uit zie heb ik maar wat lopen kloten de afgelopen 12 weken. Ik zou namelijk 0,3kg vocht zijn aangekomen en 0,4kg vet in die 12 weken tijd, aldus de metingen.
                    Kracht is wel lekker vooruit gegaan in de tussentijd, naar mijn mening. Behalve tijdens UD2.0 dan, behalve in week 2 tijdens mijn piek momentje.

                    Qua eigen metingen heb ik wel vooruitgang geboekt, aangezien de omstandigheden hetzelfde waren toentertijd namelijk beide gewichten waren de ochtenden na de carb-load waar ik dus het zwaarste en volste zou moeten zijn t.o.v. alle andere gewichten.

                    Hier de foto’s van mijn ene periode na 8 weken UD2.0. De back double biceps en back lat spread z’n foto’s van 9-8-2013 i.p.v. 16-8-2013 omdat de foto’s van me rug zijn mislukt doordat ik zo moest haasten met poseren en me broer drukt maar wat om er maar zo snel mogelijk vanaf te zijn, helaas. De belichting is daardoor weer anders, maar dan kijk ik maar vooral naar de andere lijnen etc.

                    26-5-2013
                    Abdominal thigh


                    16-8-2013
                    Abdominal thigh


                    26-5-2013
                    Back double bicep


                    16-8-2013 (eigenlijk foto’s van 9-8-2013, maar de foto’s van 16-8-2013 van rug zijn mislukt doordat ik zo moest haasten met poseren en me broer drukt maar wat om er maar zo snel mogelijk vanaf te zijn)
                    Back double bicep

                    26-5-2013
                    benen


                    16-8-2013
                    benen


                    26-5-2013
                    front benen


                    16-8-2013
                    front benen



                    26-5-2013 (eigenlijk foto’s van 9-8-2013, maar de foto’s van 16-8-2013 van rug zijn mislukt doordat ik zo moest haasten met poseren en me broer drukt maar wat om er maar zo snel mogelijk vanaf te zijn)
                    Lat spread


                    16-8-2013
                    Lat spread





                    26-5-2013
                    Front lat spread

                    16-8-2013
                    Front lat spread




                    26-5-2013
                    Side chest


                    16-8-2013
                    Side chest

                    26-5-2013
                    Side triceps


                    16-8-2013
                    Side triceps




                    26-5-2013
                    Most muscular


                    9-8-2013 (deze was ik vergeten om te laten maken 16-8-2013, dus daarom deze van 9-8-2013, helaas ook andere belichting)
                    Most muscular


                    Commentaar:
                    Hier mijn “progressie” van ruwweg de afgelopen 12 weken, aangezien de metingen nogal tegenvallen zou dit moeten aanwijzen of het allemaal zin gehad heeft de afgelopen 12 weken.

                    Ik ga op trainingsdagen op 4000kcal zitten en op rustdagen op 3700kcal. En evt. kcal verlagen als ik te hard stijg qua gewicht per week, maand. Een iets minder conservatieve houding dit maal in mijn “bulk”, maar even kijken of hoe z’n vruchten zou afwerpen, omdat ik op rustdagen nou niet bizar veel omlaag ga.
                    Hoog in eiwitten, hoog in carbs en gemiddeld hoog in vetten.

                    Schema gaat weer PHAT worden de komende 8 weken en dan misschien even deloaden qua oefeningen en vooral volume om daarna weer volgas met iets als PHAT door te knallen om stagneren te voorkomen. De afwisseling van laag in reps vs. hoog in reps en weinig volume vs. hoog volume doet m'n lichaam goed heb ik het idee.

                    Commentaar is altijd welkom, meer dan welkom zelfs. (Opbouwende) Kritiek uiteraard ook, aangezien ik daar enkel van kan leren. Aangezien meerdere meningen altijd vanuit verschillende invalshoeken komen en dat verrijkt altijd enkel mijn eigen visie en dat waardeer ik altijd.

                    Dus schroom niet om wat te melden over de algehele progressie, het gehele fysiek an sich of de manier van poseren.

                    Jammer, dat een aantal foto’s niet helemaal lekker te vergelijken zijn, maar daar doe ik even niets aan, helaas. Het betreft de most muscular, back double bicep en de back lat spread.

                    In ieder geval op naar de 85kg droog voor de volgende zomer! Dat is een hoge inzet, maar dat drijft me ertoe om als een bezetene bezig te blijven.
                    Last edited by Iron Mind; 19-08-2013, 16:46.
                    "Straight outta gym"

                    Comment


                    • Originally posted by Iron Mind View Post
                      Resultaten van de metingen van het einde van m’n UD2.0 t/m m’n volgende cut. In de tussen periode heb ik 7 weken gebulkt en ook nog 2 weken vakantie gehad. Het resultaat van 9 weken “bulk” en 3 weken cutten = 12 weken vooruitgang of achteruitgang gemeten, aldus de metingen. Het leek mij het meest verstandig om deze resultaten met elkaar te vergelijken, aangezien ik hierdoor het “beste” beeld te zien zou kunnen krijgen wat ik aangekomen zou zijn aan “kwaliteits”massa.

                      Inductie meting
                      27-5-2013 (einde 8 weken UD2.0) ’s avonds gemeten
                      Gewicht: 77,3kg
                      Vet-%: 8,2%
                      Vet-Massa: 6,3kg
                      VVM: 71kg
                      Lichaamsvocht: 52kg

                      16-8-3013 (einde 9 weken bulk + 3 weken UD2.0) ’s ochtends gemeten
                      Gewicht: 78,2kg
                      Vet-%: 8,5%
                      Vet-Massa: 6,7kg
                      VVM: 71,5kg
                      Lichaamsvocht: 52,3kg

                      Huidplooi 27-5-2013 (einde 8 weken UD2.0) ’s avonds gemeten
                      14mm totaal (4punts)
                      3,85% bf

                      Huidplooi 16-8-2013 (einde 9 weken bulk + 3 weken UD2.0) ’s ochtends gemeten
                      14mm totaal (4punts)
                      3,85% bf

                      Eigen weegschaal meting 27-5-2013 (einde 8 weken UD2.0) ’s nuchter, na behoefte gemeten
                      Gewicht: 76kg

                      Eigen weegschaal meting 16-8-2013 (einde 3 weken UD2.0), 's ochtends na behoefte gemeten
                      Gewicht: 78,1kg

                      Conclusie:
                      verwaarloosbaar verschil qua vooruitgang volgens mij. Ik word er in ieder geval niet wijzer van. Zoals het er hiernaar uit zie heb ik maar wat lopen kloten de afgelopen 12 weken. Ik zou namelijk 0,3kg vocht zijn aangekomen en 0,4kg vet in die 12 weken tijd, aldus de metingen.
                      Kracht is wel lekker vooruit gegaan in de tussentijd, naar mijn mening. Behalve tijdens UD2.0 dan, behalve in week 2 tijdens mijn piek momentje.

                      Qua eigen metingen heb ik wel vooruitgang geboekt, aangezien de omstandigheden hetzelfde waren toentertijd namelijk beide gewichten waren de ochtenden na de carb-load waar ik dus het zwaarste en volste zou moeten zijn t.o.v. alle andere gewichten.

                      Hier de foto’s van mijn ene periode na 8 weken UD2.0. De back double biceps en back lat spread z’n foto’s van 9-8-2013 i.p.v. 16-8-2013 omdat de foto’s van me rug zijn mislukt doordat ik zo moest haasten met poseren en me broer drukt maar wat om er maar zo snel mogelijk vanaf te zijn, helaas. De belichting is daardoor weer anders, maar dan kijk ik maar vooral naar de andere lijnen etc.

                      26-5-2013
                      Abdominal thigh


                      16-8-2013
                      Abdominal thigh


                      26-5-2013
                      Back double bicep


                      16-8-2013 (eigenlijk foto’s van 9-8-2013, maar de foto’s van 16-8-2013 van rug zijn mislukt doordat ik zo moest haasten met poseren en me broer drukt maar wat om er maar zo snel mogelijk vanaf te zijn)
                      Back double bicep

                      26-5-2013
                      benen


                      16-8-2013
                      benen


                      26-5-2013
                      front benen


                      16-8-2013
                      front benen



                      26-5-2013 (eigenlijk foto’s van 9-8-2013, maar de foto’s van 16-8-2013 van rug zijn mislukt doordat ik zo moest haasten met poseren en me broer drukt maar wat om er maar zo snel mogelijk vanaf te zijn)
                      Lat spread


                      16-8-2013
                      Lat spread





                      26-5-2013
                      Front lat spread

                      16-8-2013
                      Front lat spread




                      26-5-2013
                      Side chest


                      16-8-2013
                      Side chest

                      26-5-2013
                      Side triceps


                      16-8-2013
                      Side triceps




                      26-5-2013
                      Most muscular


                      9-8-2013 (deze was ik vergeten om te laten maken 16-8-2013, dus daarom deze van 9-8-2013, helaas ook andere belichting)
                      Most muscular


                      Commentaar:
                      Hier mijn “progressie” van ruwweg de afgelopen 12 weken, aangezien de metingen nogal tegenvallen zou dit moeten aanwijzen of het allemaal zin gehad heeft de afgelopen 12 weken.

                      Ik ga op trainingsdagen op 4000kcal zitten en op rustdagen op 3700kcal. En evt. kcal verlagen als ik te hard stijg qua gewicht per week, maand. Een iets minder conservatieve houding dit maal in mijn “bulk”, maar even kijken of hoe z’n vruchten zou afwerpen, omdat ik op rustdagen nou niet bizar veel omlaag ga.
                      Hoog in eiwitten, hoog in carbs en gemiddeld hoog in vetten.

                      Schema gaat weer PHAT worden de komende 8 weken en dan misschien even deloaden qua oefeningen en vooral volume om daarna weer volgas met iets als PHAT door te knallen om stagneren te voorkomen. De afwisseling van laag in reps vs. hoog in reps en weinig volume vs. hoog volume doet m'n lichaam goed heb ik het idee.

                      Commentaar is altijd welkom, meer dan welkom zelfs. (Opbouwende) Kritiek uiteraard ook, aangezien ik daar enkel van kan leren. Aangezien meerdere meningen altijd vanuit verschillende invalshoeken komen en dat verrijkt altijd enkel mijn eigen visie en dat waardeer ik altijd.

                      Dus schroom niet om wat te melden over de algehele progressie, het gehele fysiek an sich of de manier van poseren.

                      Jammer, dat een aantal foto’s niet helemaal lekker te vergelijken zijn, maar daar doe ik even niets aan, helaas. Het betreft de most muscular, back double bicep en de back lat spread.

                      In ieder geval op naar de 85kg droog voor de volgende zomer! Dat is een hoge inzet, maar dat drijft me ertoe om als een bezetene bezig te blijven.
                      Foutje hersteld qua datum van eigen weegschaal meting..
                      "Straight outta gym"

                      Comment


                      • hoewel het verwchil met 26-5-2013 kwa massa en VP klein is, oog je wel groter/voller op 16-8-2013
                        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

                        Comment


                        • Originally posted by Teddek View Post
                          hoewel het verwchil met 26-5-2013 kwa massa en VP klein is, oog je wel groter/voller op 16-8-2013
                          Thanks, kerel!


                          Zojuist net getraind.

                          Week 1 + 7 , PHAT
                          Gewichten vergeleken met m’n beste prestaties qua kracht tijdens PHAT en UD2.0

                          Dag 1 UB power day
                          Werksets


                          Bench press (3-5 minuten)
                          1 x 3 90kg (-2,5kg)
                          1 x 2 + 1 met hulp 95kg (+2,5kg, -1 rep)
                          1 x 3 92,5kg (+1 rep)

                          Barbell row (3 minuten)
                          1 x 3 90kg (+2,5kg)
                          1 x 5 90kg (+5kg, +2 reps)
                          1 x 4 92,5kg (+10kg, +1 rep)
                          techniek was in orde voor me gevoel, rug bleef mooi recht. Alleen de hoek kon ik lastig inschatten bij mezelf

                          Incline bench press (3 minuut)
                          1 x 2 80kg + 2 77,5kg (goed; vorige keer 1 x 3 72,5kg + 3 70kg)
                          1 x 2,5 77,5kg + 1 na 30 sec rust 77,5kg (goed; vorige keer 1 x 3 75kg)

                          Pull ups, schouderbreedte (2-3 minuut)
                          3 x 3 bw+30kg (+2,5kg)
                          Kin komt telkens net niet boven de stang uit, maar wel zo hoog mogelijk verder, deadstop dat dan weer wel.

                          Overhead press (3 minuten rust)
                          1 x 3 60kg (gelijk)
                          1 x 1 65kg (+5kg, -2 reps)
                          1 x 3 62,5kg (+2,5kg, volgens mij VPR, maar ik weet het niet zeker)
                          Wat moeite met me balans, misschien volgende keer belt gebruiken om me wat zekerder te voelen

                          Close grip bench press (2-3 minuten rust)
                          1 x 2 85kg + 1 80kg (+5kg eerste 2 reps)
                          1 x 3 82,5kg (+2,5kg)
                          1 x 3 82,5kg (gelijk)
                          Ik word op deze ook steeds sterker, voelt goed.

                          Db lateral raise (iets voorover gebogen, zittend, staand, niet locken onderin), (60 sec rust)
                          1 x 8 10kg ea
                          1 x 6-8 10kg ea
                          1 x 8 10kg ea
                          1 x 8 8kg ea
                          Op gevoel bezig geweest, kan nog beter.

                          EZ bar curls (60-90 sec rust)
                          3 x 3 32,5kg (-2,5kg)
                          geprobeerd me elleboog zo min mogelijk naar voren te laten komen, maar techniek boeit met deze dag wat minder qua barbell curl dan bij de hypertrofie dag.

                          Commentaar:
                          Goede training, zeker na een energiek weekend zoals deze en met minder kcal dan me lichaam nodig heeft gehad, want je bonkt er toch zo’n 4000-5000kcal doorheen vermoed ik zo als je de hele dag staat te stuiteren en dat aantal kcal heb ik bij lange na niet gehaald vermoed ik.

                          Jammer dat die 95kg bench er net niet inzat, want dat was een PR geweest dan.

                          Verder gaat alles omhoog, ik voel me sterk en fit en ik blijf me kcal daarom op de rustdagen dit maal ook hoger houden om me lichaam zo anabool mogelijk te houden. Kijken wat er gaat gebeuren op de weegschaal en in de gym. Het ziet er in ieder geval veelbelovend uit als ik morgen ook zo’n training weer neer kan zetten!


                          Qua voeding gooi ik overal weer 200kcal bij, dus dat kom ik op zo'n 4000kcal op trainingsdagen uit en op zo'n 3700kcal op rustdagen.

                          Cardio laat ik deze week even schieten of tenminste geen geplande cardio.
                          "Straight outta gym"

                          Comment


                          • Week 2 + 7, PHAT

                            Dag 2 LB power day
                            Werksets


                            Deadlift met belt, straps
                            3 x 3 167,5g (V)PR!!! (+2,5kg t.o.v. UD2.0 power workout week 2)
                            Rug bolde sowieso wel de laatste rep van de laatste set, maar voor de rest zat ik wel in de “veilige” zone qua uitvoering, naar mijn idee. Tenminste dat zegt me gevoel.

                            Front squat, relatief smalle stand, tenen vooruit met belt (geen vergelijking, andere reprange)
                            2 x 3 100kg (V)PR!!! (ik heb nog nooit meer gelift hiermee namelijk J)
                            1 x 2 100kg + 3 90kg
                            Heavy as fuck, diepte was ruim in orde

                            Back squat high bar (vergeleken met PHAT week 7, want bij UD2.0 doe ik geen front squat na me deadlift en dit kost me kg’s op de squat)
                            1 x 2 110kg (+10kg, -1 rep)
                            2 x 5 100kg (+2 reps)
                            Blijft nog beetje klooien, goed me bovenrug op spanning houden dat scheelt veel. Op blijven letten dan me knieën de “buiging” inzetten en niet me glutes.

                            Leg press (tot en met 90 graden) (geen vergelijking)
                            3 x 3 260kg
                            Nadruk blijven leggen op de quads hier

                            Standing calf raise machine
                            3 x 6 full stack + 5kg (+5kg)
                            Maximale rek onderin, static holds etc. etc.

                            Extra: Lying leg curl (stand 10 boven, 9 onder)
                            1 x 5 12 gewichten
                            2 x 4 12 gewichten
                            Met deze reprange voelde ik me hamstrings ziek goed, goede manier om de “diepere” vezels aan te pakken tenminste zo voelde het.

                            Commentaar:
                            Aantal PR’s geknald op de deadlift en front squat en dat is top. Ik voelde me vandaag niet zo lekker, snotterig etc, desondanks een top training neergezet.

                            Ik zal de volgende power workouts de main lifts laten filmen als me trainingsmaat weer meetraint, aangezien ik wel weer eens wil kijken hoe de squat, deadlift en bench press gaan.
                            Morgen lekker een rustdag en donderdag weer rug en schouders trainen. Zin in.



                            Verder sprak de sportschool eigenaar me aan of dat ik een keer mee wilde gaan kijken bij een wedstrijd van de IFBB back stage etc, aangezien hij daar contacten heeft. En uiteraard ben ik daar op in gegaan. Hij zei zelfs dat ik al goed droog was en zo het podium op kon, maar daar maakte ik bezwaar tegen, aangezien m’n onderlichaam dan toch een stuk droger moet zijn en daar kreeg ik toch dan wel weer gelijk in. Maar hij zei dat het zat meeviel en dat ik het zelf niet zo zag zoals hij het zag. Naja dat vat ik dan maar positief op en zie het maar als motivatie om zo bezig te blijven, want me fysiek valt op in de sportschool qua droog zijn i.c.m. m’n VVM (in deze sportschool tenminste wel, haha. In de grotere steden is het natuurlijke een hele andere omgeving qua grote jongens..).

                            Maar goed het blijft toch wel leuk om te horen en dat komt de motivatie weer ten goede.
                            "Straight outta gym"

                            Comment


                            • Gaat nu weer lekker na die verrotte power workout laatst. Hoeveel weken bulken voor je er weer een paar cut cycles tegenaan gooit? 8-12?
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

                              Comment


                              • Originally posted by dynobet View Post
                                Gaat nu weer lekker na die verrotte power workout laatst. Hoeveel weken bulken voor je er weer een paar cut cycles tegenaan gooit? 8-12?
                                Ik hoop meer dan 12 weken te kunnen bulken dit maal. Het zal van me fysiek afhangen hoe of wat. Ik wil namelijk wel die 85kg bereiken of zo dichtbij mogelijk bereiken, dus ik wil niet te vaak switchen van bulk naar cut, maar ik ga het meemaken. Ik ben ook wel benieuwd hoe het me afgaat, aangezien ik ditmaal me kcal ook relatief hoog houd op rustdagen i.t.t. me vorige "bulk". Gewicht is momenteel rond de 78kg, dus veel gewicht ben ik niet kwijt geraakt de afgelopen 3 weken. Ik woog namelijk 79kg toen ik UD2.0 begon. Nu kan dat natuurlijk gunstig of ongunstig zijn, maar ik ben wel van de positieve instelling van nature..
                                Last edited by Iron Mind; 20-08-2013, 22:30.
                                "Straight outta gym"

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X