Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Commentaar:
Fullbody gedaan vandaag. Twee dagen niet getraind en volledig hersteld. Weinig kans dat ik morgen kan gaan trainen dus vandaar voor de zekerheid de fullbody. Als het wel lukt dan zal het uit wat dips, pull ups en armen bestaan. De beste wensen nog voor 2015!
Commentaar.
Vandaag een puntsmeting laten doen om even een overzicht te krijgen van waar ik sta. 1.83m, 91,8kg, 13,1%. Langzaam naar de 100kg toe werken en het vp tussen de 12-15% houden. Wanneer ik de 100kg heb bereikt wil ik het langzaam naar de 10-12% brengen. Sommige zullen dit aan de hoge kant vinden maar ik heb verder geen ambities om in een slipje op het podium te staan. Verder heb ik ook niet de behoefte om mijn shirt uit te doen op een festival dus dat komt goed uit. Ik zal het proberen wekelijks bij te houden door middel van de weegschaal.
Training van vandaag was verdomd lekker moet ik zeggen. Bovenstaand schema kan ik eigenlijk ook gewoon vier keer per week pakken als ik hier de tijd voor heb. Ik denk niet dat een enkele benen/borst/rug oefening zoveel invloed heeft op je training de dag daarna. Maar dat zien we vanzelf.
Ik denk dat jij dat wel aan kan, als ik zie hoe vlot jij herstelt van blessures en ook gezien je leeftijd...Dus zul je waarschijnlijk die A+B makkelijk beide 2x per week kunnen doen. Maar ja zoals je zelf al zegt je komt er vanzelf wel achter.
Ik denk dat jij dat wel aan kan, als ik zie hoe vlot jij herstelt van blessures en ook gezien je leeftijd...Dus zul je waarschijnlijk die A+B makkelijk beide 2x per week kunnen doen. Maar ja zoals je zelf al zegt je komt er vanzelf wel achter.
We gaan het meemaken East Had je die schema's nog ontvangen die ik je gepmd had? Niks meer van je vernomen daarna namelijk.
We gaan het meemaken East Had je die schema's nog ontvangen die ik je gepmd had? Niks meer van je vernomen daarna namelijk.
Ik weet dat je een pdf van jim wendler had gestuurd enik je had geantwoord dat ik jim wendler iets te weinig volume vind. Je zei toen dat je nog even zou kijken of je iets kon creeeren daarna eigenlijk niks meer gezien. Miss heb ik wat gemist?
Ik weet dat je een pdf van jim wendler had gestuurd enik je had geantwoord dat ik jim wendler iets te weinig volume vind. Je zei toen dat je nog even zou kijken of je iets kon creeeren daarna eigenlijk niks meer gezien. Miss heb ik wat gemist?
Hmm of het is bij mij fout gegaan. Ik stuurde het toen de tijd via mijn mobiel. Ik zal vanmiddag even kijken!
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment