Originally posted by Mvos
View Post
Aldo's Log.
Collapse
X
-
Ken ze eigenlijk alleen plate loaded waar je zowel onder als boven schijven kan plaatsen om de weerstand te veranderen.
Inderdaad erg fijne machine.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Aldo Raine View PostZou ook goed kunnen hoor. In mijn gym heet het een Peck dek. Het is een vrij simpel ding maar ideaal. Zijn maar weinig machine's waarmee je vier verschillende spiergroepen kan pakken. Je kan er ook nog een row mee doen namelijk.
Kan je er ook normaal mee peckdekken?
Ik zie die mogelijkheid niet.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by east1977 View PostAls de oudste de deur uit is weet ik wat ik op zolder ga doen gheghe. En aangezien ik eigenlijk toch alleen de compounds leuk vind is het lekker makkelijk.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostEn een bankje, n00b, gebruik jij yahoo ofzo
Dat zou echt ultiem zijn zo vaak trainen als ik wil, dan zou ik echt 5-6 keer squatten per week, benchen en deadliften tot ik er bij neer val. Het is heel raar als ik 1 van deze oefeningen niet gedaan heb dan heb ik niet het gevoel te hebben getraind.
btw sorry voor de logvervuiling, ik draaf door.Goed gejat is het halve werk!
Comment
-
Originally posted by east1977 View Postik ben een BINGeling .
Dat zou echt ultiem zijn zo vaak trainen als ik wil, dan zou ik echt 5-6 keer squatten per week, benchen en deadliften tot ik er bij neer val. Het is heel raar als ik 1 van deze oefeningen niet gedaan heb dan heb ik niet het gevoel te hebben getraind.
btw sorry voor de logvervuiling, ik draaf door.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
UB/LB 3.1
Bench press
8x80kg
8x80kg
1x5x90kg
2x3x92,5
2x3x95kg +2,5kg
Bent over row
5x5x85kg
Dips
1x5+30kg
1x5+35kg
1x3+40kg
1x3+45kg
Lat pulldown
3x15x70kg
Cable flyes
3x15x20kg
Viking shoulder press
3x18x75kg +5kg -2reps
Viking shruggs
3x15x100kg
V-bar extensions
3x15x30kg
3x12x35kg
3x10x40kg
Commentaar.
Geen biceps. Spaar ik voor de deadlift van morgen. Ben benieuwd hoe LB zal gaan, knietje op mijn bil gehad gister met de wedstrijd dus redelijk blauw. Verder prima training.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by Aesthetic and Athletic View PostHeb even snel de laatste pagina's gelezen, lekker no-nonsense schema heb je daar
Trouwens, ik zie wel de leg extensions in je LB schema voorbij komen. Is er ook een reden dat je de hamstrings niet apart doet? Omdat je ze al voldoende met good mornings, squat en deadlift meepakt?Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
UB/LB 3.2
Squat
20x50kg
2x8x80kg
2x5x110kg
1x3x130kg
1x3x140kg
1x3x145kg
Deadlift
12, 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5x110kg
Bicep curls
25x30kg
20x30kg
15x30kg
Calve raises
3x15x200kg
Ab wheel
3x10
Commentaar:
Squat viel niet tegen ondanks het wat zure onderstel geen extra kilo's geteld want het was niet volledig. Alle sets en reps geteld omdat ik het meer zag als een herstel training. Deadlift wel even flink gas terug genomen. Gewerkt van 12 reps naar 5 reps met 20 seconden rust. Alsnog redelijk zwaar na set 5.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment