Nja..je schouders zijn zeker niet onderontwikkeld. Succes ermee.
GI gaat ook loggen
Collapse
X
-
Originally posted by rainman View PostIn vergelijking met de rest van je lichaam en zeker met je armen zouden je schouders inderdaad wat meer dikte mogen hebben.
Maar zo heeft iedereen wel een spiergroep die meer aandacht nodig heeft dan de rest.
Comment
-
Vandaag nog even 2 vialtjes test-e bijbesteld en clomid+nolvadex.
Ik ben er nog niet overuit of ik ga nakuren. Persoonlijk wil ik liever bridgen maar dat zal afhangen van een positieve of negatieve zwangerschapstest van mijn vriendin.
Maar ik haal mijn pct hoe dan ook in huis, kan het altijd wel een keer gebruiken. En is altijd fijn om achter de hand te houden tegen gyno.
Comment
-
Over een paar dagen word het duidelijk of ik ga bridgen of niet, waarschijnlijk ga ik helemaal off.
De laatste paar weken heb ik niet veel vorderingen gemaakt in kracht of massa. Het blijft nu een beetje op de 91 kg hangen. Voeding heb ik zelfs op 4500 gezet, werd er alleen maar vetter van. Kan natuurlijk ook tussen de oren zitten omdat ik de eerste 8 weken heel hard ging..
Ik kijk er erg tegenop dat ik waarschijnlijk off moet gaan, maar dat hoort er ook bij. Donderdag gaat de laatste inject met deca erin en dan nog twee weken test. Twee weken na de laatste test inject ga ik op 40/40/20/20 nolvadex zitten.
Op één of andere manier zijn mijn testikels niet heel veel gekrompen, de eerste kuur waren het net pinda's. Wonder boven wonder herstelde ik heel makkelijk en snel van mijn eerste kuur (zonder hcg). Laten we dat nu ook weer hebben..
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostAls ze niet zijn gekrompen, zal het opstarten best meevallen Iron.
Natuurlijk kijk je er tegenop, je moet het straks weer zonder hulp doen.
Ben je lang on geweest?
Tof dat je weer meeloert
Nee valt wel mee, iets van 14 weken als ik klaar ben. Ik vind het wel bijzonder dat ze nu niet zo erg gekrompen zijn. Aangezien de doseringen hoger liggen als bij mijn eerste kuur.
Comment
-
Even een update.
Ik zit nu in mijn tweede week nolva 40mg per dag. Plus minus 3,5 week off. Op het moment merk ik een lichte krachtdaling, bij het benchen bijv scheelt het een aantal reps. Geen bijzondere krachtverlies tot nu toe. De erecties zijn al een stuk minder hard, had er gister een beetje moeite mee met mijn vriendin. Merk dat mijn libido wel wat lager ligt nu. Het dipje zal nog wel een stuk erger worden naar mijn verwachtingen. Op het nog geen massa ingeleverd, vocht is wel een stuk minder gelukkig. Ik heb wel het idee dat ik nu meer vet pak omdat ik nog steeds flink blijf eten. Liever iets meer vet dan meer spiermassa verliezen. Acné is een ramp nu, rug,schouders,borst staan helemaal onder. Ik baal hier wel van aangezien ik de volgende keer niet meer off wil gaan (blast&cruise) Maar om nou heel het jaar rond vol te staan met puisten zie ik niet zitten. Roa zou hier wel wat in kunnen betekenen, maar om nou standaard aan de roa te zitten? Lijkt me niet lekker voor mijn lever... Hier moet ik nog goed over na gaan denken.
Word vervolgd!
Comment
-
Er zijn meerdere forumleden die ROA hebben gebruikt en die hadden het allemaal over pijnlijke gewrichten en last van hun onderrug tijdens het squatten. Lijkt mij niet lekker.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment