Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveel m² is de gym wel niet?
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Gym is ongeveer 500m2 ,maar verdeeld over 3 ruimtes.

Met wat handige indelingen kun je erg veel kwijt en zo kwamen we erachter dat er nog ruimte is voor een rack ,zodat we 2 volledige racks hebben en 1 wall rack voor voornamelijk overheads en eventueel squats enz.

Vandaag waren er ongeveer een man of 30 waarbij de meeste gebruik maakte van de power room ,zoals men het al genoemd heeft.
      3 gasten meteen een PR gezet op squats en deadlifts (1 gast zelfs 3x zijn squat pr verbroken op 3rm) en Will deed een volume pr op zijn deadlift.

Mijn training was schouders en triceps:
      smith machine press
      30 x 20
      15 x 40
      08 x 80
      06 x 80 + F x 40 (partials)

smith machine wide upright rows
      10 x 30
      10 x 40
      08 x 50
      08 x 60

1 arm DB side raises
      10 x 15 kilo DB
      10 x 17,5 kilo DB
      10 x 20 kilo DB - met cheaten

cable side raises
      15 x 15 kilo
      12 x 15 kilo
      10 x 15 kilo

Shrugs op hammer strength flat press machine
      geen idee wat de resp waren ,maar het zal tussen de 20/10 gelegen hebben.
      Gewicht opgebouwd tot 190 kilo

Db front raises - 2 armen tegelijk
      10 x 15 kilo db's
      10 x 17,5 kilo db's
      10 x 20 kilo db's - met cheaten

Hammer strength shoulder press machine
      1 x 50 reps - rest/pause

cgpb met weerstandsbanden en bench block.
      4 sets -12/10 reps gewicht 60 kilo (banden zijn echt killer)

straight bar push downs
      4 sets x 15/10 reps

bw dips
      4 x tot failure
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Ziet er top uit de gym, straalt somehow echt 'home' uit zoals jullie motto ook al zegt, netjes.

Moet in de toekomst waarschijnlijk ooit naar Rotterdam verkassen voor mijn werk ik denk dat ik dan al wel weet welke gym het tegen die tijd gaat worden
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Aardig wat setjes voor de zijkanten, lopen die achter? Dat idee krijg ik eigenlijk niet als ik naar je foto kijk. Kan natuurlijk ook aan de pose liggen.

Comment

• Originally posted by FitnessBoer View Post
            Ziet er top uit de gym, straalt somehow echt 'home' uit zoals jullie motto ook al zegt, netjes.

Moet in de toekomst waarschijnlijk ooit naar Rotterdam verkassen voor mijn werk ik denk dat ik dan al wel weet welke gym het tegen die tijd gaat worden
            Altijd goed man en wat voor werk doe je dan precies?

Originally posted by generation_iron View Post
            Aardig wat setjes voor de zijkanten, lopen die achter? Dat idee krijg ik eigenlijk niet als ik naar je foto kijk. Kan natuurlijk ook aan de pose liggen.
            Nee loopt absoluut niet achter,maar ik wil ze zo groot mogelijk hebben en voorkant/achterkant/zijkant wissel ik per training af met een extra focus oefening.

Met het commentaar van de jury in mijn achterhoofd dat mijn benen te "groot" zijn voor mijn bovenlichaam wil ik daar dus de meeste tijd in steken.

Verder ben ik deze week door Guy Droog uitgedaagd om een PL meet mee te doen en dan moet je daar natuurlijk in mee gaan

Vandaag weer wat deadlifts gedaan na sluitingstijd en het was weer even geleden,maar 250 ging weer vlot van de grond ,dus ga ik morgen even een programma in elkaar zetten voor de meet over 6 weken.
            Voor bench en deadlift voorzie ik geen problemen,maar squaten is weer een flinke tijd geleden ,dus ben ik benieuwd waar ik sta qua gewicht.
            Maandag zal ik deze weer eens gaan testen om te kijken waar vandaan ik moet gaan bouwen.

Comment

• Pff 250 DL, ziek sterk ben jij, netjes. Ben benieuwd wat je squat is maarten!!
              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Thanks Rick,

Zat vanmorgen een beetje te puzzelen met wat ik wil behalen:
                Squat - 200/210 kilo ,maar ik ga morgen weer eens testen aangezien ik al maanden geen squat gedaan heb.
                Bench - 160/170 kilo ,aangezien ik niet een sterke bank heb.
                Deadlift - 265/275 kilo moet te doen zijn.

Ik heb 6 weken om te dit voor te bereiden ,dus ga ik morgen maar eens aan de slag om een 1RM vast te stellen.

Comment

• Niet een sterke bench zegt ie..

Mooie doelen, succes!

Comment

• Originally posted by ultimatia View Post
                    Niet een sterke bench zegt ie..

Mooie doelen, succes!
                    Ik ben normaal niet zo van de PL of pure kracht trainingen,maar als je dan uitgedaagd word neem ik deze iig graag aan.

morgen eens een test training.

Comment

• Mooi om te zien dat je kracht stats in een jaar tijd flink omhoog geschoten zijn. 160/170kg bench, wat je ongetwijfeld gaat halen, vind ik toch wel sterk hoor!

Comment

• Vandaag alleen mijn bench getest ,aangezien ik niet heel veel tijd had.

Paused met press en rack commands
                        1 x 60
                        1 x 100
                        1 x 140 - commands vanaf hier
                        1 x 150
                        1 x 155

Daarna bench bloc reps
                        1 x 140
                        1 x 140
                        1 x 140
                        1 x 140

3 x 130
                        3 x 130

5 x 100
                        5 x 100

Goede wedstrijd rep dus op 155 gedaan en dat gebruik ik als startpunt van mijn trainingen de komende 6 weken.

Comment

• Netjes pik, 155 bench is niet niks voor een test dagje. Damn, mirin.
                          "Straight outta gym"

Comment

• Damn. Lekkere bench
                            Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                              Netjes pik, 155 bench is niet niks voor een test dagje. Damn, mirin.
                              Originally posted by Neproadie View Post
                              Damn. Lekkere bench
                              Paused viel wel even tegen ,maar niks te klagen inderdaad.

Comment

• Pff lage bench, ziek sterk. Ben benieuwd wat je in 6 weken kan behalen
                                Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                                People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                                BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X