Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by generation_iron View Post
    fijne gym heb je daar zeg

ook altijd een hekel aan pullups, vind het niet fijn aanvoelen en ben er niet erg sterk in.
    ik doe ze niet, maar zou juist daarom wel moeten doen.
    Haha,fijne training partner en vrouw

Ik heb het met veel oefeningen de ik eigenlijk niet fijn vind,maar net zo lang doe totdat het een favoriet is.
    Veel oefeningen zijn gewoon te goed om niet te doen rekening houdend met het wel of niet goed reageren op specifieke oefeningen.

Pull ups (wide/normal/small) werken voor mijn rug echt goed en door ze te doen zoals ik een paar post hierboven heb beschreven is het een gewoonte geworden om ze een x aantal keer pw te doen.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Laatstecardio sessiezit erop - 45 min opde loopband.
      Daarna nog 16 sets kuiten op 3 verschillende manieren gedaan en hoppa naar huis voor mijn laatste maaltijd.

Wessle nog even gezien en die begint er voller uit te zien,..gaat dus goed!

Nu relaxt naar bed,want morgenvroeg om 07:00 staat er weer een cardio sessie op het programma.

Comment

• Sorry dat ik je log blijf vervuilen: wat is CLA?
        Dank je wel voor de moeite die je genomen hebt om mijn vragen te beantwoorden. Duidelijke uitleg.
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Gaat lekker hier. Ook leuke foto's. Alvast een fijn 2014 toegewenst voor jou en je vrouw!
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Goeie instelling! Krijg er meteen een goeie voornemen bij Alvast een fijne jaarwisseling!

Comment

• Originally posted by niet_hier View Post
              Sorry dat ik je log blijf vervuilen: wat is CLA?
              Dank je wel voor de moeite die je genomen hebt om mijn vragen te beantwoorden. Duidelijke uitleg.
              Nee man,geen probleem daar is dit log juist voor.
              Stel zoveel vragen als je wil

Conjugated linoleic acid - Wikipedia, the free encyclopedia

Ben Pakulski had ook nog een mooi stuk over CLA in de ochtend om anti katbolisme tegen te gaan,maar die kan ik even niet vinden.

Originally posted by dynobet View Post
              Gaat lekker hier. Ook leuke foto's. Alvast een fijn 2014 toegewenst voor jou en je vrouw!
              Thanks maat,
              Jij ook alvast een goed 2014 en dat je weer de resultaten kan en mag behalen als voorheen zonder alle vervelende blessures.

Originally posted by generation_iron View Post
              Goeie instelling! Krijg er meteen een goeie voornemen bij Alvast een fijne jaarwisseling!
              Fijne Jaarwisseling,.. Instelling is key.
              Gewoon andere manieren verzinnen om dingen wel in je voordeel te laten werken.

Net weer terug van 60min cardio op de fiets.
              Randy was weer veel bruiden aan het helpen en dit keer was dat is nashville,..eieifjvjckxlddkdk
              What the fuck did i just watch - ochtend cardio tast mijn inlevingsvermogen hard aan

Comment

• Goede jaarwisseling voor jou en je fam.

Comment

• Thanks uiteraard hetzelfde voor jou ,de vrouw en kids (hahaha,ik zei kids )
                  Hoop dat ik sommige mensen volgend jaar vaker ga zien!

Net terug van een schouder/bicep training.
                  We waren met z'n 3en en weinig tijd,maar het was een erg goede afsluiting qua training van 2013

Seated smith machine press
                  3 sets - 5 reps - laatste set was 75 kilo
                  1 set - 10 laag/10 hoog/rep out - 10 sec rust en herhaal - kut gevoel trok gewoon niet weg,..lekker dus

Cable upright row
                  3 sets - 10 reps - 75 kilo tot full stack

Cable behind the back side raises
                  3 sets - 10 reps

DB side raises - drop set
                  2 sets - 3 x 10 + zwaarste DB voor partials (failure)

EZ bar underhand front raises - laatste rep vasthouden tot failure
                  2 sets - 10 reps

Face pulls
                  3 sets - 10 reps

1 arm DB rear delts
                  2 sets - 10 rep per kant - 14 kilo DB

Cable curls
                  4 sets - 10 reps

Incline T curls
                  3 sets - 10 reps

Ez bar curls
                  2 sets - 10 reps super strict daarna cheaten tot failure.

Nu vreten!!!!!

Comment

• Beste wensen allemaal,...if you happen to give a fuck

Gisterenavond wezen uit eten en een lekkere Argentijnse ribeye op van 750 gram met een gepofte aardappel.
                    Man dat was weer zo goed,..perfect einde van een jaar om snel te vergeten.

Hoe lekker was die dan hoor ik je denken,...nou dat is moeilijk uitleggen.
                    Dus hier een foto van hoe ik me voelde - awesome unicorn!!!

Comment

• Haha maffie

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                        Nee man,geen probleem daar is dit log juist voor.
                        Stel zoveel vragen als je wil

Conjugated linoleic acid - Wikipedia, the free encyclopedia

Ben Pakulski had ook nog een mooi stuk over CLA in de ochtend om anti katbolisme tegen te gaan,maar die kan ik even niet vinden.
                        Dank je wel. Weer wat geleerd.
                        Mochten we elkaar ooit face-to-face ontmoeten dan gaan we sushi eten.
                        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Dank je wel. Weer wat geleerd.
                          Mochten we elkaar ooit face-to-face ontmoeten dan gaan we sushi eten.
                          Klink goed!

Ps,bedoel katabolisme tegen te gaan ipv anti kat.

Comment

• Vandaag de eerste training gehad in 2014.

Naar Jerry geweest voor een rug/triceps training,wat weer een snelle zware training was.
                            Tussendoor weer veel gepraat over technieken,fysio en mooi om te merken dat we over bijna alles dezelfde mening hebben.

We gaan nu ook gewoon vaker samen trainen en niet alleen mijn weekelijkse training.
                            Over 2 maanden gaat hij de Arnold doen en daarmee kan ik hem helpen als soort van "trainings partner"

Lisanne heeft volgende week haar eerste training/meeting/voeding ,dus daar zijn we allemaal erg blij mee.

Training van vandaag

Seated underhand row - laatste set erg zwaar en wat meer cheaten
                            4 sets - 10 reps

1 arm pull downs - wat meer in een boogtrekken voor net iets meer onderkant lats
                            5 sets - 10 reps

BOR - laatste set wederom erg zwaar ,dus wat meer cheaten.
                            4 sets - 10 reps

Hypers - bw
                            4 sets - 10 reps + 5 met holds

Lying db skull crushers
                            4 sets - 10 reps

Lying Incline cable push downs - kende de oef. wel,maar nog nooit gedaan - voelde goed aan.
                            4 sets - 10 reps

Overhand & underhand 1 arm push downs - iedere rep hand omdraaien.
                            5 sets - 16 reps - 8 over/8 under

Daarna 20min cardio gedaan.
                            Last edited by Mvos; 04-01-2014, 20:26.

Comment

Hier wilde ik nog wat over vragen, omdat dit zo herkenbaar is:
                              Zijn er methodes om die doorbloeding in dat "oud vet" te verbeteren om toch dat oude vet te verliezen? Gedurende 2013 heb ik me mottig gecardiod maar heb dat oude vet op m'n buik maar niet weg kunnen krijgen.
                              Een manier is om laag in koolhydraten te gaan (lees minder dan 20% van je kcal intake). Dit zal ongeveer rond de 50-150g carbs per dag zitten als ik het me goed herinner. Tussen de 50-100g carbs per dag moet je wel veilig zitten in ieder geval ongeacht kcal intake.

Het schijnt zo te zijn dat als je dit een aantal dagen volhoud je lichaam bepaalde bloedvaten die normaliter samengeknepen zijn zal laten dilateren/uitzetten, omdat bepaalde receptoren geblokkeerd worden. Hierdoor zal de doorbloeding toenemen van deze bloedvaten. Normaal gesproken worden die receptoren van de bloedvaten gestimuleerd, waardoor ze samenknijpen, maar nu worden deze receptoren (bepaald type alfa receptoren) geblokkeerd, waardoor ze als het ware blijven open staan. Dit vergroot de doorbloedingscapaciteit van deze bloedvaten.

Betere doorbloeding van hardnekkige vetdepots is gunstig, aangezien je die triglyceriden weg wilt hebben van die vetcellen daar om uiteindelijk die triglyceriden te kunnen verbranden (en je vetcellen leegraken). Als je doorbloeding namelijk niet voldoende is zullen vrijgemaakte triglyceriden vrolijk weer worden opgenomen in de vetcel als deze niet voldoende afgevoerd kunnen worden om vervolgens geoxideerd te worden ergens in het lichaam.

De wel bekende drie fases: vrijmaken van triglyceriden, transport en oxidatie. Mist een stap in deze reeks en dan zal je vetverbranding niet (optimaal) verlopen.

Verder is het een kwestie van vol blijven houden, aangezien je lichaam deze vetreserves echt als allerlaatste zal gaan aanspreken.. Het beruchte "stubborn fat".
                              Last edited by Iron Mind; 04-01-2014, 21:14.
                              "Straight outta gym"

Comment

• Samen trainen met zon beul nice hoor, gaat lekker he.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X